Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko ainoa nainen jolla vatsaa

Lähettäjä: Maha 
Päivämäärä:   23.8.26 20:52:15

Ylipainoa on joku 15 kg ja tuntuu kuin kaikki olisi vkeskivartalon kohdalla. Vatsa näyttää siltä että olen raskaana. Tuntuu ettei tule esim.kaupungilla yhtäkään vastaan jolla olisi samantyylinen vatsa. Onko täällä kellään muulla ylipaino vatsan kohdalla? Turvotukset ei lohduta nyt yhtään kun se on väliaikaista ja vaihtelevaa.

Re: Olenko ainoa nainen jolla vatsaa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   23.8.26 20:54:23

Täällä toinen. Olen oppinut pukeutumaan niin, että keskivartalo peittyy. Moni luulee minua jopa hoikaksi. Kaikki ylimääräinen menee vyötärölle, raajat on pitkät. Syynä tähän pcos.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.26 21:34:02

Voi kuule et ole ainoa, paljon on raskaana olevien näköisiä jotka ei ikinä synnytä.

Lähettäjä: Rex 
Päivämäärä:   23.8.26 21:51:32

Et ole yksin! Täällä myös yksi, joka on näyttänyt raskaana olevalta koko aikuisiän, olen nyt 32v :D mutta vauvan sijaan ihan puhtaasti läskiä se on mitä kannan. Mulla ei ole ylipainoa, vaan olen enemmänkin sellainen laihan puoleinen muodoton luikku muuten, joka oikeasti vaan pahentaa kokonaisuutta, oikein korostaa ihramahaani. Kaikki kehoni rasva on epäedustavasti masun seudulla. Olen yrittänyt vaikka sun mitä ruokavalioita ja olen aina kilpaurheillut aktiivisesti. Mutta ei aita selittelyt, pakko vaan myöntää, että en selkeästi tee asioita oikein, kun nuo läskit vaan mukana kulkee. Kyllähän se itsetuntoa syö ja esim vaatevalikoima rajoittaa, kun pitää aina miettiä miten piilottaa maha.

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   23.8.26 21:57:33

Rex; On niin mukavaa vielä omistaa pienet rinnat niin vatta ei mene edes niiden alle piiloon.

Lähettäjä: Rch 
Päivämäärä:   23.8.26 22:09:30

Joillakin "vatsa" paljastuu kasvaimeksi tai muuksi sairaudeksi. Kehotan menemään yksityiselle lääkärille tarkastettavaksi, jos on rahaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.