Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Romahdin kun tajusin miten miehet on...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.8.26 18:11:05

..Mua kohdelleet. Itkettää kun ajattelenkin mun vanhempia, jos saisivat tietää miten olen antanut itseäni kohdeltavan.
Olen aina ollut se kova ja etäinen ja ajatellut että se on suojannut itseä miesten sikailulta. Joo ehkä pahimmilta olen välttynyt, mutta sitten kuitenkin kun tarkemmin aloin kaivella mielen sopukoita, niin alkoi putkahdella epäkunnioittavia tilanteita yks toisensa jälkeen. Esim. Miespuolinen työkaveri illanvietossa kehuu persettä, toinen tissejä, kolmas puristaa perseestä. Baarissa tuntematon mies puristaa persettä. Sitten oma lukunsa nää miehet joiden kanssa lähemmässä kanssakäymisessä. Vähänkään annat siimaa ja vaikka oma-aloitteisesti suutelet, niin johan käydään kiinni vaikka pyristelet etäämmäksi. Kotona kouritaan vaikka sanon ei, jos näkee alasti, ollaan tisseissä kiinni. Ei olla oikeasti kiinnostuttu persoonasta ja ajatuksista vaan yritetään joka välissä viedä juttua seksin suuntaan, vaikken ole itse antanut elettäkään että olisin sillä hetkellä valmis vielä.
Teininä annoin miesten tehdä juttuja itselle, koska olin ihastunut ja kuvittelin että he olisivat minusta kiinnostuneita. Yksikin kouri minua 16 vuotiaana leikkipuistossa kun itse olisin vain halunnut jutella. Sitten näistä syyllistää itseään kun antoi vain niiden miesten tehdä niin.
En tiedä miten jatkaisin elämääni kun en haluaisi yhtään kovettaakaan itseäni enempää. Nytkin osa jo pitää minua pelottavana.

Re: Romahdin kun tajusin miten miehet on...

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   26.8.26 18:13:46

Ontuuko se naapurin koira vielä?

Päivämäärä:   26.8.26 18:18:24

Olen asianosaisille sanonut, esim tuolle joka sanoi kesken casuaalin keskustelun tisseistä kommentin. Hän vain perustelee asiaa niin, että se oli kohteliaisuus! Ja että ymmärsin hänet väärin. Minusta on ihan perseestä ja alistavaa kommentointia

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   26.8.26 18:23:03

Niin, ontuuko se naapurin koira vielä?

Lähettäjä: Mike 
Päivämäärä:   26.8.26 18:27:40

No ei nuo mitenkään älyttömän pahoilta kohteluilta kuulostaneet

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   26.8.26 18:29:16

Antantanut aina menmä toisesta korvadta ulos jos joku on sanonut isoista rinnoistani jotain, takapuoleen läpsäytyäville ärähtänyt
Ei ole jäänyt traumoja. Eikä siitä kun nuorena antanjt parin kaverin kosketella alapäätäni. Vielä aikuisenakin nauttinut kun mieheni sormeilee haarojen väliävaikkei seksiä heti olisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.26 18:31:38

Itsehän te niitä jännämiehiä kuolaatte.

Päivämäärä:   26.8.26 18:32:22

Niin eivät ole pahoja, mutta alistavia. Kuka mies joutuu kokemaan tälläistä? Kuka mies joutuu miettimään vaatevalintaa, ettei tulisi häirityksi.
Miesten asettaminen itsensä naisten yläpuolelle on se, mikä tässä hiertää. Kokevat että heillä on oikeus kajota toiseen miten lystää tai sanoa heille alentavia kommentteja

Päivämäärä:   26.8.26 18:33:06

Jännämies, työkaveri? Ei kuule kauheasti pysty vaikuttamaan onko työkaveri kiltti perheenisi vai jännämies...

Päivämäärä:   26.8.26 18:36:13

Ei niiden kanssa ole pakko viettää iltaa.

Päivämäärä:   26.8.26 18:38:59

Niin että eristäytyy työporukasta? Oletteko kuulleet verkostoitumisesta, se tapahtuu juuri noissa illanvietoissa

Lähettäjä: Keltainen 
Päivämäärä:   26.8.26 18:45:20

Ei tarvitse kovettaa. Se että pitää puolensa, ei ole kovettamista vaan puolensa pitämistä. Sä varmasti pitäisit huolta jos sun (vaikka kuvitteelliselle) teinityttärelle tai kaverillesi tehtäisiin noin. Sanoisit kovaan ääneen LOPETA ja suojelisit. Nyt ala tekemään tätä itselle. Ei sulle saa tehdä asioita mitä et tahdo ja sä pidät siitä huolen. Se on suojelua ja rajoja, ei kovettamista.

Se että olet menneessä ollut rajojen kanssa huono on melkein jokaisen nuoren naisen tarina. Ei meille ole opetettu parempaa ja meidän sitäpaitsi pitäisi voida luottaa siihen, ettei meitä kohtaan kohdisteta seksuaalihäirintää tai väkivaltaa. Jos niin kuitenkin käy niin "fawning" on ihan olemassa oleva puolustusreaktio varsinkin naisilla ja muiden lajien naarailla. Et voi syyttää siitä itseä mutta nyt kun tiedät paremmin, suojele itseä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.26 18:51:21

Niin Miken ja muiden miesten mielestä on ok, jos mies tulee omin lupineen kourimaan teitä perseestä ja puristelemaan?

Päivämäärä:   26.8.26 18:53:46

Minusta on täysin ookoo jos nainen puristaa persettäni.

Päivämäärä:   26.8.26 19:00:38

-, ei, ei-toivotusta kosketuksesta tässä oli kyse. Ja se ei-toivottu kourija on lähes aina mies. Heteromiehet voi miettiä miltä tuntuu kun toinen mies tulee lähentelemään. Onko se nyt niin vakavaa vai olisiko kuitenkin parempi ettei puristeltaisi? Ei nainen yhtään sen enempää halua tulla kähmityksi.

Päivämäärä:   26.8.26 19:03:09

Heteronaisia kylläkin kiihottaa miehen kosketus.

Lähettäjä: Mike 
Päivämäärä:   26.8.26 19:04:56

. , no ei välttämättä. Siis miten tilanteeseen on ajauduttu ja mitä oikeasti tapahtuu. Ei voi sanoa yksittäisen kouraisun perusteella mitään,noita on itselläkin kivoja kokemuksia ja myös negatiivisia. Mietin vaan alotuksen sanavalintaa kun puhuttiin romahduksesta niin oletin jotain rankempaa.

Päivämäärä:   26.8.26 19:17:07

Viiva oletko tahallasi typerä, oikeasti typerä vai kaipaatko vaan huomiota keinolla millä hyvänsä? Kukaan ei kiihotu ei-toivotusta koskettelusta. Se on vastenmielistä ja epämiellyttävää.
Monella on nykyään sumute mukana. Siinähän törkimys sitten miettii silmät vuotaen, että kannattaako loukata muiden itsemääräämisoikeutta.

Päivämäärä:   26.8.26 19:24:36

Tuollaista taitaa ihan jokainen nainen joutua kokemaan, siksi täältä ei varmaan niin suurta reaktiota tule kun tuo on niin yleistä. Hyvä että tiedostat nyt asiat niin voit toimia jatkossa toisin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.26 19:25:31

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 26.8.26 18:31:38

Itsehän te niitä jännämiehiä kuolaatte."

Mitä hiton jännämiehiä? Yllättävän moni ainakin itseään hyvänä tyyppinä ja kilttinä ja kunnon miehenä pitävä syyllistyy aika ala-arvoiseen naisten kohteluun varsinkin siinä vaiheessa, kun vähän saavat alkoholia. Olen aivan liian monta kertaa todistanut, miten hyvänä tyyppinä itsekin pitämäni mies sortuu aivan paskamaiseen käytökseen viimeistään kun hieman ovat alkoa ottaneet. Ja näistäkin kaikki pitävät itseään ihan kunnon miehinä.

Ja usein nämä ovat vielä sellaisia mukavia työkaverimiehiä tai jopa kaverimiehiä, joita on tosiaan itsekin pitänyt ihan kunnon tyyppinä. Mitään "jännämiehiä" en edes tunne saati sellaisten kanssa halua olla tekemisissä. Mutta mistäs sitä tietää, kun näistä itse ihan kiltteinä kivoina tavallisina miehinä pitämistäni on jo ehtinyt paljastua vaikka minkälaista sikailua tilanteen tullen. Onneksi joukkoon mahtuu harvoja poikkeuksiakin.

Lähettäjä: Alle 
Päivämäärä:   26.8.26 19:28:00

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.8.26 19:17:07

Viiva oletko tahallasi typerä, oikeasti typerä vai kaipaatko vaan huomiota keinolla millä hyvänsä? Kukaan ei kiihotu ei-toivotusta koskettelusta. Se on vastenmielistä ja epämiellyttävää.
Monella on nykyään sumute mukana. Siinähän törkimys sitten miettii silmät vuotaen, että kannattaako loukata muiden itsemääräämisoikeutta.

--
Oon osittain samaa mieltä mutta älä nyt mene noita sumutteita suinpäin käyttelemään! Voit saada pahoinpitelysyytteen jos katsotaan että yhdestä kosketuksesta alat sumuttelemaan jotakuta.

Päivämäärä:   26.8.26 19:28:43

Täytyy vastata samalla mitalla, huitasta kourijoita jollain kättä pidemmällä tai käsilaukulla. Ainakin huutaa et Nyt Irti! Lopeta!
Ei vaan suostua hiljaa ja inistä jotain jälkikäteen.

Ei ihme et miehet luulee tuollaisen olevan sallittua kun sitä ei ole erikseen kielletty joka kerta.

Päivämäärä:   26.8.26 19:48:05

Hohto menee koko hommasta "saako puristaa tisseistä?2 Tai "saako kouria persettä" "saako suudella"

Päivämäärä:   26.8.26 19:56:20

Toivottavasti hohto menee koko hommasta, jos se toisten kouriminen on jotain hohtoa elämään ennen tuonut.

Päivämäärä:   26.8.26 21:23:31

"Täytyy vastata samalla mitalla, huitasta kourijoita jollain kättä pidemmällä tai käsilaukulla. Ainakin huutaa et Nyt Irti! Lopeta!
Ei vaan suostua hiljaa ja inistä jotain jälkikäteen."

Eli miehiltä ei voi vaatia käytöstapojen hanskaamista vaan vaaditaan naista "taas kerran" tämäkin asia hoitamaan. Miten se pieni nuori tyttö 16v edes olisi uskaltanut lähteä jotain isompaa poikaa läpsimään, eikä sitä voi edes noilta vaatia. Ainakin minua ja montaa muutakin lasta kielletään EHDOTTOMASTI lyömästä ketään lapsena. Ja nyt yhtäkkiä pitäisi sittenkin tajuta kuitenkin lyödä.

Päivämäärä:   26.8.26 21:26:12

"Mitä hiton jännämiehiä? Yllättävän moni ainakin itseään hyvänä tyyppinä ja kilttinä ja kunnon miehenä pitävä syyllistyy aika ala-arvoiseen naisten kohteluun varsinkin siinä vaiheessa, kun vähän saavat alkoholia. Olen aivan liian monta kertaa todistanut, miten hyvänä tyyppinä itsekin pitämäni mies sortuu aivan paskamaiseen käytökseen viimeistään kun hieman ovat alkoa ottaneet. Ja näistäkin kaikki pitävät itseään ihan kunnon miehinä.

Ja usein nämä ovat vielä sellaisia mukavia työkaverimiehiä tai jopa kaverimiehiä, joita on tosiaan itsekin pitänyt ihan kunnon tyyppinä. Mitään "jännämiehiä" en edes tunne saati sellaisten kanssa halua olla tekemisissä. Mutta mistäs sitä tietää, kun näistä itse ihan kiltteinä kivoina tavallisina miehinä pitämistäni on jo ehtinyt paljastua vaikka minkälaista sikailua tilanteen tullen. Onneksi joukkoon mahtuu harvoja poikkeuksiakin."

SIIS TÄMÄ!!!! Sitten töissä ihmetellään kun olen niin hankala ja etäinen. Ei miesten kanssa voi kaveerata, kun tietää ettei niihin voi luottaa kuitenkaan lopulta

Päivämäärä:   26.8.26 21:27:15

Yksikin perseenpuristelija kirkkain silmin puolustaa rasismia ja syyttää maahanmuuttajia kaikesya pahasta

Päivämäärä:   26.8.26 21:27:18

Niin – mies ja nainen ei voi olla vain kavereita.

Lähettäjä: masis 
Päivämäärä:   26.8.26 21:36:28

Entä jos kosketus kiihottaa mutta tunne ei ole mukana?

Päivämäärä:   26.8.26 21:57:13

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.8.26 19:28:43

Täytyy vastata samalla mitalla, huitasta kourijoita jollain kättä pidemmällä tai käsilaukulla. Ainakin huutaa et Nyt Irti! Lopeta!
Ei vaan suostua hiljaa ja inistä jotain jälkikäteen.

Ei ihme et miehet luulee tuollaisen olevan sallittua kun sitä ei ole erikseen kielletty joka kerta."

Oikeastiko ajattelet miehiä jotenkin naista tyhmempinä olentoina, joiden aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään normaaleja käytöstapoja, ellei niitä erikseen joka kerta ja mieluusti jo etukäteen kielletä? Pitääkö tällaisille miehille myös sanoa ennen kuin lähtee vaikka kimppakyytiin töihin, että "ei sitten saa kaahata, äläkä aja punaisia päin?" Vai mitä ihmettä?

Ja kaikilta ei vain voi edellyttää samanlaista rohkeutta tai toimintakykyä. Varsinkin naisille on tyypillistä kasvaa siihen ajatukseen, että liikaa ei passaa herättää huomiota tai olla epämiellyttävä. Naisilta ehkä sitten vaaditaan sitä käytöstapojen ymmärtämistä välillä liikaakin ja sitten tytölle voikin olla vaikea sotia sitä omaa kohteliaisuuttaan vastaan yhtäkkiä alkamalla huitoa ja huutaa toiselle ihmiselle, kun yleensä sellainen ymmärretään vähän ikäväksi käytökseksi. Lisäksi nainen tai tyttö voi olla haavoittuvaisessa asemassa tai tilanteessa ahdistelijaan nähden tai voi jopa olla, ettei hänelle edes ole koskaan opetettu niitä normaaleja rajoja ja niiden pitämistä. Osa myös saattaa kokea tuollaisissa tilanteissa niin suurta ahdistusta tai uhkaa, että aivot menevät taistele-pakene-tilaan ja osalla se valitettavasti tarkoittaa jäätymistä. Ja tähän ei voi itse vaikuttaa, sitä ei tietoisesti valita. Sitä voi etukäteen jopa luulla, että "minä ainakin toimisin näin" ja sitten tositilanteessa aivot valitsevatkin ihan toisen selviytymismekanismin.

Eikä sillä lopulta ole merkitystä, miten uhri reagoi. Et sinä kadulla saa randomisti ketään lyödäkään, vaikka se uhri ei sitä erikseen sinulle sanoisikaan tai alkaisi taistelemaan vastaan.

Se mitä toivoisin, olisi enemmän puuttumista toisilta miehiltä. Naisten puuttuminen ei välttämättä auta, koska tuskin kyseessä on se, että mies ei muka tietäisi ettei noin saa toimia, vaan sehän on ihan vain vallankäyttöä. Osa ehkä jopa toivoo jonkinlaista reaktiota naiselta ja sitten onkin hyvä heittää, se, että "vitsillähän mä vain" tai "älä nyt huumorista suutu" tai "pihi horo" tmv.

Lähettäjä: akka 
Päivämäärä:   26.8.26 22:10:34

Minä en edes ole koskaan kuvitellut miehistä oikein muuta kuin että suurimmilta osin he ovat k*llinsa ohjaamia ja haluavat pllua.

Kaikenlaiset työkaveri-kourijat tietysti ovat tyhmiä moukkia, mutta jos ovat vähänkin tolkun ihmisiä niin kyllä ne sanaa uskoo. Kun tarpeeksi kovaan ääneen sanoo.

Liian monella naisella on ongelmana sellainen kainous ja hiljainen olemus joka estää sanomasta miehelle että painu vttuun. Kerran nuorempana seurasin kapakassa kun joku nuljaska likisteli ( ei kourinut mutta jotenkin tunki iholle ) ikäistäni nuorta naista ja tämä pimu vaan käpertyi ja käpertyi. Ei puhunut sanaakaan ja käpertyi. Mies oli humalassa ja ehkä siitä johtuen tyhmä kuin saapas eikä lopettanut sitä lepertelemistä puhumattomalle käpertyjälle. En minä väliin mennyt kun ajattelin että on sitten tyhmä likka kun ei saa suutaan sen vertaa auki. En varmasti tehnyt oikein mutta niin se vaan meni. Sitten selvästi vanhempi nainen meni siihen sanomaan miehelle että Etkö sä näe että tyttö ei taida kaivata seuraasi yhtään? Mies häipyi saman tien. Jos jäätyy niin miehet ovat niin tyhmiä että saattavat luulla kaiken sellaisen tarkoittavan kyllä.

Omassa pitkässä suhteessa olen laitellut rajoja välillä tosi kovaankin ääneen. Ei mieheni muuten mitään tajua vaan iskee kiinni aina kun mielensä tekee, ajattelematta haluanko ja joskus jopa välittämättä ensimmäisestä tai kolmannestakaan sanomisesta. Pari kertaa sanon nätisti, sitten niin että raikaa. Mieheni on vaan niin helkkaristi pimpan perään.

Kyllä se niin usein menee että toisia naisia miehet alistaa ja toisia ei.
Se sitten mikä menee jo rikoksen puolelle, on oma lukunsa mutta minä en ole joka kouraisusta ollut tekemässä ilmoitusta ahdistelusta. Kyllä ne on perääntyneet.

Aloittaja on herkkä ihminen ja se on tietysti ihan ok. Mutta se että omasta mielestään on etäinen ja kova, ei välttämättä kuitenkaan välity muuna kuin epäsosiaalisesti ja ei miehet sellaista tajua. Ei ne ymmärrä naisten vihjeitä ja eleitä vaan lähes brutaalia suoraa kieltä ja toimintaa.

Miehiä ei kannata kannata ottaa vakavasti. Tietysti ei kannata tunkea itseään kävelemään pimeille kaduille jossain mamuloukossa ja kuvitella olevansa lohikäärme mutta noin yleensä.

Päivämäärä:   26.8.26 22:12:44

>ovat kullinsa ohjaamia ja haluavat pillua

Ei se ihmislaji muuten jatku.

Päivämäärä:   26.8.26 22:13:49

"Antantanut aina menmä toisesta korvadta ulos jos joku on sanonut isoista rinnoistani jotain, takapuoleen läpsäytyäville ärähtänyt
Ei ole jäänyt traumoja."

Näin minäkin pitkään mietin. Kunnes tajusin että rajojani on torkeästi rikottu, minun naiiviutta on käytetty tilaisuuden tullen hyväksi, minua on alistettu, eikä ole kunnioitettu vaikka niin olen pitkään LUULLUT, sillä ovathan monet miehet myös sanoneet kuitenkin "tolle muijalle ei ryttyillä". Tai "olet hankala nainen".

Päivämäärä:   26.8.26 22:15:27

Ja alkanut vtuttaa se suorastaan, että sun pitää olla kova ja kylmä, että sua arvostetaan ja jätetään rauhaan. Haluaisin olla lämmin ja lempeä ihminen, mutta en enää tiedä miten, enkä edes uskalla olla

Päivämäärä:   26.8.26 22:20:53

Kuten sanoin, olen päässyt ns. Vähällä, koska olen kova ja suorapuheinen ja pelottava. Mutta olen vältellyt konflkteja työkavereiden kanss, koska joudun tekemään heidän kanssa myös yhteistyötä jatkossakin ja joku turpaanveto hankaloittaisi työtäni merkittävästi. En esim. Saisi enää näiltä miehiltä apua todennäköisesti. Monet tilanteet on olleet sellaisia, että on mennyt pari päivää tajuta miten se todellisuudessa meni. Esim. Jos päätyy sänkyyn jonkun kanssa. Että sitä tajuaa sen painostuksen vasta myöhemmin. Sen myönnän, että olen miellyttäjä.

Päivämäärä:   26.8.26 22:23:00

Ja lisäksi puhe ei ole mennyt perille, sillä esim. Tissien kommentoiminen puolustellaan olevan kehu ja että ymmärsin vain väärin.
Lisäksi olen päättänyt, että en lyö enää koskaan ketään. Yhtä eksää vedin nyrkillä naamaan. Sen jälkeen tein päätöksen, etten enää koskaan lyö ketään

Päivämäärä:   26.8.26 22:26:03

>yhtä eksää vedin nyrkillä naamaan

Hullupillu.

Päivämäärä:   26.8.26 22:33:34

Sääli kun naiset eivät kiinnostu minusta niin, että puristelisivat persettäni.

Päivämäärä:   26.8.26 22:36:29

"Monet tilanteet on olleet sellaisia, että on mennyt pari päivää tajuta miten se todellisuudessa meni. Esim. Jos päätyy sänkyyn jonkun kanssa. Että sitä tajuaa sen painostuksen vasta myöhemmin. Sen myönnän, että olen miellyttäjä."

No niin. Miellyttäjä. Ilmeisesti olet joissain tapauksissa siis kova ja suorapuheinen, mutta toisaalta päädyt sänkyyn ihmisen kanssa jota et edes halunnut? Ymmärrät varmaan olevasi vähän ristiriitainen?

Ja miten asiat kokee. Mies vonkaa koska se on sen perimässä. Tekee mieli joten vonkaa. Sinä tai joku muu kokee sen painostuksena. Ja sitten: miksi et kokenut sitä painostuksena silloin kun olisi pitänyt tunnistaa se painostukseksi?

En nimittäin ihan tajua sitäkään että aletaan sitten jälkikäteen analysoimaan ja päädytään siihen että hitto sehän olikin painostusta. Miksi et voi ottaa sen vain kokemuksena joka nyt oli ilmeisesti sellainen että ei toiste tee mieli. Mistä siihen piti se painostus ottaa? Joskus sitä miettii, että onkohan vähän liian myöhäistä alkaa jälkikäteen pyörittämään ja ahdistumaan kun olisi pitänyt torpata koko tilanne heti alkuunsa. Mutta kun sattuu olemaan miellyttäjä.

Suosittelen vakavasti sitä että älä ala käymään läpi jokaisia menneitä, jos kerta itsekin sanot että olet välttynyt " pahimmilta " ( mitä se sitten onkaan ). Ei tuollainen vatvominen tee hyvää. Se tapahtui niin mitä sitten. Jos joku kommentoi tissejäsi niin katsot kuin Sanna Marin takaisin ja sanot että JAA. Ja lähdet vaikka muualle. Turha siinä on alkaa mitään inisemään että kuinka loukkaavaa kommentoida jonkun tissejä.

Päivämäärä:   26.8.26 22:37:04

Ylisviiva, kyllä se poikuus sultakin vielä lähtee.

Päivämäärä:   26.8.26 22:38:51

Ja en tarkoita puolustella miehiä. Ei niiden aivokapasiteetti edelleenkään riitä mihinkään järkevään jos jonkun tissit ovat sen verran esille että niitä keksii kommentoida. Itsestäänhän ne naurettavia siinä vaan tekevät.

Raiskausyritykset ja sen sellaiset ovat asia erikseen.

Päivämäärä:   26.8.26 23:07:43

Eli koet että miehet ovat niin yksinkertaisia olioita, että naisten vastuulla on vielä aikuisenakin kouluttaa heitä? Että mies ja nainen ei olekaan tasavertaisia ja että tasavertaisen ja arvostavan suhteen löytyminen on epärealistista.

Siksi vatvon näitä jälkeenpäin, että oppisin tunnistamaan tilanteen juurikin silloin kun se on päällä. Ja pitämään siinä hetkessä puoleni. Ja ehkä keksimään ratkaisun miten toimia tässä maailmassa. Se hyöty tässä myös on, että tajusin hakeutuvani vähän vääränlaiseen seuraan. Olen luullut löytäneeni ne kunnolliset tapaukset, koska ne ei ole raiskanneet eikä lyöneet. Ja ovat olleet muuten kivoja ja fiksuja. Mutta kun ovat päässet lähikontaktiin, ovat vaan käyneet päälle kuin yleiset syyttäjät. Ja tietenkim olen tajunnut tuon, että olen miellyttäjä. Siitä poisoppiminen onkin vaikeampaa, kun sitä hakee miehen huomioo ja hyväksyntää niin kovin

Päivämäärä:   26.8.26 23:10:25

Ja siis miellyttäjä olen vain ja ainoastaan sängyssä ja sen ympärillä tapahtuvassa hetkessä

Päivämäärä:   26.8.26 23:23:07

Lähettäjä-

Päivämäärä26.8.26 22:26:03

>yhtä eksää vedin nyrkillä naamaan

Hullupillu.

Onko ne miehet hullukulleja sitten, jotka vetävät naisiaan turpaan?

Päivämäärä:   26.8.26 23:24:01

Ei – vaan jännämiehiä.

Päivämäärä:   27.8.26 09:27:37

"Mutta kun ovat päässet lähikontaktiin, ovat vaan käyneet päälle kuin yleiset syyttäjät. Ja tietenkim olen tajunnut tuon, että olen miellyttäjä. Siitä poisoppiminen onkin vaikeampaa, kun sitä hakee miehen huomioo ja hyväksyntää niin kovin"

Ei sinun tarvitse kuvailla millaisia tilanteita nämä ovat mutta itselleni on käynyt noin monta kertaa ja olen sen kortin siinä hetkessä monesti myös katsonut. Ihan vaikka ei olisi niin hirveästi itse ollut käymässä kiinni. Osa kokemuksista jäi laimeiksi mutta en käynyt niitä jälkikäteen pyörittelemään - mielestäni täysin turhaa koska tilanteeseen ei liittynyt mitään väkivaltaa. Jos kahden kesken jutustellaan mukavia ja on mukavaa - vai miten tuo lähikontakti nyt tässä pitäisi tulkita (?), niin on siinä vaikea nyt pitää "päälle käyvää " väärintekijänäkään kun tällaisella hetkellä sitä nyt jompikumpi tuppaa aloitteen herkästi tekemään. Jos haluaa että se aloite tehdään koskemalla sormella vähän kädestä niin se on fine, toiselle on täysin ok että aloite tehdään menemällä suoraan asiaan.

En tietenkään yleistä kaikkia miehiä jos niin luulit, mutta ei ne yleensä mitään ajatuksen lukijoitakaan ole. Vai oletko sanonut ennen sitä lähikontaktin syntymistä että näpilläsikään et sitten tule koskemaan? Jos et sellaista halua niin istuta mies toiselle puolelle huonetta ja jos tämä silti sieltä alkaa lähestyä niin huudat että pysy siellä omalla puolellasi nyt vaan.

Ei voi olla kohteliaalle ja normaalille miehelle nimittäin ihan helppoa törmätä sinunlaiseesi joka siinä haluaa miellyttää ja hakee miesten huomiota ja sitten jälkikäteen pui tuollaista. Monelle kun on täysin normaalia harrastaa jonkun uuden tuttavuuden kanssa seksiä suunnilleen heti tai ainakin kohta.

Mies on tietysti vain törkeä, jos hänelle on aivan selvällä suomen kielellä sanottu heti kärkeen että seksiin tämän ei tule tehdä aloitetta, ja silti hän tekee.Tai että jos häntä suudellaan niin hän ei siltikään saa kysymättä alkaa hyväilemään yhtään mistään koska se ei ole mitään muuta kuin suudelma.

Lähtökohtaisestihan ihmisiä vetoaa toisiinsa fyysinen vetovoima joka on seksuaalista. Jos et koe toista ihmistä vetovoimaiseksi, niin älä nyt hitossa hakeudu sitä viittä metriä lähemmäksi ollenkaan. Eikö olekin ristiriitaista? Kannattaa vaan ensin pysyä keskusteluetäisyydellä jos haluat että sinua ajatellaan ennen kaikkea vaikka siltä älylliseltä kantilta.

En tiedä kuinka usein sinulla on näitä tilanteita ja miehiä "ovella" ja oletko sellainen joka ei halua olla yksin. Eikä tässä nyt tarkoitus ole syyllistää sinuakaan vaikka vahvasti sellaisen kuvan kyllä annan. Eihän tekstitse kuvailtua todellisuutta voi oikein ymmärtää samalla tavoin mitä sinun elämässäsi oikeasti on miesjutut menneet. Tuntuu vaan että miehet käsittävät sinua usein väärin.

Lähettäjä: AnneB 
Päivämäärä:   27.8.26 11:06:41

akka, samoilla linjoilla. Jokuhan sen alotteen tekee ja jos tai kun on kivaa ja miellyttävää niin ei siitä oikein kannata hermostua jos toinen jonkunlaisen aloitteen tekee. Kyllä naisetkin tekee ;)

Mutta tosiaan on eri asia jos selkeästi päihtynyt mies tekee sen aloitteen tuosta vaan eikä toinen ole millään tavalla mukana. Tai muutenkin jos mitään kemiaa tai flirttiä ei ole ilmassa niin onhan se väärin käydä käsiksi, tämän pitäisi jokaisen tajuta.

Lähettäjä: Han 
Päivämäärä:   27.8.26 11:17:54

"No ei nuo mitenkään älyttömän pahoilta kohteluilta kuulostaneet"
Sanoo ällö kourija setämies.

Naiset, te, vartalonne ei kuulu kenellekään muulle kuin teille itselle.
Kommentoiminen ja kouriminen ei ole ok!

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   27.8.26 11:25:21

Tämä saattaa tulla monelle miehelle yllätyksenä mutta kaikki naiset ei kaipaa miesten kehuja ja huomiota.
Kaikkien mielestä tissien kehuminen/ perseen kehuminen ei ole ok. Mun vartalo ei ole miesten katseille.

Miehille kireitä housuja niin päästään läähättämään tai nyrpistelemäån campingille tai katkaravulle. Ou jeeeee, altistakaa miehet itsenne meidän naisten katseille ja arvosteluille ja nauttikaa siitä, koska sitähän te tahdotte!!

Päivämäärä:   27.8.26 11:36:02

"Liian monella naisella on ongelmana sellainen kainous ja hiljainen olemus joka estää sanomasta miehelle että painu vttuun. Kerran nuorempana seurasin kapakassa kun joku nuljaska likisteli ( ei kourinut mutta jotenkin tunki iholle ) ikäistäni nuorta naista ja tämä pimu vaan käpertyi ja käpertyi. Ei puhunut sanaakaan ja käpertyi. Mies oli humalassa ja ehkä siitä johtuen tyhmä kuin saapas eikä lopettanut sitä lepertelemistä puhumattomalle käpertyjälle. En minä väliin mennyt kun ajattelin että on sitten tyhmä likka kun ei saa suutaan sen vertaa auki. En varmasti tehnyt oikein mutta niin se vaan meni. Sitten selvästi vanhempi nainen meni siihen sanomaan miehelle että Etkö sä näe että tyttö ei taida kaivata seuraasi yhtään? Mies häipyi saman tien. Jos jäätyy niin miehet ovat niin tyhmiä että saattavat luulla kaiken sellaisen tarkoittavan kyllä."

Puhut samaan aikaan jäätymisestä ja tyhmästä likasta, mutta et taida ymmärtää, mitä jäätyminen on? Etkä ilmeisesti sisäistänyt aikaisempaa kommenttiani? Siinä selvensin, että jäätyminen on yksi selviytymismekanismeista uhkatilanteessa ja tätä mekanismia ei itse tietoisesti valita. (Lisko)aivot valitsevat sen meidän puolesta. Toki tätä voi jonkin verran tietoisesti harjoittaa, esimerkiksi monet pelastus- ja kriisiammateissa olevat joutuvat näitä varmasti harjoittelemaan, että pysyisivät toimintakykyisinä. Mutta silti, vaikka etukäteen kuinka luulisi toimivansa toisin, niin tositilanteessa aivosi saattavat päättää toisin.

Jäätyminen ei ole merkki tyhmyydestä, se on vain yksi tapa, jolla aivosi yrittävät saada sinut selviytymään tilanteesta. Jäätyminen on joissakin tilanteissa se keino, jolla selviää pahimmalta - aivan kuten joskus se voi olla taisteleminen, pakeneminen tai vaikka se miellyttäminen/sopeutuminen. Tätäkin muuten näkee.

Sinä olet vain mahdollistanut tuota miesten huonoa käytöstä, jos olet vierestä seurannut puuttumatta. Ja jos oletetaan, että kyseinen tyttö oikeasti olisikin ollut tyhmä, siis kognitiivisesti ja älyllisesti vajavainen, niin miksi hän olisi yhtään sen enempää ansainnut moista kohtelua osakseen? Ajatteletko siis niin, että jos ei ole älykäs, ansaitseekin tulla kohdelluksi huonosti, vai?

Sinä myös kirjoitat aika ristiriitaisia kun ensin sanot, että miehiä pitää kovaan ääneen opettaa, ettei ahdistelu ole ok, mutta sitten en kuitenkaan puutu, kun sellaista näet.

Päivämäärä:   27.8.26 11:40:36

Piti vielä tulla lisäämään edelliseen kommenttiini, että me emme myöskään koskaan tiedä, mitä kaikkea sillä uhrilla on taustallaan, miksi ei kykene toimimaan. Esimerkiksi traumat voivat saada ihmisen toimintakyvyttömäksi ja jollakulla ei välttämättä edes ole ollut edellytyksiä kasvaa sellaiseen normaaliin käsitykseen omista rajoista ja siitä, mikä on normaalia. Vaikkapa lapsena hyväksikäytetyllä tai kaltoinkohdellulla ei välttämättä ole samanlaista itsekunnioitusta tai ymmärrystä omista ja toisten rajoista tai edes käsitystä siitä, millainen käytös itseen kohdistuen on ok. Se ei tee ihmisestä tyhmää eikä tällaisen ihmisen ahdistelusta ja kiusaamisesta hyväksyttävää.

Päivämäärä:   27.8.26 14:06:36

Onko naapurin koira ulkoillut tarpeeksi?

Päivämäärä:   27.8.26 15:25:58

Tuo oli oma kokemus nuoruudestani eikä viitannut oikeastaan mihinkään muiden kirjoitukseen. Sanoinhan itsekin etten toiminut oikein kun jäin seuraamaan sitä tilannetta, ja se meni silloin niin. Itsekin olen jäätynyt tai en edes muista olinko harkitusti aivan paikallani kun vieras mies aikoinaan tanssi kanssani ja alkoi jotenkin ensin tökkiä ihmeellisesti ja sitten tarrasikin tukastani kiinni. Hänkään ei tiennyt enää että mitähän tässä pitäisi tälle tanssipartnerille tehdä ja joku sitten kovakouraisesti tönäisi hänet irti. Siinä ymmärsin kyllä että tyyppi oli sekaisin ja lensikin ulos. Tämä tyhmän tytön tyhmä kähmijä ei muuta kuin istunut vieressä pitämässä kättä hartialla ja lörpötti.
Tuosta " tyhmästä tytöstä " on pakko sanoa että myöhemmät vuodet osoittivat hyvin ikävällä tavalla että hän tosiaan oli jollain tavalla tyhmä tai vähälahjainen. En siis tuntenut entuudestaan häntä muuten kuin tiesin tyyliin kenen sisko hän oli. Hänelle kävi hyvin traaginen asia josta kaikki silloin sanoivat että ihan omaa typeryyttään.

Päivämäärä:   27.8.26 21:32:37

Eli susta on oikein vaan, jos heikkolahjaista ahdistellaan ja käytetään hyväksi?!?!. Sit sua itseäsi on ahdisteltu, olet jäätynyt, etkä siltikään ymmärrä että joku ei tee noissa tilanteissa mitään. Taidat itse olla vähän heikkolahjainen

Päivämäärä:   27.8.26 21:40:26

"Tuntuu vaan että miehet käsittävät sinua usein väärin."

Ei, vaan eivät kuuntele, usko, eikö kunnioita. Joa suudellaan ja mies alkaa siinö kiihtyä. Vetäydyn pois, niin silloin SE on merkki etten halua mitään enempää. Mutta miehet vaan yrittää ja yrittää uudelleen ja uudelleen. Silloin kun asuin tälmaisen kanssa, niin menin lopulta lukkojen taakse vessaan. Mihi menisin omasta kodista muutoin...
Tuntuu että miehiä ei voi suudella ilman, ettö luulevat minu haluavan seksiä heti tässä ja nyr

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.8.26 23:29:27

Valitettavasti tässä elämässä ei voi kontrolloida muiden käytöstä. Me kaikki joudumme kohtaamaan välillä ikävää käytöstä. Joskus kyse on siitä, etteivät muut käsitä sitä, mitä kohtaamiselta odotat ja välillä siitäkin, etteivät he välitä.

On tärkeää että opit itse kertomaan, mitä aidosti haluat ja mitä et. Sinä haluat että tehtyäsi aloitteen suuteluun, mies ymmärtää ettei kyse ole mistään muusta. Osa naisista haluaa että siitä eteenpäin mies ottaa ohjat käsiinsä ja tekee sen enempiä kyselemättä. Esim.mua vaivais valtavasti jos mies pysähtyisi koko ajan varmistelemaan ja kyselemään miltä musta tuntuu ja saako jatkaa. Se homma loppuisi lyhyeen eikä toistuisi.

Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Siksi sun kannattaa opetella kertomaan siitä, mitä milloinkin tahdot ja tarvitset. Ja niistä tilanteista, joissa huomaat että kertomisesta huolimatta, sun tahdosta ei välitetä, poistut etkä palaa.

Päivämäärä:   27.8.26 23:37:10

"Eli susta on oikein vaan, jos heikkolahjaista ahdistellaan ja käytetään hyväksi?!?!. Sit sua itseäsi on ahdisteltu, olet jäätynyt, etkä siltikään ymmärrä että joku ei tee noissa tilanteissa mitään. Taidat itse olla vähän heikkolahjainen"

Mitäs vttua, en ole sanonut että on OIKEIN.

Tuota, minä tanssin vieraan tyypin kanssa koska se siihen tuli ja se ei ollut ahdistelua vaan osoittautui sekavan tyypin käytökseksi. Yhtäkkiä tukkani oli sen nyrkissä. Arvaa mitä, ei jäänyt traumoja enkä jäänyt asiaa sen kummemmin analysoimaan jälkikäteen.

"Ei, vaan eivät kuuntele, usko, eikö kunnioita. Joa suudellaan ja mies alkaa siinö kiihtyä. Vetäydyn pois, niin silloin SE on merkki etten halua mitään enempää. Mutta miehet vaan yrittää ja yrittää uudelleen ja uudelleen. Silloin kun asuin tälmaisen kanssa, niin menin lopulta lukkojen taakse vessaan. Mihi menisin omasta kodista muutoin...
Tuntuu että miehiä ei voi suudella ilman, ettö luulevat minu haluavan seksiä heti tässä ja nyr"

Vetäydyt? Sanoitko siis edes mitään? Jos et niin ei ihme että miehet ovat ihan kusessa kanssasi. Ei vetäytyminenkään ole välttämättä toiselle mikään kummempi merkki, mieshän voi luulla että vaihdat asentoa ja kun et edes sano mitään niin luulee että voi yrittää.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   28.8.26 09:42:07

Nyt kaikki miehet kuulolle! Annan hyvin yksinkertaisen neuvon!

Kysy: "haluatko jutella/saako koskea/voisimmeko harrastaa seksiä?"
Jos toinen vastaa kyllä, sinulla on lupa toteuttaa ko toiminta.
Jos toinen sanoo ei tai on hiljaa, sinulla ei ole lupaa ko toimintaan. Sinun tulee myös lopettaa toiminta, jos toinen kesken kaiken sanoo "ei/lopeta" tai ilmaisee muuten kielteisen suhtautumisen.

Voit koskea toiseen ilman yksiselitteistä lupaa vain jos kyse on hengenvaarasta.

Päivämäärä:   28.8.26 12:11:55

"Heteronaisia kylläkin kiihottaa miehen kosketus."

:D :D :D :D :D niin että kourijat haluavat tuottaa naisille mielihyvää? :D :D :D :D :D tai voihan se olla, että joku rassukka tosissaan kuvittelee olevansa kiihottava työkaverin tissiä puristaessaan.

Päivämäärä:   28.8.26 19:56:42

"Vetäydyt? Sanoitko siis edes mitään? Jos et niin ei ihme että miehet ovat ihan kusessa kanssasi. Ei vetäytyminenkään ole välttämättä toiselle mikään kummempi merkki, mieshän voi luulla että vaihdat asentoa ja kun et edes sano mitään niin luulee että voi yrittää"

Mites itse toimit jos mie vetäytyy suudelmasta ja jatkaa puuhia? Jatkaisitko itse kärkkymistä? Tiesitkö että suostumuksellisuus ei vaadi sanoja. Pitää olla sen verran älliä päässä, että ymmärtää muutakin kuin puhetta...

Päivämäärä:   28.8.26 20:01:00

"Esim.mua vaivais valtavasti jos mies pysähtyisi koko ajan varmistelemaan ja kyselemään miltä musta tuntuu ja saako jatkaa. Se homma loppuisi lyhyeen eikä toistuisi."

Siinä vaiheessa kun toinen keskeyttää ja vetäytyy, niin se on vähän eri asia! Ei tietenkään tarvi kesken tpuhujen/suutelemisen varmistella, mutta jos toinen ihan oikeasti ottaa etäisyyttä, irrottautuu niin pitäis tajuta että EI EN HALUA ETTÄ TULET PERÄSSÄ!! Miten se on niin vaikeaa tajuta. Jos te halaatte esim. Kaveria, niin sitten kun toinen ns. Irrottautuu, niin ettehän tekään enää mee perässä väkisin halaamaan uudelleen vaan ANNATTE TOISELLE TILAA!!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.8.26 22:58:09

Olet ihan oikeassa siinä, että tuossa kohtaa pitäisi tajuta pysähtyä ja varmistaa, että toinen on vielä mukana. Kyse ei ole siitä.

Nyt kun sulle on käynyt näin monen miehen kanssa, on syytä miettiä, miten itse voit varmistaa ettei noin tapahdu enää. Mikäli siinä tilanteessa on vaikea saada sanottua, ettet halua, tee se jo aiemmin. Kerro miehille että sulle on käynyt noin monesti, ettei sun viestejä ole kuunneltu eikä tahtoa kunnioitettu. Sen vuoksi haluat, että kyseinen mies lopettaa välittömästi jos huomaa sinun vetäytyvän. Voitte myös sopia jonkun sanallisen vihjeen, joka tarkoittaa että haluat päättää tilanteen.

Sinulla on vastuu itsellesi pitää itsesi turvassa.

Päivämäärä:   28.8.26 23:54:25

"
Omassa pitkässä suhteessa olen laitellut rajoja välillä tosi kovaankin ääneen. Ei mieheni muuten mitään tajua vaan iskee kiinni aina kun mielensä tekee, ajattelematta haluanko ja joskus jopa välittämättä ensimmäisestä tai kolmannestakaan sanomisesta. Pari kertaa sanon nätisti, sitten niin että raikaa. Mieheni on vaan niin helkkaristi pimpan perään. "

Mitä @!#$ä mä just luin. Hyi @!#$ mikä ukko

Päivämäärä:   28.8.26 23:56:13

Tuleeko yllätyksenä että normaalilla heteromiehellä tekee mieli pillua?

Päivämäärä:   29.8.26 00:28:22

Kerrankin yliksen kanssa samoilla linjoilla. Mieheni on yksinkertaisesti panomies ja tykkää siitä hommasta. Sille vaan välillä pitää rähähtää kunnolla että - ei nyt-.

Päivämäärä:   29.8.26 10:45:15

"Kerro miehille että sulle on käynyt noin monesti, ettei sun viestejä ole kuunneltu eikä tahtoa kunnioitettu. Sen vuoksi haluat, että kyseinen mies lopettaa välittömästi jos huomaa sinun vetäytyvän. Voitte myös sopia jonkun sanallisen vihjeen, joka tarkoittaa että haluat päättää tilanteen."

Tiedätkö mitä, olen nyt kaksi kertaa tämä kertonut. Etukäteen. Miehet kauhistelleet kokemaani ja olleet että ei ole oikein tuollainen. Sitten KUITENKIN molemmat näistä miehistä toimineet samoin. Olin kahden kohdalla päättänyt, että se tapaamiskerta ei johda seksiin. Toiselle jopa sanoin tämänkin. Silti vaan yritetään viedä tilannetta siihen suuntaa puoliväkisin, jos erehdyn suutelemaan. Toisessa tilanteessa tein lähtöä, niin minua revitään vielä kynnykseltä takaisin. Kyllä minun annetaan lähteä ja irrottautua, mutta viimeiseen asti yritetään kuitenkin. Ja näissä ei läsnä mikään väkivallan uhka, siksi tilanteet hämmentää

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.