Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapurin koira lähes hyökkäsi hissistä

Lähettäjä: käh 
Päivämäärä:   25.8.26 19:57:39

Olin tulossa lenkiltä ja odotin hissiä joka tuli pyöräkellarikerroksesta. No, hississä olikin naapuri ja sen iso koira, oma pikkukoira seisoi ovella ja onneksi onnistui repäisemään sen pois kun isompi koira alkoi haukkumaan ja tuli ovelle, omistaja onneksi piti valjaista mutta hurjan näköisesti se riehui ja olisi varmaan tappanut oman koirani jos olisi ollut irti. Tiuskaisin että kamala peto mutta naapurin ilmekään ei värähtänyt. Ilmoitanko isännöitsijälle vai puhunko naapureille että tietävät varoa?

Re: Naapurin koira lähes hyökkäsi hissistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.26 19:59:42

Kysy huomenna opelta.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.8.26 20:02:41

Älä anna oman rakkisi olla hissin ovella. Ihan sama oletko oikeassa ja koiran pitäisi saada olla siinä turvallisesti blaa blaa, se ei lohduta sitten jos joskus jotain käy. Ethän astu suojatiellekään jos näet päivänselvästi että joku ei meinaa jarruttaa?

Lähettäjä: hohhoijaa 
Päivämäärä:   25.8.26 20:02:49

voi aloittaja raukka.. mitäs siinä naapurin ois pitänyt sitten tehdä? Eihän hän tiennyt että olet just siinä oven takana pienen nilkan purijasi kanssa. Sä se kamala peto olet.. Jos seuraavalla kerralla odottaisit hieman kauempana kuin justiinsa ovella ja olisit aina valmiina että sielä on toinen koira. Ennemmin mua ärsyttää nuo aloittajan pikku kirput kuin isot koirat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.8.26 20:03:02

Jaahas, ontumisesta hyökkäilyyn.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   25.8.26 20:05:07

Riittää, että ilmoitat tänne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.26 20:23:04

Muuta johonkin missä ei ole naapureita

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   25.8.26 20:28:40

Aloittaja seisoi odottamassa hissiä oman pikkuisen koiransa kanssa, kun naapuri tulee hissillä oman ison koiransa kanssa. Miten sinä aloittaja luulet, että se hississä oleva naapuri näkee, että olet oman koirasi kanssa siinä hissin oven lähettyvillä ja vieläpä sen sinun pikkuisen koirasi kanssa? Ihan normaali tapahtuma, josta ei tarvitse ilmoittaa mitään kenellekkään. Asia eri, jos se isompi koira olisi tehnyt jotain muuta, kuten alkanut tappelemaan koirasi kanssa tms.. Näitä tämmöisiä tapahtumia tuuppaa tapahtumaan kerrostaloissa, koska kukaan ei voi tietää onko A joku odottamassa hissiä pikkukoiransa kanssa taikka onko joku siellä hississä ison koiransa kanssa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.8.26 20:32:15

No itse asiassa ei ole normaali tapahtuma. Sieltä hissistä ei anneta koiran rynniä ulos, eikä sinne hissiin rynnitä sisälle katsomatta. Jos ei hallitse sitä elukkaansa pienissä tiloissa, niin ei pidä asua kerrostalossa.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   25.8.26 20:38:59

Ota vaihtoehto C eli pidä huoli omista asioistasi ja siitä piskistäsi.

Jos edes vähän ymmärtäisit koiria niin älyäisit että tilanne oli sille isommallekin yllättävä. Tuskin olisi mitään tappanut, sinä vain draamailet kun kuvittelet olevasi yksin maailmassa koirasi kanssa. Ota muutkin huomioon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.26 22:38:38

Huono. 0/5

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.8.26 23:11:46

Tosi huono

Lähettäjä: Julli 
Päivämäärä:   26.8.26 01:20:21

"Sieltä hissistä ei anneta koiran rynniä ulos, eikä sinne hissiin rynnitä sisälle katsomatta"

No näyttävästi ei annettukaan kun omistaja oli hereillä kerta piti jo valmiiksi valjaista ovien auetessa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.8.26 04:03:32

Justiinsa joo

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   26.8.26 06:42:30

Kannattaa vaihtaa se elävä koira pehmoleluun. Sen verran tuubaa taas.

Lähettäjä: lippis 
Päivämäärä:   26.8.26 11:05:15

Mikä ihme siinä on, että sinne hissiin on yritettävä tunkea sisälle ennen kuin hississä olija pääsee ensin pois??? Ja vielä niiden koirien kanssa? Asutkohan samassa talossa kuin minä?

Mulla on aivan sairaan ärsyttävä naapuri, jolla on sellainen räksyttävä lamppuharja. Joka hemmetin päivä tapahtuu vähintään kerran, että naapuri on tulossa lenkiltä kun me lähdetään ja kun tulen hissistä koiran kanssa (joka on siis tiukalla hihnalla eikä rynni) niin tämä tantta on sen lamppuharjan kanssa ihan ovien edessä eikä osaa väistää. Ja sitten se huutelee pitkin pihoja kuinka mun mali yrittää käydä hänen fifinsä päälle. Oikeasti niissä tilanteissa kun mun koira "hyökkää" niin se yleensä ottaa reippaan harppauksen kohti ulko-ovea, ei sitä se fifi kiinnosta. Itse odottaessani hissiä mene aina sinne hissin viereen, pois siitä suoralta kulkulinjalta kohti ulko-ovea.

Saamari kun menee hermot tollaisiin hermoheikkoihin pikkukoirien omistajiin.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   26.8.26 11:58:17

Mä en onneksi ole hermoheikko, vaikka mulla on kyllä aika pieni koira. :) Mä menen aina tarkoituksella vähän kauemmaksi hissin ovelta odottamaan hissin saapumista just sen takia, että hissistä saattaa tulla joku koiran kanssa tai ilman.

Sellaiset, ketkä seisovat juuri hissin oven edessä odottamassa, ovat itsekkäitä tai tyhmiä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   26.8.26 12:20:55

"No itse asiassa ei ole normaali tapahtuma. Sieltä hissistä ei anneta koiran rynniä ulos, eikä sinne hissiin rynnitä sisälle katsomatta. Jos ei hallitse sitä elukkaansa pienissä tiloissa, niin ei pidä asua kerrostalossa."

On ihan täysin normaalia, että hissistä tulee ihminen koiransa kanssa. Kukaan ei ole sanonut, että se koira on rynninyt sieltä hissistä ulos. Aloittaja kylläkin kertoi, että omistaja on pitänyt isoa koiraansa valjaista kiinni. Joten tavallaan en ymmärrä purkautumistasi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.