|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 29.8.26 05:51:39
Etkö pysty muuta kun toistamaan muiden kysymyksiä, heräsin kuselle, sinä taas valvot läpi vuorokauden, olet nettiriippuvainen.
" 1. Re: Helsinki on kamala Ällö *r 29.08.26 05:46
. , nukutko koskaan? Sen verran kärppänä taas paikalla. Olen Helsingissä syntynyt ja siellä elämästäni puolet asunut, viikoittain töiden puolesta käyn. Kerrotko, mitä annettavaa sinulla on tähän topic
Kanava: Seniorit
2. Re: Helsinki on kamala Ällö *r 29.08.26 05:15
Ja kohta joku tulee itkemään, että on meilläkin museoita se ja tämä, mutta näiden isompien kaupunkien ulkopuolella ei oikeasti ole juurikaan tarjontaa, vaikka väittäisi mitä.
3. Re: Onko narsisti vai mikä ? Ällö *r 29.08.26 05:13
... , hyvin todennäköistä, että huudattaa huvikseen. Olin jopa yllättynyt, miten kepeältä näytti juoksu ja maaliin tulo. En ikinä seuraa tällaisia, mutta sattui olemaan sopiva hetki ja nähtiin tuo til
4. Re: Helsinki on kamala Ällö *r 29.08.26 04:28
Suosittelen kaikille poismuuttoa, jos on niin kamalaa, se on täysin ok, kaikki ei tykkää kaikesta. Onneksi kukaan ei pakota täällä olemaan. Minulle Helsinki on mukava paikka, jossa on pa
5. Re: Onko narsisti vai mikä ? Ällö *r 29.08.26 03:54
Mikä vika Alisa Vainiossa on? Kaunis, timmi ja lahjakas nainen. Vika on selvästi enemmän ihan tämän aloituksen kirjoittajan päässä kuin Alisassa. Ja kertoo aika paljon sinusta, jos kuvittelet, että lä
6. Re: Kokemuksia isoista lempeistä roduista OK Ällö 29.08.26 00:33
Schapendoes, rotu kuten omistajansa. Hyväntahtoinen höntti, aina valmis touhottaja.
7. Re: Käytätkö Eleplantia? Ällö 29.08.26 00:28
Mistä tiesit, että minulla on ruskeat silmät?
8. Re: Teettekö asioita yhdessä kumppaninne kanssa? Ällö *r 28.08.26 17:34
Pineapple, voihan se joillekin ollakin normaalia, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Miksi edes olla yhdessä, jos mitään yhteistä ei oikeasti ole?
9. Re: Teettekö asioita yhdessä kumppaninne kanssa? Ällö *r 28.08.26 17:25
Ja toisessa työssäni ei ole mahdollista kouluhommia edistää, eli riippuu vähän siitä, missä milloinkin olen. Kevät oli oikeasti aika rankka, kun tehtäviä kasaantui pienelle syklille paljon ja tein nii
10. Re: Teettekö asioita yhdessä kumppaninne kanssa? Ällö *r 28.08.26 17:20
(y), ei ole, mutta kyllä sitä aina jonkin hetken keksii. Vähintään yhteisen lounaan, vaikka molemmilla olisi työpäivä. Mulla on enemmän vapaata siksi, kun työpäiväni ovat pitkiä. Työpäivinä en juuri m
11. Re: Teettekö asioita yhdessä kumppaninne kanssa? Ällö *r 28.08.26 16:52
Tehdään kyllä, ihan koko ajan. Laitetaan ruokaa, pelataan, saunotaan, matkustetaan, viljellään kasveja, nähdään ystäviä, hoidetaan lemmikkejä, ratkotaan ristikoita ja pulmapelejä, käydään syömässä tai
12. Re: Nettikirppareilta tulee roskaa Ällö 28.08.26 16:44
Elli, Anne Frankin päiväkirja. Se alkuperäinen Otto Frankin kirjoittama versio.
13. Re: Lampaista ja vuohista Ällö *r 28.08.26 14:31
Mites meinaat, että ympäri vuorokauden laiduntavat lampaat pärjää? Ei niille myöskään käydä erikseen viemässä mitään "mössöjä".
14. Re: Nettikirppareilta tulee roskaa Ällö *r 28.08.26 13:30
Elli, eräs kulttimaineessa oleva luovan kirjoittamisen opas. Julkaistu 2004, eli ei sinällään ole edes supervanha, mutta kappaleita on tosiaan vain kaksi. Edelleen sinnikkäästi odottelen. Hälytykset
15. Re: Nettikirppareilta tulee roskaa Ällö *r 28.08.26 01:09
Mikä kirja sinulla on haussa, Zäkä? Olen koettanut vimmaisesti etsiä yhtä vuosia kaikkialta. Kirjastossa kirjoja on kokonaiset kaksi kappaletta ja olen ollut jonossa pian 3 v saadakseni sen. Nyt jo si
16. Re: Miten monipuolistaa ruokavaliota? Ällö *r 28.08.26 00:48
. , sama, pakasteherneet ja edamamet ovat varmaan ainoat, mitä käytetään. Pakasteet ovat niin muhjuisia aina. Kokeilemallahan ap kuitenkin löytää parhaat ratkaisut. Kannattaa myös katsoa niitä Kape Ai
17. Re: Miten monipuolistaa ruokavaliota? Ällö *r 28.08.26 00:43
Kuten sanoin ap, neuvon tosiaan kokeilemaan niitä neutraaleja kasviksia osana ruokaasi lisäämällä vähän määriä vähitellen. Toinen neuvo olisi se, että hankkiudut esim työväenopiston ruokakurssille, jo
18. Re: Miten monipuolistaa ruokavaliota? Ällö *r 28.08.26 00:37
., ole hyvä, ja jätä kommentoimatta, kun mitään järkevää sanottavaa ei ole. Vissiin sinulla on ollut huono päivä tai jäänyt korkki auki, ei tuota muu selitä.
19. Re: Miten monipuolistaa ruokavaliota? Ällö *r 28.08.26 00:33
Ne makkarat ja jauheliha nyt eivät vaan ole ruokia, joita kannattaisi mielinmäärin syödä, joten ihan hyvä, että aloittaja pohtii tätä asiaa.
20. Re: Haluun miehen heti Ällö *r 28.08.26 00:14
" miten monipuolistaa ruokavaliota" " low carb snäksit" ja mitä näitä nyt on. Jokaisessakimppuuni hyökätään, joskus jopa ennen kuin vastaan sanallakaan ketjuun.
21. Re: Haluun miehen heti Ällö *r 28.08.26 00:13
"voiko sairaana lentää", " haluan miehen heti" jnejne.
22. Re: Haluun miehen heti Ällö *r 28.08.26 00:12
*, jos tarkoitat topicia leffaeväistä, niin en arvostellut ketään nimeltä, vaan totesin, että kamala määrä kaloreita niissä eväissä ja että en ihmettele, jos tuolla määrällä ihmiset ovat ylipainosia.
23. Re: Työllistyykö agrologi oikeasti? Ällö *r 28.08.26 00:09
qwe, ylisviivalla on tapana pilata jokainen topic, mihin hänellä ei itsellään ole mitään annettavaa. Viimeksi tänään kananmuna-allergiaa koskeva topic. Toivottavasti löydät itsellesi sopi
24. Re: Haluun miehen heti Ällö *r 28.08.26 00:05
*, esimerkki tästä, kiitos. Milloin olen hyökännyt kenenkään yksittäisen kimppuun haukkuen tätä? Yleisluontoisesti voin puhua asioista, mutta en harrasta esim tuota nimimerkki .:n kaltaista kielenkäyt"
|