|
Lähettäjä: Pöp
Päivämäärä: 27.8.26 22:08:51
@!#$ ku sapettaa!
Istuttiin sohvalla miehen kanssa katsomassa töllöä. Mies nousi hakemaan jotain, ja pyysin tuomaan mehua mulle samalla. Mies heitti, että mitään mehua hae, vaan hakee nokkosen pihalta ja antaa piiskaa. Naurahdin ja sanoin jotain "Joo hae".
Mies paineli pihalle, ja naureskellen katsoin että kuinka pitkälle jaksaa vitsin viedä. Vielä kun nokkonen kädessä tuli sisälle, makoilin sohvalla ja naureskelin. Ei käynyt mielessäkään että kukaan oikeasti löisi toista nokkosella, siis ei sekuntiakaan, joten jatkoin tv:n katselua rauhassa.
No mitä tekee mies, nostaa multa hameen helmaa ja roiskauttaa nokkosella perseelle.
Siinä vaiheessa pomppasin ylös ja kysyin järkyttyneenä, että mitä vittua sinä hommaat. Vielä hetken silmät ymmyrkäisinä vuoroin miestä ja vuoroin persausta katsoen, täysin epäuskoisena ihmettelin tilannetta kunnes jäätävä polte paljasti, että kyllä se ihan oikeasti oli nokkonen millä räimäytti (hetken jo ehdin miettiä, että pränkkää ja se olikin joku horsma).
Siitä painelin suihkuun persettä huuhtomaan kylmään veteen, mies perään huuteli että itsehän sanoit, että hae vaan.
No, siellä se jatkaa näköjään tv:n katselua ja nauraa röhöttää jollekin, ja minä tulin mököttämään makkariin. Oon niin raivona, että pakko oli kirjoittaa tänne (eihän tämmöstä kehtaa kavereille edes kertoa) ja hakea vähän perspektiiviä. Onko tämä nyt ihan hullujen menoa, onko mulla herkkä hipiä vai onko mies urpo?
|