Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko noloa jos pikkareiden rajat näkyy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.8.26 07:04:58

Normaalia mut en ymmärrä miks nolottaa. En tykkää käyttää stringejä joka päivä. Käytän myös löysiä housuja ja tiukkoja. Miten sattuu, silti aina näkyy rajat ja mä vuosi kaudet oon yrittänyt piilottaa niitä pitkillä takeilla. Mut nolo sillainki et ulona +20 ja mä puen sen pitkän takin päälle

Re: Onko noloa jos pikkareiden rajat näkyy

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   27.8.26 07:18:44

Minulla on aina neuletakki tai huppari lanteilla just tämän takia :D toki jos on löysähelmainen mekko päällä, niin siitä ei näy. Tai housujen päällä pitkä tunina/mekko/paita. Mutta kaikista muista housuista näkyy läpi ja ärsyttää (käytän töissä jumppatrikoita ja collareita). En jaksa itsekään enää mitään peppuvakoalkkareita pitää. Pitäs varmaan etsiä jotain saumattomia alkkareita.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.8.26 07:23:30

Mä käytän sellaisia ohuita saumattomia leggareiden kanssa. Pääasia, että alushousut on sopivat. Liian pienet imeytyneenä takalistoon tiukkojen housujen kanssa on vähän epäesteettistä.

Päivämäärä:   27.8.26 07:37:56

Saumattomiaki vois kokeilla mut niistäkin jotku rullaa tuu se reuna. Mistä sais hyviä ostettua?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.8.26 07:59:24

Ovatko kaikki täällä 13-vuotiaita? Mitä väliä, jos näkyy? Kaikki tietävät, että ihmiset käyttävät yleensä alusvaatteita. Ei kukaan sun saumojasi ihaile.

Päivämäärä:   27.8.26 08:09:06

^ No ei se kovin esteettistä tai tyylikästä ole. Jossain pururadalla saatan käyttää juoksutrikoita ja vähät välittää, näkyykö pikkarin rajat vai ei, mutta toimistolle mennessäni huolehdin, että niitä ei näy.

Lähettäjä: Hwhehhe 
Päivämäärä:   27.8.26 08:10:26

Kyttääkö piste muiden takapuolia kun noin kovasti asiaan kiinnittää huomiota... Yöks.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   27.8.26 08:43:37

Käytän Other Danish Guyn boksereita. Eivät rajat näy, ja ovat supermukavat jalassa.

Päivämäärä:   27.8.26 08:51:01

Minua ei kiinnosta. Jos joku haluaa takalistoani ja pikkarirajoja tuijotelma ja arvostella, niin samapa tuo. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   27.8.26 09:43:22

En tiedä onko noloa vai ei, mutta itse kyllä käytän ihan tavallisia alushousuja leggareitten kanssa enkä mieti miltä näyttää. Enemmän huolehdin siitä että rintojen muoto ei näy vaatteiden läpi, jos olen liikkeellä ilman rintsikoita. En vaan tykkää ajatuksesta, että joku näkee rintani vaatteiden läpi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.8.26 09:45:40

”Minua ei kiinnosta. Jos joku haluaa takalistoani ja pikkarirajoja tuijotelma ja arvostella, niin samapa tuo. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.”

Sama.

Päivämäärä:   27.8.26 11:47:39

Ei se noloa ole, mutta vähän ruman näköistä. Siksi mulla stringit aina.

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   27.8.26 11:48:29

Juu ei se mikään salaisuus ole että käytän alushousuja :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.8.26 11:49:06

Ei – se on seksikästä.

Päivämäärä:   27.8.26 11:57:03

On ilman, niin ei näy :)

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   27.8.26 11:58:04

Lähettäjä: _
Päivämäärä: 27.8.26 11:48:29

Juu ei se mikään salaisuus ole että käytän alushousuja :D

--
Housujen kanssa ok mut hameen kanssa kiva jos et käytä ;)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.8.26 12:13:57

Stringit on noloja.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   27.8.26 12:15:05

En jaksa miettiä toisten housurajoja. Mun mielestä on nolompaa jos joku niitä tuijottelee.

Lähettäjä: Kaunotar 
Päivämäärä:   27.8.26 12:33:41

Alusvaatteiden ei ole tarkoitus näkyä ja sillä sipuli.

Itse en käytä alusvaatteita lainkaan ja vaatteeni ovat mukavan väljiä.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   27.8.26 13:22:16

Noloa vahdata kenenkään pikkarirajoja.

Päivämäärä:   27.8.26 13:23:10

Ei ole kovin kaunista eikä minusta kuulu muille millaiset alkkarit mulla on jalassa. Aika vaikea olla näkemättä vaikkei toisten takapuolia tuijottaisi. Hwhehhe voisi kertoa miten oikein onkin onnistunut olemaan katsomatta ihmisiä navan alapuolelle jatkuvasti?

Jos alkkarit näkyy läpi on housut liian ohuet. Legginsien yms kanssa joku mekko tms. Farkkujen alta ei näy rajat. Ratsastushousut jouduin ihan tilaamaan paksumpaa kangasta kun lähes kaikki nykyään niin ohuita et kaikki näkyy muuten läpi kamelinvarvasta myöten

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   27.8.26 13:26:49

En edes tiennyt, että tämäkin on semmoinen asia mitä pitäisi pitää silmällä, havainnoida ja reagoida. Ei ole koskaan tullut mieleenkään. Huhhuh, taas yksi pieni tehtävä lisää vaikka oikeasti omassa elämässä ja arjessa olisi jo aivan riittävästi muutakin ja sanonko suoraan, melkolailla tärkeämpää tekemistä. Mutta ei kai se auta muu kuin seuraavan kerran kaupungille mennessä ruveta sitten kyttäämään tätäkin asiaa kaiken muun lomassa.

Päivämäärä:   27.8.26 13:38:07

"Jos alkkarit näkyy läpi on housut liian ohuet."

Liian ohuet? Mulla näkyy farkuistakin, saati sitten suorista housuista tai pellavahousuista. Tai siis ne alkkarit, jotka näkyy muistakin. Erikseen mulla on sellaisia, jotka eivät näy, mutta harmi että samaa mallia ei enää valmisteta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.8.26 13:48:14

Ei stana. Onneksi sulla ei oo pahempia huolia. Mitä väliä????

Lähettäjä: --mm 
Päivämäärä:   27.8.26 15:36:44

Ai nytkö tipe kykenee jo olemaan ihmisten ilmoilla ilman, että säntää pusikkoon itkemään sitä miten ruma perse hänellä on...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.8.26 16:10:18

Ei se nyt kovin tyylikästäkään ole. Ei ole iso vaiva ostaa oikean kokoiset ja omalle hanurille sopivan malliset kalsarit.

Päivämäärä:   27.8.26 16:40:05

Kunnollista materiaalia olevat housut, hame tai mekko. Trikoolörppänöistä näkyy kaikki.

Sloggi Zero Feel.

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   27.8.26 17:53:52

Siis nyt ootte kaikki väärällä palstalla. Ei kai h4lv4tti seniorit enää pikkarien rajoja mieti?!

Päivämäärä:   27.8.26 17:58:30

Onpas täällä paljon väkeä, joka dissaa muita siitä, että nämä kiinnittävät huomiota _omaan_ pukeutumiseensa ja huolehtivat, etteivät alushousut näy.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   27.8.26 18:01:03

Kyl mua kiihottaa ainaki, kattelen ja kuvittelen minkäväriset on.

Lähettäjä: nii 
Päivämäärä:   27.8.26 19:24:42

Minua ei kiinnosta naisten pikkareiden rajat. Kun katsoo minkä näköisinä miehet kulkevat julkisilla paikoilla, niin siinä ei ketään pitäisi joku pikkari kiinnostaa...

Miehillä housut niin alhaalla, että jopa koko perse, vähintään persvako paistaa seistessä/kävellessä, mutta viimeistään istuessa. Maha paljaana, rintakarvat näkyy. Hyi.

Sitten miehet valittavat kun naisilla näkyy pikkareiden rajat?

Päivämäärä:   27.8.26 19:36:46

Ei kiinnosta omat eikä muidenkaan pikkareiden rajat. Ja persekyylille on ihan oikein, jos heidän mielenrauhansa järkkyy pikkarirajoista.

Päivämäärä:   27.8.26 19:43:53

Niin totta näkee miehiä joilla housut puolitangossa.. perse näkyy. Aina mietin kyl miten ne edes pysyy päällä

Päivämäärä:   27.8.26 19:57:31

Mitä ihmettä, miettiikö joku aikuinen vielä tuollaista :D Luulin että se oli sellainen teini-iän typeryys.

Jos joku tiirailee persettäni ja miettii että alushousujen rajojen näkyminen tekee perseestäni epäesteettisen se on ihan hänen oma mokansa ja ongelmansa.

Päivämäärä:   27.8.26 20:40:07

Kyllä esimerkiksi juhla-asusta tarkistan ettei pikkareiden tai rintsikoiden rajat näy. Samalla lailla kun muutenkin katson että vaatteet ovat ehjät, puhtaat, siistit, minulle sopivat ja tilaisuuteen sopivat.

Päivämäärä:   27.8.26 21:53:37

Vähän sama asia kuin vaikka lippis ruokapöydässä. Ei mua kutita, jos joku muu pitää lippistä päässä eikä todellakaan aiheuta kyyläämistä, mutta ei se silti hyviin tapoihin kuulu.

Sama siis pikkarin rajojen kanssa. Ei se ole mulle ongelma enkä kyylää kenenkään perseitä, niin kuin heti luulette, mutta ei se silti fiksuun (esim. juhla-) pukeutumiseen kuulu.

Lähettäjä: heeh 
Päivämäärä:   27.8.26 22:37:06

"Ei se ole mulle ongelma enkä kyylää kenenkään perseitä, niin kuin heti luulette, mutta ei se silti fiksuun (esim. juhla-) pukeutumiseen kuulu."

Koskeehan tämä mielestäsi myös miesten pukeutumista? Heilläkään ei saa alushousut vilkkua sen enempää kuin persvako tai rintakarvatkaan? Ja kauluspaidastakaan ei saa mitään vilkkua tai näkyä läpi ja sukissa pitää olla sen verran pitkät varret, ettei säärten iho näy.

Vai kyyläätkö pelkästään naisten pukeutumista? :)

Päivämäärä:   28.8.26 00:54:44

Mites sellaset bokseri malliset?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   28.8.26 09:14:50

Nämä onko noloa aloitukset ovat vanhemmasta naisesta kiinnostavia.
Jaksan joka kerta hiukan pysähtyä miettimään aloittajaa, että on oikeasti naisoletettu (miestrolli?), joka miettii jotain pikkuhousujen rajoja vaatteiden läpi.
Tai jos on syömässä, niin tulee tehtyä mahdollisesti ”nolo” etikettivirhe, syö väärällä lusikalla keittoa tms hyvin vähäistä.
Tulee laittaneeksi ratsastustunnille väärän satulan; tietty tylsää hypätä koulusatulalla, mutta ei se nyt tavallisen harrastajan tunti siihen murene.

Varmasti ahdistavaa, jos arjen sattumus vie selkeästi kohtalaisen palan tiedostavasta tilasta.
Miksi? Mitä on tapahtunut, miksi ihmisestä on tullut niin pieniin asioihin takertuva? Ja tuntuu kuin jokaisen arjen valinnan aloittaa pieni ääni” mitä muut ajattelevat?” ”Jos joku huomaa! Minä olen niin nolo!”
Sisäinen ääni siis arvosteleva sinulle itsellesi, jopa ilkeä. Ja sitten kirjoitat tänne ja osa oikein alkaa miettiä näitä nolouksia tai sanovat lisää ilkeyksiä.
Jokaisen lähipiirissä pitäisi olla rauhallinen aikuinen, joka jo heti sanoo pari rauhoituksen sanoo kaikenlaisista pikkaripoimuista ja sitten voisi taas arki jatkua häiriintymättä.

Päivämäärä:   28.8.26 09:41:05

On se vähän junttia...

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   28.8.26 13:55:00

Tietyn ikäisenä se on niin noloa, että vajoaa maan sisään, jos näin pääsee käymään. Ja ihan kaikessa pukeutumisessa.
Vanhemmiten tarkkaa on ettei, työ-juhla- ja muissa siisteimmissä vetimissä näy rajat, mutta sitten talli-, urheilu- jne vaatteissa ei todellakaan mitään väliä, jos sieltä ne kalsareiden rajat näkyy. Kunhan ei pylly vilku lävitse.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   28.8.26 14:10:48

No ei minulla näy mitään ylimääräistä missään vaatteissa tallilla, pellolla, lenkillä, kotona, töissä. On ihan perussiisteyttä että vaatteet ovat puhtaat, ehjät ja sopivat. Ihan ne pieruverkkaritkin.

Epäsiistiä pukeutumista ei tarvitse kyylätä tai kauhistella, mutta kyllä sen ihmiset näkevät. Nimenomaan ne pikkarirajatkin. On sitten oma asia miten haluaa olla ihmisten ilmoilla.

Päivämäärä:   28.8.26 16:35:22

Ei ole noloa. Sillä ei ole mitään väliä. Riippuu toki miten näkyy, mutta ei sitä tarvitse vahtia. Olen yli 50v ja mun nuoruudessa ei ollut tosiaan väliä, näkyikö alkkareiden äärirajat. Rintaliivien olkaimia ei saanut näyttää.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   28.8.26 16:57:14

Jos pikkareiden rajat näkyy läpi farkuista jne paksummista vaatteista, niin sinulla on liian pienet vaatteet. Ongelma poistuu ostamalla oikean kokoiset.

Itse inhoan stringejä, joten ohuempien housujen kanssa käytän saumattomia, sileää kangasta olevia pikkareita niin ei ole rajoja mitkä loistaisi.

Päivämäärä:   28.8.26 19:04:03

"Jos pikkareiden rajat näkyy läpi farkuista jne paksummista vaatteista, niin sinulla on liian pienet vaatteet. Ongelma poistuu ostamalla oikean kokoiset."

Hei nyt oikeasti, eiköhän aikuinen ihminen osaa arvioida itselleen sopivan kokoiset vaatteet? :D Ei ole siitä kiinni. Alushousuissa olen huvikseen testannut montaa eri kokoa ja ne liian isot sen lisäksi että näkyvät läpi, myös rullautuvat ja valuvat. Liian pienet puristavat. Sopivat eivät purista, valu tai rullaudu, mutta saumat näkyvät läpi. Riippuu siis ihan tasan saumojen paksuudesta ja mallista.

Ja päällyshousuissakaan ei housujen koolla ole väliä tämän ongelman suhteen. Yhdet liian isot (pysyvät ylhäällä vain vyön kanssa) housutkin minulla on ja niiden kanssa aivan sama ongelma. Ja useat housuni ovat ennemmin vähän löysiä kuin makkarankuorimallisia.

Sen olen huomannut, että kuviollisten/moniväristen housujen kanssa samaa ongelmaa ei juuri ole. Suurin osa housuistani tosin on yksivärisiä...

Pierre Robertilla oli yksi vanha malli, joka ei ollut saumaton (joista en tykkää, koska valuvat ja/tai rullautuvat), mutta saumat ja ompeleet niin matalat, että eivät näy ohuistakaan housuista läpi. En ole yhtä hyviä löytänyt. Stringit eivät näy, mutta eivät ole miellyttävimmät saati käytännöllisimmät.

Päivämäärä:   28.8.26 19:08:25

On se hyvä että on tärkeitä asioita elämässä pohdittavaksi.

Päivämäärä:   28.8.26 19:15:01

? Näin on ihan oikeesti. Kyllä ihmisillä on murheita. On niin kiva miettiä ihan hassujakin.

Päivämäärä:   28.8.26 20:02:18

On tosi kiva.... Aika monta muuta mukavaa asiaa mielessä kuin mahdolliset pikkarien rajat. Ja se mitä muut ajattelee.

Lähettäjä: Nojaa 
Päivämäärä:   28.8.26 20:16:33

Aloittaja on läski. Pikkarit painuvat läskeihin ja se näkyy päällishousuissa.

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   28.8.26 23:44:20

Jos alushousujen saumat näkyvät housujen alta, sulla on liian pienet housut /hame?

Mitään noloa niissä ei mielestäni ole.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   29.8.26 00:05:15

Jännä miten naisella ei saisi näkyä häivähdyskään pikkareiden rajoista kankaan läpi, kun samaan aikaan miehet oikein asettelevat housunsa niin että ne calvinkleinit varmasti näkyvät :D

Päivämäärä:   29.8.26 00:05:47

Saa näkyä – se on seksikästä.

Päivämäärä:   29.8.26 00:12:36

Ennemmin pikkareiden rajat kun rämemajava pöytiin tarjoillessa.

Päivämäärä:   29.8.26 00:14:36

>2026
>karvat naisella

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.