Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En malta odottaa, että työt loppuu!

Lähettäjä: huono omatunto 
Päivämäärä:   24.8.26 21:34:56

Olen tehnyt määräaikaista ensimmäisessä alan työpaikassa jota opiskelen. Kohta määräaikaisuus loppuu ja vaikka olen jatkoa pyytänyt, salaa silti toivon etten sitä saisi! Meitä jatkajia olisi paljon, joten en tiedä millä perusteella ne jaetaan, mutta se tiedetään vasta myöhemmin.

En ole oikein viihtynyt, oikeastaan ketään ei ole tänä aikana kiinnostanut miten hoidan hommani ja perehdytys oli huono. Hommat olen kai tehnyt ok, kun valitustakaan ei ole tullut.

Olen hakenut muitakin paikkoja, mutta niistäkään ei ole mitään kuulunut. Hain jatkoa vaan siksi, että hyvähän sitä olisi työtä olla ja helpompi sitä olisi työllisenä saada. Oikeasti haluaisin opiskella rauhassa tutkinnon loppuun, sitä olisi vielä 8kk aikaa tehdä. Jotenkin koen huonoa omatuntoa jos keskittyisin vain opiskeluun?

Re: En malta odottaa, että työt loppuu!

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   25.8.26 15:07:24

Kuka kärsii eniten siitä jos keskityt vain opiskeluun? Sinä itse olet tässä tärkein palanen koska teet elämäsi ratkaisut pääasiassa itsellesi. Jos sinulla on joku läheinen jolle opiskeluun keskittymisesi on ongelma, niin se ongelma on hänen, ei sinun. Joten tee vaan rohkeasi omat päätökset ja luota siihen että itselläsi on jo kaikki ratkaisun avaimet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.