Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä varatun kannattaa hakea seuraa?

Lähettäjä: Varattu 
Päivämäärä:   27.8.26 22:32:01

Mistä olette löytäneet? Vinkkejä?

Olen aikuinen ihminen ja tiedän mitä teen. En tarvitse moraalisia neuvoja asian suhteen.

Re: Mistä varatun kannattaa hakea seuraa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.8.26 22:32:53

0/5

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   27.8.26 22:43:21

Olisi kiva tietää, että mikä saa varatun naisen (taikka miehen) pettämään omaa kumppaniaan?

Onko se vähäinen seksi, vähäinen yhdessä olo, vaiko mikä?

Ja ihan mielenkiinnosta kyselen.

Eikö siis sen oman kumppanin kanssa voisi ensin keskustella asioista, ennen kuin ryhtyy pettämään?

Itse olen ollut nyt neljässä parisuhteessa, joista ensimmäisessä mies petti. Toisessa mies tavallaan petti. Kolmannessa ei ollut pettämistä. Ja tässä neljännessäkään ei ole ollut pettämistä. En vain ole koskaan saanut itse tietää miksi minua on petetty.

Ja minun eräs entinen paras kaverini (vuosia vuosia sitten) petti myös omaa puolisoaan. Ihan olivat kihloissa. Kun kävimme tämän kanssa baarissa, niin eukko laittoi kihlasormuksensa laukkuun ja antoi miesten tanssilattialla koskettaa itseään (ei siis mitenkään seksuaalisesti). Jos minä olisin ollut tuolloin suhteessa / kihloissa, olisin sen tehnyt hyvinkin selväksi, ettei minuun kosketa, joko sanomalla tai näyttämällä vasenta nimetöntä.

Itse olen nyt varattu ja olen käynyt kerran karaokebaarissa, niin joku ulkomaalainen mies tuli viereeni istumaan ja näytti siltä, että halusi tehdä lähemmin tuttavuutta, näytin vasenta nimetöntä, joten mies ymmärsi että minua ei kiinnosta ja että olen jo jonkun "oma" ja lähti pois.

Itse en siis ikinä voisi pettää, enkä siis ymmärrä miksi pitää pettää.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.8.26 22:51:38

Vain ammattilaiselta. Mutta mistä niitäkään löytää. Tai pitkän ajan luotettavalle tutulle ehdottaa jotain, mut siinäkin riskinsä. Joku tuntematon deitti voi alkaa surutta kiristämään kertovansa sun puolisolle jos asiat ei mene hänen toivomalla tavalla. Karsea tilanne, nimim. kokemusta on.

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   28.8.26 08:55:41

Eikös siihen ollut oma sovelluksensa, en nyt saa nimeä mieleen. Maksullinen toki.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.8.26 09:04:05

Aloittajahan ei maininnut, onko hän puhunut asiasta kumppaninsa kanssa. Aika monella nykyään on ”lupa pettää”.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.26 09:05:10

Omalta kumppaniltaan.

Päivämäärä:   28.8.26 09:07:54

”Olen aikuinen ihminen ja tiedän mitä teen.”

Olennaisempaa olisi kylläkin, että tietääkö kumppanisi mitä teet?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.8.26 09:20:33

Xu:sta etsin (ja löysin). Xperience United siis

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   28.8.26 09:22:14

"Olen aikuinen ihminen ja tiedän mitä teen. En tarvitse moraalisia neuvoja asian suhteen."

Ja mitä tekee hötöläiset :D Samantien taivastelemassa ja kyselemässä asioita jotka eivät kuulu hevonvttuakaan heille.

En kyllä osaa kunnolla auttaa. Riippunee varmaan paljon juuri siitä kuinka salassa hommaa tarvitsee tehdä kun maailma on yllättävän pieni. Naapurikunnista seuralainen?

Päivämäärä:   28.8.26 09:25:21

"Ja mitä tekee hötöläiset :D Samantien taivastelemassa ja kyselemässä asioita jotka eivät kuulu hevonvttuakaan heille."

Ihan hirveetä, että tuomitaan pettäminen ja törkeä käytös toista ihmistä kohtaan!

Lähettäjä: vastataan 
Päivämäärä:   28.8.26 09:49:48

Vain yksi on vastannut ap:n kysymykseen!

Mä vastaan myös ilman moralisointia: alastonsuomi on paras ja ilmainen

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.8.26 10:27:35

"antoi miesten tanssilattialla koskettaa itseään (ei siis mitenkään seksuaalisesti)"

Jaa että ihan tavallinen paritanssikin on pettämistä? Saako käydä miespuolisella lääkärillä?

Päivämäärä:   28.8.26 10:42:52

Olen jo vanhempi mies. Aikoinaan 2000 luvun alussa kun baareissa pyöri niin lähes kaikki kohtaamiset jotka johti samana iltana sänkyyn oli varattujen naisten kanssa.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   28.8.26 10:46:54

”Olen aikuinen ihminen ja tiedän mitä teen.”

"Olennaisempaa olisi kylläkin, että tietääkö kumppanisi mitä teet?"

Jep. Parisuhde... Pari.

Päivämäärä:   28.8.26 10:48:02

Vaikka omasta makuuhuoneesta.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   28.8.26 12:27:04

Ap, oletko m vai n?

Päivämäärä:   28.8.26 12:56:43

"Vain yksi on vastannut ap:n kysymykseen!"

No miksiköhän? Kukaan normaalilla empatialla varustettu ihminen ei kannusta tai edesauta toista pettämään.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   28.8.26 13:12:57

"Jaa että ihan tavallinen paritanssikin on pettämistä? Saako käydä miespuolisella lääkärillä?"

Tässätapauksessa nainen tanssi lattialla ja antoi miesten kosetella itseään antaen ymmärtää että on sinkku eli antoi lääppiä itseään. Jos et ymmärrä mitä tarkoitan ei ole ongelmani. Ja kyse ei ollut paritanssista. Meillä on ihan selvästi eri käsitys mitä pettäminen tarkoittaa. Joten jätän tämän vain tähän. Mainitsen vielä kuitenkin että itse en antaisi missään nimessä toisten miesten koskea itseäni olin varattu taikka sinkku.

ps : tämä eukko nyt varmasti olisi alkanut limomaan (kun lapsesta on kyse niin et kuitenkaan tiedä mitä tämä tarkoittaa niin se on pussaamista ja kielareiden (kai sinä tuon tiedät mitä se takoittaa)) antamista vaikka olikin varattu.

Lääkärit on eri asia kuin baarissa tanssilattialla oleminen. Joten jätän vastaamatta.

Päivämäärä:   28.8.26 13:30:00

Kannattaa haka sieltä mistä muutkin hakevat. Niin paljon siellä pyörii varattuja.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.8.26 13:32:21

Itse olen löytänyt petiseuraa iskuri.net (onkohan vielä olemassa?) ja suomi24 sivulta.

Taisi joillakin heikko itsetunto nostaa päätään kun pitää vastata asian vierestä ;)

Päivämäärä:   28.8.26 13:34:46

"Taisi joillakin heikko itsetunto nostaa päätään kun pitää vastata asian vierestä ;)"

Pettäminen tai siihen kannustaminenko kertovat hyvästä itsetunnosta?

Lähettäjä: Varattu 
Päivämäärä:   28.8.26 13:45:51

Olen mies.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.8.26 13:46:33

"Pettäminen tai siihen kannustaminenko kertovat hyvästä itsetunnosta?"

Niin, asian vierestä....

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   28.8.26 13:59:43

Turha ruikuttaa, käykö vanhojen pihtarimuijien psyyken päälle kun mies haluaa muutakin kuin nalkutusta.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.8.26 14:03:10

Tasokkaiden, erityisesti perinteisellä ja heti ulkomuodosta huomattavalla tavalla, on usein helpompi löytää ihan ns omista ympyröistä tai perinteisistä ihmisten tapaamispaikoista seuraa.. Nettivinkit jo vissiin tulikin, mutta sanoisin että kongressi- ja liikematkahotellien baarit voisi olla vähän tasokkaampi vinkki kuin paikallinen räkälä. Mielellään naapurikaupungin.

Päivämäärä:   28.8.26 14:14:20

"Turha ruikuttaa, käykö vanhojen pihtarimuijien psyyken päälle kun mies haluaa muutakin kuin nalkutusta."

Mitä jos vaikka pettämisen sijaan eroaisi siitä nalkuttavasta pihtarimuijasta? Miksi edes olla sellaisen kanssa yhdessä sen sijaan, että lähtisi vapaana miehenä etsimään parempaa kumppania?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.8.26 14:22:06

""Turha ruikuttaa, käykö vanhojen pihtarimuijien psyyken päälle kun mies haluaa muutakin kuin nalkutusta."

Mitä jos vaikka pettämisen sijaan eroaisi siitä nalkuttavasta pihtarimuijasta? Miksi edes olla sellaisen kanssa yhdessä sen sijaan, että lähtisi vapaana miehenä etsimään parempaa kumppania?"

Nämähän yleensä ihan itse toimivat niin, että saavat palautteen pihtaamisena ja/tai nalkuttamisena.. Mutta ihan totta, kannattaa erota ja kokeilla jos ei uudessa suhteessa niin tapahtuisi ! Voi vaan toivo, että pikkuisen muutetaan niitä omiakin toimia.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   28.8.26 14:24:28

Mikäs se oli silloin se pettäjien sivusto... eikös aika moni narahtanut kun tiedot vuosi?

Tinderissä nyt ainakin on kuulemma varattuja vinopino.

Päivämäärä:   28.8.26 14:42:17

Hmmm.....

Mitä se sulle kuuluu?

Lähettäjä: mol 
Päivämäärä:   28.8.26 15:35:55

"Turha ruikuttaa, käykö vanhojen pihtarimuijien psyyken päälle kun mies haluaa muutakin kuin nalkutusta."
Kun se on niin kamalaa niin miksi ei mieluummin eroa sellaisesta?
Ai niin mutta kun se on kivempi uhriutua.
Ja kiva kun toinen pyykkaa/ siivoaa/ tekee ruokaa/ maksaa laskuja.

Säälittäviä nämä äijät jotka on niin tyytymättömiä kotona mutta eivät tee asian eteen YHTÄÄN mitään.

Päivämäärä:   28.8.26 15:59:45

Ja lisää nalkutusta... Oliko muita :D

Päivämäärä:   28.8.26 16:05:33

Kaipa sitä jotkut vaan tykkää elää jatkuvassa nalkutuksessa, jos sitä pitää tulla hötölästäkin etsimään. Kukin tyylilään, tietysti.

Lähettäjä: vastaus 
Päivämäärä:   28.8.26 16:32:37

Se varattujen sivu on Victoria Milan, mutta on ihan kökkö ja taitaa olla maksullinen.
Iskurikin on muuttunut maksulliseksi

Jos oot mies, on sitten vaikeempaa hakea varattuna seuraa naisista. Jokaista varattua naista kohden on 200 varattua miestä.

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   28.8.26 16:51:00

"Ihan hirveetä, että tuomitaan pettäminen ja törkeä käytös toista ihmistä kohtaan!"

Mitään kannusta. Eipä ole mitään tietoa aloittajan elämästä, muuta kuin että hän on varattu ja miettii mistä etsiä seuraa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   28.8.26 18:46:14

Alastonsuomi toimi ainakin naisena loistavasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.