Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deitin Whatsapp

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   25.8.26 22:03:04

Alla hieman turhaa narinaa, mutta mietinpä silti kun itse olin jo niin innostunut.

Kävin erään miehen kanssa ”treffeillä” viime viikolla. Tavattiin jo viikkoa aiemmin eräässä tapahtumassa. Myös ystäväni oli mukana.

Treffit lainausmerkeissä, sillä 100% selvää oli, että tavataan vain seksin merkeissä.

Meillä meni nuo tutustumis”treffit” todella hyvin (ulkona) ja oltiin toistemme kimpussa jne. Mies ilmaisi jälkikäteen innostuksensa ja vielä seuraavana päivänäkin uudelleen.

Sanoi viimeisessä viestissä, että voidaan tavata esim. ensi viikolla ja ollaan lähempänä yhteydessä. Tämä oli ennen tätä viikonloppua. No en siis odottanutkaan kuulevani hänestä mitään kuin ehkä vasta tämän viikon to tai pe.

Huomasin kuitenkin, että jossain kohti viime viikonlopun aikana mies on piilottanut minulta profiilikuvansa ja statuksen. Viimeisen paikallaolon piilotin itse heti alussa, mutta online tieto näkyi molemmilla. Nyt hän selvästi piilottanut myös online tiedon.

Eli laittanut minut pimentoon. Kaverini näkee edelleen profkuvan ja statuksen (hänellä myos miehen nro ja miehellä hänen ja toivottavasti kukaan ei tähän tartu, tutustuessa oli luonnollista vaihtaa kaikkien nrot, ei tässä tarinassa ole merkitystä miksi).

Mietin, että oliko tämä nyt tässä ja turha ehdottaa mitään tai odottaa mieheltä viestiä? Tuolla Whatsapp asetuksella ei sinällään ole merkitystä kun kumpikaan ei hae vakavaa.

Tuntuu vaan kunnon avarilta poskelle kun mies panosti niin paljon ja näki vaivaa että nähdään yms. Ja sitten 1-3pv sisään pistääkin minut pimentoon Whatsappissa. :D

Epäkohteliaalta eleeltä tuntuu.

Arvon raati, kannattaako odottaa enää mitään viestiä tai etenkään itse kysyä mitään? Vaikea uskoa, että olisi estänyt (profkuva ei siitä yksin häviä) ja oli todella innostunut ja näki vaivaakin ja kohteli kuin kukkaa. Toki kysymällä näen onko estänyt, mutta tuntuisi kummalta kun kaikki oli niin mutkatonta.

En vaan ymmärrä kun ei tuosta ole haittaa/hyötyä näänkö kuvansa ja näin sen jo ja näen edelleen kaverin kautta (ja hän tietää, että olemme niin läheisiä, että käytännössä yksi ja sama ihminen). :D

Re: Deitin Whatsapp

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   25.8.26 22:54:31

Kuulostaa siltä että esti sinut. Onko oma muija kotona ja kaduttaa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.8.26 23:04:35

Joko tosiaan katumus iski tai sitten vain sai mitä sinulta tai sinusta halusikin ja jatkoi eteenpäin.

Kurja juttu ja todella epäkohteliasta, kyllä - muttei valitettavasti erityisen poikkeuksellista tänä päivänä.

Lähettäjä: Kata 
Päivämäärä:   26.8.26 00:31:12

No lähetä vaikka vai yksi piste ja kokeile meneekö se perille.

Lähettäjä: Jepp 
Päivämäärä:   26.8.26 01:03:35

Estossa olet. Vaikuttaa siltä että on rouvan luona nyt. Eipä olisi yllätys jos loppuviikkoa kohden näetkin taas profiilikuvan.. ehkä estot on päällä siksi ettei vahingossakaan panoilta tule viestejä rouvan aikaan.

Päivämäärä:   26.8.26 01:34:31

Tylsä juttu. Täytyy varmaan laittaa viesti ja todeta asia niin voi lakata miettimästä.

Kyllä on ihmiset sekaisin kun tuollaisten treffien jälkeen (hän niitä fiilisteli vielä seuraavana päivänä) päätyy sitten estoon muutamassa päivässä.

Ko miehellä ei ole puolisoa, se on tieto. Myöskin oli selkeää ettei me viestitellä viikonloppuna vaan vasta kun sopii nähdä. Joten ei tarvetta estää. Kaikki viestintä oli tosi rentoa.

Mies on nuorehko, joten menee sen piikkiin tämä.

Varmaan homma meni liian treffimäiseksi ja olisi pitänyt hypätä vällyjen väliin heti treffien jälkeen. Itse vain tarvitsen vähän pidemmän kaavan kautta, mutta omaankin mieleen meidän treffit meni jotenkin liian ”vakavaan” suuntaan kun kemia vaan vei ja nyt jäätiin hassuun välitilaan.

Lähettäjä: Han 
Päivämäärä:   26.8.26 07:11:16

Kaverillasi on hänen numeronsa....
Eli sinä annoit nähdäksesi näkeekö hän noi tiedot vai kaveri on yhtä kuin sun toinen puhelin?

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   26.8.26 12:13:29

Eli siis...tapasitte kerran jossain tapahtumassa sitten sovitte treffit = seksiä? En ymmärtänyt että toteutuiko tuo siis vai ei? Ja tämän jälkeenkö mies ghostas sut? Vai ennen näitä seksitreffejä mies jo ghostasi? Koska tota jäin ihmettelemään jos ensimmäisen (ilmeisen kuuman) tapaamisen jälkeen kun seksiä olisi tarjolla niin siinä vaiheessa ghostaa?

Jos tuo jälkimmäinen niin mäkin kyl mietin että olisko varattu tai jotain muuta suhinaa menossa ja sit tuo eka tapaaminen niin meni syystä tai toisesta noin mutta varsinaiseen seksiin tai muuhun (jopa vakavampaan) ei ole mahdollisuutta.

Päivämäärä:   26.8.26 13:13:46

Nippe: tavattiin tapahtumassa, vaihdettiin numerot (tarkoituksena seksi myöhemmin, tämä molemmille selvää).

Hän pyysi sitten ulos, käytiin treffeillä ulkona viime viikolla ja kaikki meni todella hyvin ja oltiin toistemme kimpussa sen mitä julkisilla paikoilla ja autossa nyt voi. Pyysin häntä viemään minut kotiin parin tunnin jälkeen kun aikainen herätys töihin. Hän ilmaisi, että vaikea jättää minut ja lähteä (fyysisesti innostunut). Oltiin sovittu jo aiemmin, että hän kokkaa mulle (ja sen jälkeen toki sänkyhommat). Eli oli selkeää, että näillä ekoilla treffeillä kun pyysi kahville oli tarkoitus vasta tutustua ja myohemmin ”kokata yhdessä”.

Mies ilmaisi seuraavana päivänä vielä miten miettii meidän eilistä. Sitten parin pv päästä huomasin nuo rajoitukset/(eston?).

Ei mitään päätä eikä häntää toiminnassa.

Jos unohdetaan varattu teoria, niin toki voi olla muutakin sutinaa, mutta ei kukaan mies ole koskaan ”panostanut” noin intensiivisesti pelkän seksin takia, niin siksi vaan kummallista tämä yhtäkkinen kelkan kääntö.

Huoh. Oletin, että nuoruuden takia voi ghostata, mutta en jo tässä vaiheessa. :D Käytös ja minun kuljettelu autolla ja minulle asioiden helpoksi tekeminen oli ihan eri tasolla kun normaalisti tämmöisissä. :D Siitä tyrmistys. Tuli täysin puun takaa.

Mies oli oikeasti todella innoissaan. Sydän hakkasi hänellä täysiä kun halattiin.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   26.8.26 13:19:41

Minulla kävi joskus noin jonkun päivityksen takia. Siis että osalle kontakteistani näyin ilman profiilikuvaa ja online-tietoa ja osalle näyin normaalisti. Voisiko kuitenkin olla jostain sellaisesta kyse? Itse ehkä odottaisin vielä pari päivää ja sitten ennen viikonloppua laittaisin viestin, että hei kuis menee ja nähdäänkö. Jos olet estetty, ok, jatka seuraavaan, jos et ole niin saanet jonkun vastauksen.

Lähettäjä: Helppoa 
Päivämäärä:   26.8.26 13:33:20

Laitat miehelle viestin, että nähdäänkö loppuviikosta. Sillä tuo asia ratkeaa nopeiten ja ei tarvitse enää vatvoa :D

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.8.26 13:54:11

Estossa olet. Vaikuttaa siltä että on rouvan luona nyt. Eipä olisi yllätys jos loppuviikkoa kohden näetkin taas profiilikuvan.. ehkä estot on päällä siksi ettei vahingossakaan panoilta tule viestejä rouvan aikaan.

^Tämä! Mun miesystävä laittaa myös estot kun rouvansa on kotona eikä työkomennuksella

Päivämäärä:   26.8.26 14:13:09

Viestiä miehelle ja raporttia tänne! Kansa janoaa tietoa.

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   26.8.26 17:03:24

Ilmeisesti mies on jonkin verran sinua nuorempi?

Mietin, olisiko mahdollista että hänellä on vain mennyt ns "pupu pöksyyn". Tämä perustuu toki vain omaan kokemukseen, mutta hyvin usein nämä nuoremmat tuntuvat alkuun kovin innokkailta ja viimeistään vuorokautta ennen kuin pitäisi ruveta tositoimiin niin estolista kutsuu. Tiedä sitten johtuuko se epävarmuudesta tai ottavatko vain liian kovat suorituspaineet.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.26 17:13:19

"Mies oli oikeasti todella innoissaan. Sydän hakkasi hänellä täysiä kun halattiin."

Nuorella miehellä menee ihan panetuksen piikkiin, mitään sen suurempia johtopäätöksiä tästä ei voi vetää.

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   26.8.26 17:52:26

Mietin täsmälleen samaa kuin kaksi viimeistä.. eli jos on nuorempi kundi kyseessä niin "sydän hakkaa" ja on "innostunut" fyysisesti (tämä vissiin taisi tulla esille :D ja tuleekin helposti) mutta sit kun pitäis oikeasti mennä loppuun asti jne. niin se jännitys voi aiheuttaa tuollaista.

Päivämäärä:   27.8.26 10:17:33

No,tapahtuiko mitään AP??

Päivämäärä:   28.8.26 02:09:10

Nippe: Laitoin viestiä ja se meni läpi.

Vastauskin tuli ja samalla kuva ilmaantui.. mies haluaisi taas tavata…

Varmaan siis on joku toinen kierroksessa myös tosiaan.

Mietin jos hän piilottaa kuvansa minulta niin katoaako minunkin kuvani häneltä? Eli nainen ei vahingossakaan näkisi minua. Mielestäni ei kyllä katoa.

Kuitenkin viesti meni heti läpi niin mitä hyötyä on piilottaa nuo tiedot jos viestit kuitenkin tulee läpi.

Huoh, taidan siirtyä seuraavaan, joka kykenee tasaiseen käytökseen. :D

Lähettäjä: Lento 
Päivämäärä:   28.8.26 14:37:02

Eihän mies ole tässä mitenkään epätasaisesti käyttäytynyt, vaan sinä teet arvioita hänen whatsapp kuvastaan ja statuksestaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.26 14:41:59

.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.8.26 14:44:17

WA tekee joskus tuollaista. Ja aloittaja vainoharhaisena sitten ylitulkitsee.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.26 14:48:02

Minun kuva häviää varmaan osalta ihmisistä välillä. WhatsApp hävittää jostain syystä tiettyjen ihmisten numerot ja huomaan sen itse kun viestiketjussa vastaanottajan nimen sijaan siellä näkyy pelkkä numero. Tätä ei tapahdu kaikille vaan luultavasti niille, jotka lisäsin whatsappin kautta enkä alunperin puhelimen kontakteihin. Minulla on asetus jossa kuva ei näy muille kun kontakteille eli olen tälläinen katoava kuva tyyppi. Tosin kyllä kuvani ei näy myöskään kaikille yhteystiedoille muutenkaan kun joudun omalla numerolla hoitamaan myös muita asioita ja minun naamaa ei tarvi kaikkien nähdä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.