|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 25.8.26 13:26:53
Vartijat ja järjestyksenvalvojat toimineet aivan oikein tuossa tilanteessa. Jos syystä tai toisesta joudut järjestyksenvalvojan taikka vatijan toimesta ulos jostain kaupasta / kauppakeskuksesta, niin älä ala riehumaan, niin ei tarvitse maahan laittaa ja käsirautoihin + äläkä ala potkimaan ja sätkimään.
Itse en ole koskaan joutunut kokemaan mitään. En ole koskaan ollut tekemisissä vartioiden kanssa, muuta kuin tervehtinyt erästä entistä koulukaveria ja seurustellut erään vartijan kanssa. Järjestyksenvalvojankaan kanssa en ole ollut missään tekemisissä, muuta kuin jos olen käynyt jossain karaokebaarissa. Kerran kävi seuraavanlainen tilanne : olin menossa kolmen hengen (meitä siis yhteensä kolme) kanssa karaokebaariin, itse en ollut siellä ennen käynyt, eikä kaksi muutakaan siihen aikaan vuodesta, järjestyksenvalvoja sanoi ovella, ettemme pääse sisälle, kun ei ollut kuulemma tapeeksi lämmintä vaatetta päällä. Olimme aivan ymmällämme tästä, mutta lähdimme tilanteesta rauhallisesti pois. Poliisin kanssa olen ollut tekemissä henkilötodistuksen uusimisessa, kun entinen oli kerennyt mennä vanhaksi ja piti ihan paikan päällä käydä uusimassa sekä partion kanssa, kun erään ämmän ukko kävi minuun käsiksi. Muuten en ole ollut koskaan vartijan ja järjestyksenvalvojan taikka poliisin kanssa missään tekemisissä.
|