Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mökkielämän sääntöjä.

Lähettäjä: Tiiänpävaan 
Päivämäärä:   26.8.26 19:08:16

Kaikki varmasti tietää, että mökillä on hiema väljempää kuin kaupungis, mutta muutaman asian oon huomannu:

-riistakameroita suunnatasn naapurin tontti ja tien leikkaavasti, näkyy kuna naapuriin tulee ja menee, se on yksiselitteisesti laitonta ja kiellettyä.
-sekajätettä tutkitaan ja tongitaan ja ollaan siinäkin kielletylle ja laittomalla alueella.
- poltellaan kaikenlaisia aineksia pihalla ja ruopataan ilman lupaa.

Re: Mökkielämän sääntöjä.

Lähettäjä: ja lisäksi 
Päivämäärä:   26.8.26 19:34:12

-porsaan sääntö

Lähettäjä: Naku 
Päivämäärä:   26.8.26 19:37:50

Hankkikaa mökkinne paikasta jossa ei ole naapureita!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.26 19:44:57

Sanokaa olevanne moniavioisia ja pitävänne samasta sukupuolesta, kimpasta ja kertokaa että oli kovvoo homoo olla puolassa vankilassa, onneksi vanhat vankikaverit tulee aina kesäsin lomille ja sit naidaan...Kysy onko kirkossa nuoria kuoripoikia ja kerro että Jammusetä oli sukulaisesi. Naapurit tajuu ehkä ottaa etäisyyttä.

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   27.8.26 10:19:03

Mökki hieman etäälle niin noi alotusviestin jutut on täysin ok, ketään ei kiinnosta.

Lähettäjä: Jaa. 
Päivämäärä:   27.8.26 10:35:59

Ainoa paikka elämässäni, jossa oli utelias roskapussien penkoja, oli iso kerrostaloyhtiö Tampereella. Oli varmaan katkera siitä ettei voinut viritellä kameroita mihinkään, mutta kyttäsi sitten ikkunansa eteen asettamallaan tuolilla muitten tekemiset. Ihan syntyperäinen kaupunkilainen oli myös ja ylpeänä sitä kuulutti. :)

Maalla on kaikilla ollut muutakin tekemistä.

Lähettäjä: öö? 
Päivämäärä:   27.8.26 10:36:13

Mä en nyt käsitä. Itse asun omakotitalossa ja ihan omilla silmillään mun kaikki naapurit näkee kun lähden ja tulen eikä mua haittaa tämä ollenkaan. Miksi sen pitäisi?

Roskiksien tonkiminen? Mulla on roskis tuolla tien varressa enkä kyllä tiedä tonkiiko sitä joku vai ei. Tosin sitä varten pitäisi avata ne tiukassa solmussa olevat muovipussit missä mun roskat on.

Sun mökkipihallako ne polttaa jotain? Ja ruoppaa? Laita itse oma riistakamera kuvaamaan tätä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.8.26 10:46:28

"näkyy kuna naapuriin tulee ja menee, se on yksiselitteisesti laitonta ja kiellettyä."

Ei ole kiellettyä

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   27.8.26 11:54:22

Itseasiassa ei omia valvontakameroita saa suunnata niin, että näkyy toisen piha esimerkiksi. Tai jos suuntaa, pitää peittää kameran kuvasta (joko fyysisesti tai softalla) alue, johon osuis naapurin piha. Yleinen tie toki saa näkyä. Ja jos naapuri sitä käyttää, niin sitten toki voi kytätä toisen menoja.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.8.26 12:15:17

Lähettäjä: Naku
Päivämäärä: 26.8.26 19:37:50

Hankkikaa mökkinne paikasta jossa ei ole naapureita!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.