Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nettikirppikset: ”Tahra jota en ole yrittänyt…”

Lähettäjä: Kusetusta? 
Päivämäärä:   25.8.26 17:40:54

Oonko se vain minä ja mun kieroutunut mieli, mutta eikö nettikirppiksillä toteamus ”tuotteessa on tahra, jota en ole yrittänyt poistaa” tarkoita, että tuotteessa on tahra joka ei lähtenyt pesussa? Sitä ei tietenkään kannata mainita, koska muuten kukaan ei osta tuotetta. Jos sulla on merkkituote ja siinä on oikeasti tahra, joka ei lähde, hintahan on täysin nimellinen. Kuka nyt haluaisi likaisen tuotteen? Mutta jos ostajalle uskottelee, että tahra saattaa lähteä pesussa niin hintahan ”voi olla” isompi..

Blaah. Mitä mieltä ootte? Oon lopen kyllästynyt noihin! Ite en ainakaan osta, hinnatkin on niin korkeita etten ota riskiä ettei tahra oikeasti lähde.

Re: Nettikirppikset: ”Tahra jota en ole yrittänyt…”

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.26 18:01:53

Harvoinhan ne lähtee tai tarvitsee niin rankan käsittelyn, että tuote muuten kärsii siitä.

Eli älä osta jos hinta ei miellytä tahran kanssa. Ei tuo kusetusta ole. Kusetusta olisi jättää tahra mainitsematta.

Päivämäärä:   25.8.26 18:36:39

Joo noin se on mutta olen todennut että suurinosa ei vaan osaa pestä. Eli itse ostan jos hinta hyvin halpa. Ja pesen sitten tahran pois. Suurinosa lähtee liotuspesussa 95 astetta.

Lähettäjä: perus 
Päivämäärä:   25.8.26 18:59:37

No sehän on aika lailla sama kuin "radio, josta en tiedä toimiiko se enkä ole jaksanut testata". Sellainen myydään sitten tietenkin toimimattoman radion hinnalla, ja ostajalle on sitten iloinen yllätys jos se toimiikin (=tahra lähtee normaalein keinoin)

Lähettäjä: Keitto 
Päivämäärä:   25.8.26 19:02:16

No mä oon kirjoittanut noin, tarkoitin sillä sitä että perinteisen konepesun lisäksi en ollut yrittänyt esim. Liottaa tuotetta missään tai käyttänyt tahranpoistoainetta. Syystä että en sellaisia omista enkä ole kiinnostunut hankkimaan.

Päivämäärä:   25.8.26 19:17:16

Mäkin ymmärtäisin tuon niin, että tahraa ei ole yritetty poistaa mitenkään muutoin kuin perinteisen konepesun avulla. Osa tahroista voi hyvinkin lähteä oikeilla välineillä ja aineilla, vaikka konepesussa eivät lähtisikään. Mielestäni tällaisesta tahrasta ilmoittaminen ei ole kusetusta, vaan ostajalle annetaan mahdollisuus arvioida, että ottaako riskin tahran suhteen vai ei.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.8.26 19:28:29

No mä esimerkiksi ostin takin Vintedistä, se oli pieni. Laitoin sen myyntiin ja huomasin että siinä on pari tahraa, en todellakaan jaksa alkaa pesemään muutenkin halpaa takkia tässä välissä. Mahdollisesti vielä onnistuisin pilaamaan sen, joten jääkööt uudelle omistajalle. Tahrat oli sen verran näkymättömiä, että itse en ostovaiheessa niitä edes huomannut.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.8.26 23:13:28

Lastenvaatteita vain olen myynyt mutta käyn läpi ja nakkelen tahraiset lumppukeräykseen. Ei tulisi mieleenkään myydä enkä kehtaa edes ilmaiseksi tyrkyttää.

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   26.8.26 01:31:48

Mä oon myynyt noin, lasten vaatteita, siis sellaisia laadukkaampia merkkejä ja esim. ulkovaatteita. Hinta tietenkin paljon matalampi kuin virheettömässä tuotteessa. Itselle se vaiva että alkaisin hinkkaamaan vaikkapa kenkiä on aivan liikaa, jos ei mene halvalla niin sitten roskiin. Ja sitten myös herkemmissä/erikoisissa materiaaleissa ymmärrän hyvin, jos ei ole sopivia aineita kotona ei niitä aleta kyllä myytävän tuotteen takia hankkimaan.

Ne jotka haluaa virheetöntä maksavat sitten virheettömän hinnan, ei ongelmaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.8.26 08:19:28

Joskus voi olla, että olen nakannut tuotteen pesuun, enkä ole tahraa huomannut. Auringonvaloa vasten kun katsonut, niin nähnytkin siellä olevan sitten jotain. Näin ollen saattaa mennä myyntiin. Tosi tahraisia en tietenkään viitsi edes laittaa, harvemmin sellaista olisikaan, mikä jäisi huomaamatta.

Päivämäärä:   26.8.26 18:02:03

Lastenvaatteita vain olen myynyt mutta käyn läpi ja nakkelen tahraiset lumppukeräykseen. Ei tulisi mieleenkään myydä enkä kehtaa edes ilmaiseksi tyrkyttää.

No on kyllä typerää. Itse ostaisin mielelläni

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.