|
Lähettäjä: +++
Päivämäärä: 27.8.26 00:15:41
Läheinen mokasi ja ei ollut noteerannut asiaa, josta olen maininnut ensimmäisen kerran ennen juhannusta, toisen kerran heinäkuussa ja kolmannen kerran tänään. Aiemmat kerrat on sanonut, että on merkinnyt asian itselleen ylös ja sen piti olla ok. Tänään sitten vielä kolmannen kerran mainitsin, että muistathan, että asia x. Eipä sitten ollutkaan merkannut tätä ylös, vaikka oli näin aiemmin kertonut. Tämä aiheutti hänelle itselleen lisävaivaa ja suunnitelman muutoksen, sillä kaikki järjestelyt asiaa x varten oli jo suunniteltu ja järjestetty, vaikka hän ei sitä ollut huomioinut.
Nyt lähettelee passiivisaggressiivisia viestejä ja syyttää minua siitä, etten minä jousta asiasta, josta oli sovittu jo aikaa sitten ja sitä ei voi muuttaa.
Kumpi meistä oli se huono ihminen? Minä, joka olen muistuttanut ja varmistanut asian kolmasti, vai hän, joka syyllistää minua siitä, etten voi muuttaa suunnitelmia enää, kun ne on tehty ja järjestetty jo? Kyseessä asia, johon liittyy myös muiden ihmisten aikatauluja ja järjestelyjä, ei vain hänen.
|