Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettäminen tms pitkässä suhteessa?

Lähettäjä: Pari suhteessa 
Päivämäärä:   25.8.26 18:14:14

Oletko pettänyt, tai ollut lähellä pettää pitemmässä suhteessa? Tai venyttänyt suhteen rajoja viestittelemällä, tai flirttailemalla tai muulla tavalla? Oletko kertonut puolisollesi tästä?

Oletko ihastunut suhteen aikana? Miten tilanne eteni?

Re: Pettäminen tms pitkässä suhteessa?

Lähettäjä: Key West 
Päivämäärä:   25.8.26 18:28:46

Olen ihastunut, tilannetta en päästänyt etenemään. Ihastus meni ohi. En ole pettänyt.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   25.8.26 20:32:37

En ole pettänyt koskaan missään parisuhteessa, enkä ollut lähellä pettää missään parisuhteessa. En ole viestitellyt toisille, enkä flirttaillut taikka ollut ihastunut kehenkään toiseen.

Minua on petetty kerran parisuhteessa ollessani.

Minua on melkein petetty kahdessa eri parisuhteessa ollessani.

Muut miehet ovat viestitelleet toisille naisille / flirttailleet / olleet ihastuneita muihin naisiin kolmessa eri parisuhteessa.

Lähettäjä: AnneB 
Päivämäärä:   26.8.26 11:39:02

Kyllä varmaan aika moni (melkein kaikki?) ihastuu... tosi moni viestittelee/flirttailee ja ompa noita pettämisiäkin. Itsellä jäänyt pettäminen tekemättä eikä kumppanitkaan ole siihen syyllistyneet.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   26.8.26 21:44:17

Ihastun tosi helposti, joten sitä on tapahtunut suhteen aikanakin vaikka kuinka ja usein... Mutta sillähän siitä pääsee, ettei ruoki ihastusta vaan antaa sen laimeta. :)

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   26.8.26 22:14:41

Petin lasteni isää paljonkin. Mutta parisuhde oli aivan älyttömän huono. Onneksi uskalsin lähteä suhteesta!

Olen ollut monestikin ihastunut toiseen parisuhteessa ollessani. Musta tuntuu, että en ole perinteisen monogaminen, vaan jossain määrin polyamorinen henkilö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.