Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suutuinko turhasta? On nokkosista.

Lähettäjä: Pöp 
Päivämäärä:   27.8.26 22:08:51

@!#$ ku sapettaa!

Istuttiin sohvalla miehen kanssa katsomassa töllöä. Mies nousi hakemaan jotain, ja pyysin tuomaan mehua mulle samalla. Mies heitti, että mitään mehua hae, vaan hakee nokkosen pihalta ja antaa piiskaa. Naurahdin ja sanoin jotain "Joo hae".
Mies paineli pihalle, ja naureskellen katsoin että kuinka pitkälle jaksaa vitsin viedä. Vielä kun nokkonen kädessä tuli sisälle, makoilin sohvalla ja naureskelin. Ei käynyt mielessäkään että kukaan oikeasti löisi toista nokkosella, siis ei sekuntiakaan, joten jatkoin tv:n katselua rauhassa.
No mitä tekee mies, nostaa multa hameen helmaa ja roiskauttaa nokkosella perseelle.
Siinä vaiheessa pomppasin ylös ja kysyin järkyttyneenä, että mitä vittua sinä hommaat. Vielä hetken silmät ymmyrkäisinä vuoroin miestä ja vuoroin persausta katsoen, täysin epäuskoisena ihmettelin tilannetta kunnes jäätävä polte paljasti, että kyllä se ihan oikeasti oli nokkonen millä räimäytti (hetken jo ehdin miettiä, että pränkkää ja se olikin joku horsma).

Siitä painelin suihkuun persettä huuhtomaan kylmään veteen, mies perään huuteli että itsehän sanoit, että hae vaan.

No, siellä se jatkaa näköjään tv:n katselua ja nauraa röhöttää jollekin, ja minä tulin mököttämään makkariin. Oon niin raivona, että pakko oli kirjoittaa tänne (eihän tämmöstä kehtaa kavereille edes kertoa) ja hakea vähän perspektiiviä. Onko tämä nyt ihan hullujen menoa, onko mulla herkkä hipiä vai onko mies urpo?

Re: Suutuinko turhasta? On nokkosista.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.8.26 22:10:59

Kiitos illan nauruista :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.8.26 22:11:49

Et suuttunut turhasta, mutta "perspektiivi" tässä yhteydessä XD

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   27.8.26 22:15:57

Et suuttunut turhasta, mitä h*lvettiä.

Ihan siis jo se, ettei mies tuo tullessaan mehua. Ollaan tästä puhuttu oman puolison kanssa, että mikä siinä on ettei mennessään ja tullessaan voi tuoda sille mukamas niin rakkaalle omalle PUOLISOLLEEN jotain mitä hän pyytää.
Tämä toimii siis puolin ja toisin, ei niin että toinen juoksee joka naksahduksesta.

Mutta, että toinen ei näe mitään väärää tollaisella... ukko pihalle.
Ei mulla aikuisena ihmisenä riittäisi huumori tuollaiseen perseilyyn. Tietoisesti tekee jotain minkä tietää olevan epämukavaa, pahimmillaan tekevän kipeää ja vielä sumuttaa sua, että oma vika.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   27.8.26 22:19:28

Ai luoja. Mun huushollista mies lentäisi pihalle aika reippaasti! Mä olen vielä allerginen nokkosille, polttaa ja kirvelee tuntitolkulla ja jäljet näkyvät monta päivää.

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   27.8.26 22:58:38

Ja tämä oli ihan ensimmäinen kerta, kun mies otti tosissaan sinun vitsin, ja sitten nauroi sille itse.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.8.26 23:10:42

Tuohan oli hyvä vitsi.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   27.8.26 23:19:03

No johan typerää huumora -.-
Miten ees tuo "En tua mitään mehua, haen nokkosia ja annan piiskaa!" on jotenkin hauskaa ja vitsi? Minusta vaan a) epäkohteliasta ja b)hyvin outoa.

Ja sitten vielä tulee jonkun nokkosen kanssa huitomaan.

No huvinsa kullakin.

Päivämäärä:   27.8.26 23:20:12

Huumorintajuton aspergervaimo.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.8.26 23:20:14

Nämä sadut vaan heikkenee. 0/5

Päivämäärä:   27.8.26 23:44:51

Zäkä :D Oho, no sopiva sanavalinta!

Mies kävi äsken ovella pahoittelemassa, mutta totesi, että omalla käytökselläni provosoin häntä. Kuulemma se "et uskalla, ei tunnu missään" -asenne oli vettä myllyyn. Toivotin painumaan kuuseen moisen anteeksipyynnön kanssa.

Miksi tämäkin on heti olevinaan provo? No, uskoo sen tahtoo ja hyvä jos joku naurut sai, itteä ei vielä(kään) naurata.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.8.26 23:48:10

Ero.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.8.26 23:49:01

Miten oletettavasti sohvalla telkkaria istuen katselevaa roiskaistaan nokkosilla takapuolelle?

Päivämäärä:   27.8.26 23:55:00

Piste, mielestäni kirjoitin selvästi, että " Vielä kun nokkonen kädessä tuli sisälle, makoilin sohvalla ja naureskelin". Eli vaikka aluksi siinä yhdessä istuskeltiin, kun mies nousi ja tilaa vapautui, olin kallistunut makuulleen.

Päivämäärä:   28.8.26 01:30:44

No, tiedät millä silittelet miehen selkää ensi yönä. Hae nokkospuska valmiiksi sängyn alle ja anna maistaa omaa lääkettään.

Lähettäjä: Salli 
Päivämäärä:   28.8.26 06:03:58

Voisit vähän käydä chilillä hieromassa miehen intiimialueita.
Typerä ja lapsellinen mies.

Päivämäärä:   28.8.26 06:32:10

Miks sä oot sen kanssa? Pukeutuu hyvin ja on iso muna?

Lähettäjä: jg 
Päivämäärä:   28.8.26 10:09:39

Jos tämä ei ole satua, niin montako kertaa ennen tätä on jo sattunut, että mies hohottelee sinun kiukkuasi, kun on itse tehnyt jotain ilkeää? Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?

Lähettäjä: Läpsis 
Päivämäärä:   28.8.26 10:47:49

Ap tykkäsi kuitenkin pikku piiskauksesta.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.8.26 11:36:21

Mies pahoinpiteli sinut ja se oli hänen mielestään hauskaa. Ei jatkoon.

Päivämäärä:   28.8.26 11:38:58

>nokkonen
>pahoinpitely

Lähettäjä: Oih 
Päivämäärä:   28.8.26 11:47:53

Pientä viatonta läpsyttelyä.

Päivämäärä:   28.8.26 12:30:07

Ex-mies *

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   28.8.26 18:25:39

Tuohan nyt on ihan sairasta. Kokeilee rajojaan, että miten pitkälle saa mennä. Mikäli jatkat suhdetta, ole HYVIN varovainen. Ties mitä tekee ”vitsillä” seuraavaksi.

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   28.8.26 20:24:19

Taitaapi olla miehen kirjoottama fantasia XD

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   28.8.26 21:15:17

Juu, mies ei jatkoon.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   28.8.26 21:22:02

Pitää olla kyllä urpo ukko että vie vitsin tuohon asti. Siis pyyntö tuoda mehua saa aikaan ajatuksen että haenpas nokkosen ja "piiskaan" sillä ja myöhemmin vielä syyttää että naurahdus provosoi. Huooooh, en katselisi hetkeäkään tuollaista lasta.

Ja ei, jos ei ole hyvin allerginen niin eihän tuo sinänsä ole mikään iso asia. En vain näe itseäni elämässä miehen kanssa jolla tapahtuu edellä toistamani ajatus-toteutus -ketju.

Päivämäärä:   29.8.26 12:55:13

Miksiköhän ei voi tuoda mehua, meillä kysytään haluaako toinen jotain jos mennään keittiöön.

@!#$ idiootti mies. Laittaisin nokkossilppua sen sänkyyn josta itse poistuisin pysyvästi.

Päivämäärä:   29.8.26 13:23:26

Täys urpo mies muttet taida itsekään ihan täysillä lyhdyillä kulkea jos vielä tuollaisen kanssa olet.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   29.8.26 14:10:21

No ei todellakaan "ole nokkosista".....

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.8.26 14:12:36

Ai niin, tuosta miehestä tulee mieleen se "olet hanska"- mies!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.