Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä vit..n voimaantumisvalmentaja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.26 08:35:04

Mikä tollanen on, kokoajan keksitään kaikkia hauskoja valmentajia. Mitähän itse alkaisi tekemään, varmaan huvipuiston portinvartijavalmentaja.

Re: Mikä vit..n voimaantumisvalmentaja

Lähettäjä: Yksi 
Päivämäärä:   26.8.26 09:47:45

Mä arvostan sitä, että ihmiset rupeavat yrittäjiksi ja tekevät omasta kiinnostuksenkohteestaan työn.

Lähettäjä: no onhan se 
Päivämäärä:   26.8.26 09:58:10

Ihanan voimaannuttavaa!!!

Lähettäjä: Pilvientuijottaja 
Päivämäärä:   26.8.26 09:58:22

Yhtä witun turha "ammatti" kuin kokemusasiantuntija.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   26.8.26 10:19:15

Kokemusasiantuntijoitakin on kyllä monenlaisia. Itse arvostan esim. ihmisiä, jotka ovat olleet itse alkoholisteja ja sitten tulevat ammattilaisille ja tavan kansalaisille omilla kasvoillaan kertomaan mille se OIKEASTI tuntuu olla alkoholisti ja mitkä asiat oikeasti voivat auttaa. Itse esim. olen katsellut yhden juurikin alkoholistin kokemusasiantuntijan erittäin hyviä videoita alkoholismista, kun oma ydinperheen jäsen on alkoholisti ja yritin ymmärtää mitä siellä päässä liikkuu. Avasi todella hyvin sitä ajatusmaailmaa. Lääkärit katsovat asiaa aina lääketieteen näkökulmasta, ei sellaisina inhimillisinä tosiasioina ja miten arjessa asiat näkyy ja millaisia ajatuksia alkoholistilla voi olla.

Itse en hirveästi arvosta voimaantumisvalmentajia enkä enkeli- tai voimakivihoitajia jne. ammattina (en vain usko näihin juttuihin, ne on minusta huuhaata), mutta eipä siinä jos joku haluaa moista työkseen tehdä. Mietin vain kuinka tosissaan nämä yrittäjät uskovat omaan tekemiseensä ts. uskovatko oikeasti vai kynitäänkö vaan rahoja hyväuskoisilta? Huijaaminen on aina väärin, mutta jos oikeasti itsekin uskoo näihin asioihin, niin ei kai siinä sitten.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.8.26 10:42:45

brändilähettiläs :D

Lähettäjä: qwe 
Päivämäärä:   26.8.26 10:53:19

Kyllä sitä itsekin tulee välillä mietittyä, että kaikkea sitä ihmiset myy ja oikeastiko tälläistä palvelua joku ostaa. Toisaalta ihailtavaa, että joku tekee rohkeasti sitä mikä huvittaa ja mahtavaahan se on jos tähän maailmanaikaan saa itsellensä sillä tavalla työpaikan

Lähettäjä: ??7 
Päivämäärä:   26.8.26 11:00:48

Ihmisä on nykyään niin helöpo vetää höplästä näillä kaiken maailman huuhaa koulutuksilla, opetuksilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.26 11:47:04

Ei ne kokoajat niitä keksi

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   27.8.26 11:00:54

Eikös tämä ole joku ihme trendi nyt, että joku mainostaa somessa verkkokurssia jolla opit tekemään oman verkkokurssin :D Eli eräänlaista verkostomarkkinointia tämäkin, missään vaiheessa ei tunnu olevan oleellista onko ko. henkilöillä edes mitään annettavaa kenellekään, eli mitään aihetta mistä pitää "valmennuksia", vaan kuka tahansa voi kuulemma valmentajaksi ryhtyä..

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.8.26 14:44:14

Turhista turhin on ig:ssa pyörivä verkkokurssi "näin alat tienata kaupallisilla yhteistöillä". Vetäjinä kolmio kuudelle, Sannamari Kivinen, ja Janinan suurperhe.
Ja ihmiset maksavat näille.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.8.26 09:22:31

Onhan näitä. On tullut vastaan myös "bad bitch -valmentaja"... Ihan vakavalla naamalla selitti asiasta.

Lähettäjä: Han 
Päivämäärä:   28.8.26 09:25:43

Ihanaa että on muitakin ihmettelijöitä, mä ihmettelin just yks päivänä hyvinvoinnin palvelumuotoilijaa???

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.