Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Läheinen mokasi ja kiukuttelee.

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   27.8.26 00:15:41

Läheinen mokasi ja ei ollut noteerannut asiaa, josta olen maininnut ensimmäisen kerran ennen juhannusta, toisen kerran heinäkuussa ja kolmannen kerran tänään. Aiemmat kerrat on sanonut, että on merkinnyt asian itselleen ylös ja sen piti olla ok. Tänään sitten vielä kolmannen kerran mainitsin, että muistathan, että asia x. Eipä sitten ollutkaan merkannut tätä ylös, vaikka oli näin aiemmin kertonut. Tämä aiheutti hänelle itselleen lisävaivaa ja suunnitelman muutoksen, sillä kaikki järjestelyt asiaa x varten oli jo suunniteltu ja järjestetty, vaikka hän ei sitä ollut huomioinut.

Nyt lähettelee passiivisaggressiivisia viestejä ja syyttää minua siitä, etten minä jousta asiasta, josta oli sovittu jo aikaa sitten ja sitä ei voi muuttaa.

Kumpi meistä oli se huono ihminen? Minä, joka olen muistuttanut ja varmistanut asian kolmasti, vai hän, joka syyllistää minua siitä, etten voi muuttaa suunnitelmia enää, kun ne on tehty ja järjestetty jo? Kyseessä asia, johon liittyy myös muiden ihmisten aikatauluja ja järjestelyjä, ei vain hänen.

Re: Läheinen mokasi ja kiukuttelee.

Lähettäjä: Bvc 
Päivämäärä:   27.8.26 00:36:19

Tiedät kyllä kenen on vastuu, jos asiat menneet niin kuin kuvailit. Jos tyypillä on taipumusta toimia noin muutenkin, tee siitä omat päätelmäsi.

Kaikki ovat loppupeleissä vastuussa aina omasta osuudesta, ei muiden. Ellei nyt sitten satu jonkun asemaan kuulumaan tietty taso esim. Valvoa asioita töissä. Töissäkin työntekijälläkin on silti aina oma vastuunsa.

Ei oman yleisen yksilön vastuun rajojen tunnistaminen pitäisi olla kovin vaikeaa. Perustaitoja. Sitten kun sisäistää mitä ne ovat ja miksi ja uskaltaa toimia tämän mukaan, pärjää kyllä tarpeeksi hyvin. Sama pätee siihen toiseen osapuoleen myös.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   27.8.26 08:58:55

Sano sille että
- KYLLÄ, MINÄ TÄSSÄ OLENKIN SYYLLINEN. Olisi nimittäin pitänyt noin 20 kertaa tästä asiasta muistuttaa että SINÄ sen olisit hoitanut!! Ja laittaa ne muutkin muistuttamaan!!

Pistätte sen porukalla nyt vaan muuttamaan ne omat suunnitelmansa ja hoitamaan teidän kanssanne asian joka oli sovittu jo ajat sitten. Häntä ei ilmeisesti voi tiputtaa siitä " asiasta " enää poiskaan, onko liian tärkeä osakappale siinä?

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   27.8.26 09:32:24

Ihan uteliaisuudesta vain: mistä sovitusta kyse?

Lähettäjä: AnneB 
Päivämäärä:   27.8.26 11:07:10

Mie, samaa jäin miettimään...

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   27.8.26 13:10:49

Järjestämistäni juhlista. Olisi pitänyt muuttaa toiseen ajankohtaan, jotta hänelle sopisi. Toisaalta asia voisi olla ihan mitä tahansa muutakin, en sinällään merkitystä, vaikka sovitusta mökkireissusta, koiran hoidosta tai mistä tahansa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.