Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Robotti-imurit

Lähettäjä: Yks 
Päivämäärä:   23.8.26 17:27:52

Mitä kannattaa huomioida, kun ostaa robotti-imuria. Yritin lukea jotain vertailuita, niin en tullut hullua hurskaammaksi.

Onko roboimuri edes niin hyvä ostos kuin monet väittävät.

Re: Robotti-imurit

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.8.26 17:34:55

On hyvä ostos ollut ainakin meillä. Koirista lähtee karvaa niin imuri saa joka toinen päivä mennä koko kämpän läpi.
Ostettiin sellainen imuri missä on kamera ja joka tunnistaa esteet esim koiran lelut. Nykyään tuo ominaisuus on varmaan jo automaatio.

Päivämäärä:   23.8.26 21:47:26

Lähinnä kannattaa kattoa, että on tehokas, menee sun kynnyksistä tms.ja mahtuu esim.sohvan alle tai mihin sulla tarve. Meillä kans ollut hyvä ostos, pitää perussiistiä hyvin, en oo paljon imuroinut tuon hankkimisen jälkeen.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   23.8.26 22:40:12

Meillä taas oli vähän turha ostos, maksoiko 850e. Tuntuu, että helpommalla imuroi itse, tämä juuttuu mattoihin aina jotenkin.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   23.8.26 23:02:13

Mä oon miettinyt että mahtuuko/pääseekö toi edes joka paikkaan että joutuuko imuroimaan itse joka tapauksessa. Rappuset ei taida onnistua?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   23.8.26 23:08:55

Voi pitää sellaista yleissiivousta robotilla jos antaa surrata päivittäin. Itse joutuu imuroimaan paremmin. Eikä imuri selviydy rappusists tms.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   23.8.26 23:19:35

K: ite pitää imuroida listat sun muut nurkat. Nykyään on kuulemma ohkaisiakin, jotka pääsevät huonekalujen alle.

Lähettäjä: tipi 
Päivämäärä:   24.8.26 08:44:09

En ole imurounut kahteen vuoteen ollenkaan kun tuli robotti-imuri, ei ole eläimiä eikä lapsia.

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   24.8.26 10:06:48

Helpommalla pääset kun imuroit itse. Toimii varmaan hyvin jos ei omista lemmikkejä, eikä huonekaluja. Juttuu kiinni mattoihin, huonekaluihin ja ajaa tahallaan jaloille/eteen pyörimään. Harjat tukkeutuu hiuksista ja koirankarvoista, jos ne yhtään on pidempiä, vaikka kuinka olisi lemmikkiversio. Sensoreita saa myös olla jatkuvaan puhdistamassa. Ei myöskään saa imettyä säiliönsisältöä tyhjennysasemaan, jos siinä on koirankarvatuppoja.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.8.26 10:11:45

No meillä on tuollainen uudehko Dreamen imuri, joka myös moppaa. Ihan paras ostos pitkään aikaan. Meillä oli ennen Neato ja tässä noin viidessä vuodessa on imurien kehitys ollut todella huimaa. Ei näistä voi puhua samana päivänäkään!

Päivämäärä:   24.8.26 10:53:55

Mulla ainakin imuroi paremmin sohvan alta kuin mitä ite jaksan kurotella :D Menee huonekalujen alle mihin mahtuu ja kiertää esim.pöydän jalat.

Lähettäjä: Yhteiseltä alueelt 
Päivämäärä:   24.8.26 11:14:27

Matoissa ei saa olla hapsuja eikä saa olla liian kevyt matto. Huonekalut olisi hyvä.olla sellaisella maavaralla, että robo mahtuu niiden alle. Rpbotti on hyvä keräämään irtoroskat ja pitämään yleisiisteyttä. Vaatii kuitenkin välillä että itse moppaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.