Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joukkotarkki, rekisteritodistus hukassa (OK)

Lähettäjä: Ei omalla nyt 
Päivämäärä:   26.8.26 01:33:20

Ylihuomenna pitäis viedä sijoitusnarttu silmä- etc tarkistukseen vai onks se jalostustarkastus virallisesti... Ja nyt mä en löydä kuin koiran passin, "tärkeitten papereitten" laatikosta löyty jopa yli 20 vuotta vanha tamman astutustodistus. Mitäs mä nyt teen? Heittääks ne pihalle sieltä vai mitä tapahtuu? Koira juoksee jo, joten kasvattajalla palaa käämit :(

Re: Joukkotarkki, rekisteritodistus hukassa (OK)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.26 01:44:45

Mun koira kävi just luustokuvissa ja turhaan otin paperit mukaan. Sirulla hakivat koiran tiedot.

Lähettäjä: Ei omalla nyt 
Päivämäärä:   26.8.26 01:52:27

Ehkä mä nyt vaan otan sen passin mukaan, onhan se toki sirutettukin, mutta luulis siitä tietojen löytyvän. Yritän sit puhua tilanteen jotenkin ja kaivan vaikka kuvetta... Kiitos vastauksesta, nukun yöni nyt paremmin :)

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   26.8.26 01:59:09

Aika harvoin sijoituiskoiran mukaan edes saa alkuperäistä rektodistusta.

Lähettäjä: Likimain 
Päivämäärä:   26.8.26 07:06:14

Ei tarvita yleensä mukaan kun sirun kautta löytyy tiedot koiranetistä ja yleisimmät potilasjärjestelmät hakevat tiedot suoraan sieltä klikkaamalla.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   26.8.26 08:15:28

Sirusta pitäisi saada kaikki tarvittavat tiedot.

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   26.8.26 09:08:52

Et varmaan ole edes saanut koiran rek.todistusta, koska se on sijoituskoira eli et omista sitä vielä. Vetsonissa taidettiin pyytää myös rek.todistus mutta onnistuu se monessa varmaan ilmankin.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.8.26 11:07:04

Kaikki koirat tietoineen löytyvät koiranetistä eli sieltä klinikka sirulla löytää ! Muista tehdä ennakkolähetteet, sillä sirunumerolla sitten löytyvät nekin. Varsinaisia rekisteripapereita ei sinulla pitäisikään olla kun sijoituskoira kyseessä. Kasvattajan kanssa näistä pitäisi jutella eikä netissä huutaa, toki myös ymmärtää ja muistaa miten sijoituskoiran kanssa on toimittu juuri esim papereiden suhteen............

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.8.26 11:08:49

Enpä hoksannut edes ajatella asiaa, kun vein juuri ensimmäistä kertaa koiran virallisiin luustokuviin, eikä rekisteritodistusta onneksi pyydettykään. Voi olla, että siitä on lukenut jossain Kennelliiton sivuilla lähetettä tilatessa tms, mutta ohi on mennyt.:D

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   26.8.26 12:18:54

Ei mullakaan ole sijoitusnartusta kuin rekisteritodistuksen kopio ja kaikki tarkit käytynä eli kyllä klinikka koiranetistä tiedot löytää. Täytyyhän heidän joka tapauksessa tarkistaa siru. :)

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   26.8.26 16:27:23

Ei mulla ole ollut pitkään aikaa rekkaria mukana kuvauksissa eikä silmätarkeissa. Sirulla ne hakee koiran tiedot.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.