|
Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 25.8.26 22:03:04
Alla hieman turhaa narinaa, mutta mietinpä silti kun itse olin jo niin innostunut.
Kävin erään miehen kanssa ”treffeillä” viime viikolla. Tavattiin jo viikkoa aiemmin eräässä tapahtumassa. Myös ystäväni oli mukana.
Treffit lainausmerkeissä, sillä 100% selvää oli, että tavataan vain seksin merkeissä.
Meillä meni nuo tutustumis”treffit” todella hyvin (ulkona) ja oltiin toistemme kimpussa jne. Mies ilmaisi jälkikäteen innostuksensa ja vielä seuraavana päivänäkin uudelleen.
Sanoi viimeisessä viestissä, että voidaan tavata esim. ensi viikolla ja ollaan lähempänä yhteydessä. Tämä oli ennen tätä viikonloppua. No en siis odottanutkaan kuulevani hänestä mitään kuin ehkä vasta tämän viikon to tai pe.
Huomasin kuitenkin, että jossain kohti viime viikonlopun aikana mies on piilottanut minulta profiilikuvansa ja statuksen. Viimeisen paikallaolon piilotin itse heti alussa, mutta online tieto näkyi molemmilla. Nyt hän selvästi piilottanut myös online tiedon.
Eli laittanut minut pimentoon. Kaverini näkee edelleen profkuvan ja statuksen (hänellä myos miehen nro ja miehellä hänen ja toivottavasti kukaan ei tähän tartu, tutustuessa oli luonnollista vaihtaa kaikkien nrot, ei tässä tarinassa ole merkitystä miksi).
Mietin, että oliko tämä nyt tässä ja turha ehdottaa mitään tai odottaa mieheltä viestiä? Tuolla Whatsapp asetuksella ei sinällään ole merkitystä kun kumpikaan ei hae vakavaa.
Tuntuu vaan kunnon avarilta poskelle kun mies panosti niin paljon ja näki vaivaa että nähdään yms. Ja sitten 1-3pv sisään pistääkin minut pimentoon Whatsappissa. :D
Epäkohteliaalta eleeltä tuntuu.
Arvon raati, kannattaako odottaa enää mitään viestiä tai etenkään itse kysyä mitään? Vaikea uskoa, että olisi estänyt (profkuva ei siitä yksin häviä) ja oli todella innostunut ja näki vaivaakin ja kohteli kuin kukkaa. Toki kysymällä näen onko estänyt, mutta tuntuisi kummalta kun kaikki oli niin mutkatonta.
En vaan ymmärrä kun ei tuosta ole haittaa/hyötyä näänkö kuvansa ja näin sen jo ja näen edelleen kaverin kautta (ja hän tietää, että olemme niin läheisiä, että käytännössä yksi ja sama ihminen). :D
|