Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun miesten ulkonäössä pienet asiat tökkii

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   28.8.26 18:33:13

Olen ollut deittimarkkinoilla nyt puolisen vuotta ja olen huomannut itsessäni ärsyttävän piirteen, että keksin melkein kaikissa miehissä jotain "vikaa". Kuka on liian lyhyt, kellä on outo leuka, silmät liian lähellä toisiaan, iso maha yms. Lista on loputon.

Nyt olen tavannut miehen joka on aivan ihana muuten, mutta ulkonäössä on pari piirrettä mitkä eivät ole ihan mieleeni. Tiedostan että itsessänikin on sellaisia. Kuinka pääsen näistä yli ettei tulisi lähdettyä hyvän miehen luota vaan oman pinnallisuuden takia?

Re: Kun miesten ulkonäössä pienet asiat tökkii

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.8.26 18:34:39

Kuulostaa siltä, että noiden pikkujuttujen avulla estät itseäsi joutumasta parisuhteeseen. Ehkä kannattaisi ottaa pieni aikalisä?

Lähettäjä: p. 
Päivämäärä:   28.8.26 18:36:45

Kasva aikuiseksi

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.8.26 19:49:04

Ymmärrän ilmiön hyvin kun katsoo vain valokuvia ! Mutta IRL ihmiseen tulee aina niin paljon enemmän.. hyvää tai huonoa, ärsyttävää tai innostavaa ja kaikki muu menee sitten niiden ulkoisten asioiden edelle. JOS mies tai nainen on tarpeeksi kiinnostava tai on sitä kuuluisaa kipinää. Kaveripohjalle pitää ymmärtää jäädä hengailemaan jos ei sytytä tai jos tietää itsensä todella hitaasti syttyväksi.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   28.8.26 21:09:11

Minä taas sanoisin, että älä ala suhteeseen ihmisen kanssa, johon et ulkonäöllisesti ihastu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.8.26 21:10:15

>ei naiset ole nirsoja

Lähettäjä: Samaa mieltä 
Päivämäärä:   28.8.26 21:12:32

Lähettäjä: Juu tuota
Päivämäärä: 28.8.26 21:09:11

Minä taas sanoisin, että älä ala suhteeseen ihmisen kanssa, johon et ulkonäöllisesti ihastu.

Tämä vahvasti!

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   28.8.26 21:18:23

"Minä taas sanoisin, että älä ala suhteeseen ihmisen kanssa, johon et ulkonäöllisesti ihastu."

Tämä!!

Mä oon ollut 3v sinkkuna ja lähes jokaisessa miehessä on jotain mikä häiritsee mua. Ne mun silmään todella komeat ja ihanat miehet on kaikki olleet varattuja. Jään siis odottelemaan omaa komistusta, en ota ketään kuka on sinnepäin =) toivon samaa myös tulevalta mieheltäni, että olen hänen silmäänsä pelkästään kaunis ja täydellinen!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.26 21:36:58

Itse taas olen sitä mieltä, että tuo kuuluu alkuvaiheeseen. Mulla tulee helposti yhden-kahden kerran jälkeen ihan kenestä tahansa miehestä yhtäkkiä jotenkin vastenmielinen fiilis. Joku ihan yksittäinen äänesävy tai sana tai piirre ulkonäössä saattaa aiheuttaa inhotuksen ja tekisi mieli vaan paeta. Olen oppinut hengittelemään tuon vaiheen ohi. Sitten kun ihmiseen tutustuu paremmin rauhassa, niin kaikki nuo pienet ällötykset ulkonäössä hälvenevät.

Päivämäärä:   28.8.26 21:41:16

>jään siis odottelemaan omaa komistusta

Älä pidätä hengitystä.

Päivämäärä:   28.8.26 22:14:24

Voisiko olla, että alitajuntasi yrittää kertoa sinulle, ettei mies ole oikea sinulle. Ehkä järkeilet vastenmielisyyden tunteen ulkonäöstä johtuvaksi sen takia.
Jos yhtään tökkii, jätä väliin. Siihen on syynsä.

Päivämäärä:   28.8.26 22:16:06

Lapikasta. Pieniäkään puutteita ulkonäössä ei pidä hyväksyä. Älä missään tapauksessa laske rimaasi!

Lähettäjä: Kokeile 
Päivämäärä:   28.8.26 22:20:47

Tapaa kaveri ihan avoimesti ja nuuhki häntä. Jos mätchää olet hyytelöä ja pienet kosmeettiset häiriöt on vain komistus. Ei miestä kuvasta valita, siihen on syvällisemmät keinot jotka evoluutio on asettanut käyttöön.

Päivämäärä:   28.8.26 22:40:13

Pari kertaa sattunut kohdalle että on ollut vähän 50/50 kiinnostus johonkin mieheen kun ollut huonot kuvat. Livenä mies onkin sitten ollut todella hyvännäköinen ja kiva. Että kannattaa miettiä miltä itse näyttäis kun jotkut miehet ottaa niitä hirveitä alaviisto kuvia tai valaistus on tosi huono xD jos et ikinä syty lyhyemmästä miehestä niin sitten sen voi unohtaa mutta kuvat voi joskus muuttua positiiviseksi. Itse olisin nirsompi jos nään että miehen kuvassa on tuhat filtteriä.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   28.8.26 23:00:02

"jään siis odottelemaan omaa komistusta

Älä pidätä hengitystä."

En pidätä. Olen testannut hyviä miehiä jotka eivät täysin miellytä silmää -> kyllästyin. Mieluummin olen sit ilman =)

Päivämäärä:   28.8.26 23:03:16

No etpähän lisäänny.

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   28.8.26 23:37:15

Sitten kun ihastuu niin silloin ei tarvitse miettiä mitään yksityiskohtaa miehessä koska on vaan niin in love. Itse hakkasi päätä seinään tinderissä vajaa kuusi vuotta. Se oli raskasta aikaa. Jos siitä jotain opin niin sen että ei enää tarvitse koskaan lähteä testailemaan sitä "omaa arvoa".

Lähettäjä: f,kf 
Päivämäärä:   28.8.26 23:38:07

Olet aika pinnallinen, jos pikkuasiat ulkonäössä tökkii. Tuskin olet itsekään sen näköinen, että kelpaat kaikille. Ihan varmasti jokainen keksii sinunkin ulkonäöstäsi tökkiviä asioita, mutta kelpaat heille silti.

Aika usein ne ulkonäön tökkivät asiatkin alkavat olla söpöjä, kun ihmiseen ihastuu. Et siis oikeasti ole noihin miehiin ihastunut, jos annat pikkujuttujen ulkonäössä häiritä.

Lähettäjä: dkdda 
Päivämäärä:   28.8.26 23:40:38

Minua häiritsee ihan kenessä tahansa huono ryhti. Jos siihen ei siis ole mitään oikeaa syytä, jonka vuoksi ryhti on huono. Tarkoitan ihan kävelykykyisiä "normaaleja" ihmisiä, joilla huono ryhti on vain laiskuuden seurausta, kun ei viitsitä pitää huolta ryhdistä. En tiedä miksi huono ryhti on niin trendaavaa nykyään, ettei hyväryhtistä ihmistä tahdo etsimälläkään löytää. Moni treenaava ihminenkin on selkä notkolla, perse tyrkyllä ja rintakehä pullistellen sukupuolesta riippumatta.

Päivämäärä:   28.8.26 23:42:43

Ette te itsekään ole mitään missejä.

Päivämäärä:   28.8.26 23:47:43

Tuohon ryhti kommenttiin. Minulla on ollut aina lapsesta asti huono ryhti. Siskolla on ihan samanlainen notkoselkä vaikka molemmat ollaan ikämme urheiltu paljon enemmän kuin moni muu. Valitettavasti joillakin se näyttää olevan ihan geneettistä ja väärää lantion asentoa, joka vaikuttaa ryhtiin ja selkään ei valitettavasti ole mikään urheilu viimeiseen 40 vuoteen korjannut. Jos mitään liikuntaa en harrastaisi niin selkäni olisi mallia Quasimodo. Että ehkä ei kannata huudella että vain laiskolla ihmisillä on huono ryhti kun se syy ei näy päällepäin.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   28.8.26 23:51:33

Minua häiritsee ihan kaikissa ihmisissä pienetkin ulkonäölliset seikat. Aluksi. Sitten kun tutustun niin pidän kaikkien ulkonäöstä. Ehkä se on jotain alkukantaista varovaisuutta etten lähde ventovieraan matkaan.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   29.8.26 00:10:32

Ehkä et ole valmis parisuhteeseen?
Häiritseekö nää jutut jo sovelluksen kuvassa, vai tavatessa?

Meissä jokaisessa on jotain, mikä voisi olla paremmin. Varmaan jokaisessa on montakin asiaa, joka voisi olla paremmin. Meistä kaikki katsoo peiliin, ja haluaisi jotain "paremmin".

Häiritseekö sua se iso nenä tai ne liian lähellä toisiaan olevat silmät livenä, vai menikö jo kuvan takia poistoon listalta??
Näin melkein viiskymppisenä sanoisin, että sä et voi tietää, häiritseekö sua toi nenä tai muut ennen kun tapaat sen livenä. Kemiat ei ole hölynpölyä, joillain natsaa livenä heti, vaikkei kuva ollutkaan niin ottava. Ja sama toisinpäin, kuvat kiinnostaa molemminpuolin, samoin viestit, mutta livenä ei ollutkaan mitään kipinää.

Ei se tyhjää puhetta ole se keskinäinen kemia. Joidenkin kanssa se vaan toimii, oli nenä millainen tahansa ja toisten kanssa ei, oli sitten millainen adonis tahansa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.8.26 00:37:52

Veikkaan ettet vaan ole tavannut sellaista miestä joka olisi kunnolla kolahtanut, joten mielesi keksii kaikenlaisia syitä miksi ei tai et oikeasti edes halua parisuhdetta juuri nyt. Toki joillain se lämpiäminen saattaa ottaa enemmän aikaa ja silti suhteesta kehittyy hyvä.

Lähettäjä: dkdda 
Päivämäärä:   29.8.26 02:54:51

"Että ehkä ei kannata huudella että vain laiskolla ihmisillä on huono ryhti kun se syy ei näy päällepäin."

Tällä huutelijalla on CP-vamma ja muutama elämän varrella tapaturmien myötä tullut ongelma, kuten irti lähtenyt olkapää, murtunut selkänikama ja niin edelleen. Ja tämä huutelija on koko ikänsä joutunut tekemään kroppansa eteen tuhatkertaisesti CP-vammattomaan verrattuna. Ja silti näytän terveemmältä kuin ne, joilla ei CP-vammaa ole, saati ole murtaneet selkäänsä...

Kyllä sinä ja siskosikin olisitte niille notkoselillenne voineet jotain tehdä jos viitsisitte.

Minä sain fysioterapiaa yhteiskunnan kustantamana viimeksi 5-vuotiaana kun laman vuoksi päätettiin vähän säästää resursseja. Sitäkin sain hurjat kaksi tai neljä kertaa vuodessa sitä ennen... Sen jälkeen ihan omilla rahoillani olen fyssarilla joskus käynyt ja netin myötä etsinyt tietoa ja löytänytkin paljon vinkkejä kropan jumppaamiseen. Miksi se ei onnistuisi sinulta ja muiltakin?

Tuskin sinäkään näkisit päällepäin minun olevan CP-vammainen tai tajuaisit, että opin kävelemään tuettuna vasta 1,5 vuoden ikäisenä? Pystyssä pysyin ilman tukea vasta yli kaksivuotiaana ja näytin todellakin vammaiselta. Huojuin jalat harallaan perse pystyssä, mutta sentään kävelin. Mites sinulla sen notkoselkäsi kanssa? Paljonko oletkaan laiskotellut?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   29.8.26 11:08:30

Olen aika tarkka miehen ulkonäön suhteen. En voi sietää epäsiistiä partaa tai liian lyhyitä hiuksia, esimerkiksi. Tuollaisista en deittisovelluksessa edes tykkää alun perinkään vaikka miten täydelliseltä vaikuttaisi muuten. Mutta jotkut pikku viat yleensä hälvenevät ajan myötä.

Päivämäärä:   29.8.26 11:14:20

"Veikkaan ettet vaan ole tavannut sellaista miestä joka olisi kunnolla kolahtanut, joten mielesi keksii kaikenlaisia syitä miksi ei tai et oikeasti edes halua parisuhdetta juuri nyt. Toki joillain se lämpiäminen saattaa ottaa enemmän aikaa ja silti suhteesta kehittyy hyvä."

Tätä veikkaan minäkin. Pienistä ulkonäköseikoista tulee pikkujuttuja siinä vaiheessa, kun ihastuu kunnolla ihmiseen. Toisena vaihtoehtona miettisin, että ilmeneekö esimerkiksi sitoutumiskammo näin.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   29.8.26 12:01:59

"Ette te itsekään ole mitään missejä."

No onneksi ! On niin hajutonmautonväritön ihmisryhmä (ei pahalla) että en haluaisi edustaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.8.26 12:03:01

Mua häiritsee pukeutuminen, houkset ja parta eniten. Jo pelkät aurinkolasit voivat olla turn off. Pitkät hiukset jotka kuvassa laitettu tyrkylle on myös hyhyi, yksi kirjoitti vielä, että haluaisi että nainen ihailisi hänen hiuksiaan.
Pillifarkut, punaiset tennarit, kireät paidat, lierihatut, dali-viikset, nappaskengät, kireä vyötärö farkuissa, pappalippikset, sandaalit, korut kaikki nää on hyihyihyi j a näitähän sitten löytyy mieheltä jos toiselta

Lähettäjä: kepukka 
Päivämäärä:   29.8.26 12:06:42

Oletko aloittaja itse ihan täydellinen mallivartaloinen ulkoisesti kaikinpuolin?

Jos et ole, niin lopetettapa tollainen jonninjoutava nirppanokkailu. Et tuollaisena ansaitse ketään vierellesi arvosteltavaksi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.8.26 12:14:29

Entäs se luonne sitten?

Komea ulkokuori ei paljon lämmitä silloin, kun v*ttumainen luonne pääsee esiin.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   29.8.26 13:02:02

Jos ei oo sun mieleen niin ei oo.
Tai sitten on sitoutumiskammo.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   29.8.26 13:14:15

Oliko tämä nyt joku senioripalsta - ei kyllä uskoisi….
Jos on noin pinnallinen keskenkasvuinen kun aloittaja niin ihan oikein jos jäät yksin. Leiki vaikka filmitähti-paperinukeilla??

Päivämäärä:   29.8.26 13:19:58

Ei todellakaan tarvitse ottaa vastenmielistä kumppania. Katsele vaan rauhassa.

Päivämäärä:   29.8.26 13:21:13

"Jos et ole, niin lopetettapa tollainen jonninjoutava nirppanokkailu. Et tuollaisena ansaitse ketään vierellesi arvosteltavaksi."

Eihän aloittaja ole ottamassa ketään "vierelleen arvosteltavaksi", vaan lopettamassa suhteen aina heti alkuunsa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   29.8.26 13:22:56

Minua häiritsee pehmeät, sirot, naismaiset kädet (näkee, ettei mies ole juuri fyysisiä töitä tehnyt), kapeat hartiat (sama syy), velton pehmeät jalat jne.

Mies voi olla ammatiltaan toimistorotta, mutta jos hän ei vapaa-aikanakaan tee mitään fyysisiä töitä, niin hän ei ole minulle sopiva.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.