Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten valtteriin saisi yhteyden?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.26 16:55:33

Tietääkö kukaan? Ht.netin omaan sähköpostiosoitteeseen olen viestiä jo laittanut, mutta epäilys vahva ettei sitä kukaan enää lue.

Haluaisin kauniisti pyytää erään henkilön bannaamista täältä, niin pysyisi keskustelut taas aiheessa eivätkä kyseisessä henkilössä ja hänen kanssaan riitelemisessä.

Pitääkö seuraavaksi lähettää kirje kaikkiin netistä löytyviin ht.netin osoitteisiin vai ovatkohan nekin jotain vanhaa tietoa? :D

Re: Miten valtteriin saisi yhteyden?

Lähettäjä: [rose] 
Päivämäärä:   22.8.26 17:14:38

Sannalla on samanlainen oikeus kirjoitella tänne siinä missä teillä muillakin

Päivämäärä:   22.8.26 17:16:41

Sannan ja ylisviivan saisi kyllä blokata.

Päivämäärä:   22.8.26 17:17:08

Yksin on hankala riidellä ja aloittaja voisi olla käymättä hötölässä.

Päivämäärä:   22.8.26 17:23:34

Aloittaja ei ole ko. henkilön kanssa riidellyt, mutta ei täällä kaikki osaa jättää häntä huomioimatta joten sama meno jatkuu kunnes hän täältä poistuu. Joko omatoimisesti tai pakotettuna. Ärsyttävää miten mielenkiintoiset topat menee vain hänen henk. koht elämästään vääntämiseksi miltei joka kerta. Ei täällä kohta enää kukaan täysjärkinen (onko täällä edes sellaisia?) jaksa mitään kirjoittaa.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   22.8.26 17:25:52

Mulle on aivan sama jos Sanna kirjoittaa omissa aloituksissaan ja saa niin tehdä. Tietenkin.

Mutta se mitä en jaksa, on se että hän tulee raivoamaan muihin keskusteluihin. Asiallisiin keskusteluihin, joissa kerrotaan omia näkemyksiä. Ne menevät aina Sannan puolelta huutamiseksi, kun ei ymmärrä jotakin tai kääntää sen itseensä.

Tästä syystähän hän aikanaan bannit sai tänne. Silloin oli vielä valvontaa, ja monesti poistui sitten Sannan raivoamisen takia koko ketju.

Ylisviivan juu saisi myös bannata. Ja hänestä on myös Sannalle vinkattu moneen kertaan, ettei provosoidu. Ylis ei sen väärti ole.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.8.26 17:26:53

>sannan ja ylisviivan saisi kyllä blokata

Voin uhrautua jos sillä saadaan Sannalle bännit.

Päivämäärä:   22.8.26 17:43:10

Mun mielestä saisi bannata kaikki jotka haluaa bannata jonkun, luulisi aikuisen osaavan valkata mitä lukee ja mitä ei. Bannaamalla viestien määrä laskee ja sisältö yksipuolistuu.

Päivämäärä:   22.8.26 17:43:16

Tuskin kannattaa vaivautua, vaikka ne bannit olisi kyllä todella ystävällinen teko niin kyseessä olevalle henkilölle kuin meille muillekin.

Päivämäärä:   22.8.26 17:56:25

” Mun mielestä saisi bannata kaikki jotka haluaa bannata jonkun, luulisi aikuisen osaavan valkata mitä lukee ja mitä ei. Bannaamalla viestien määrä laskee ja sisältö yksipuolistuu.”

Mua ei kyllä haittaisi yhtään vaikka viestien määrä vähenisikin, kunhan Sanna saisi bannit. Ei todellakaan kiinnosta lukea kerta toisensa jälkeen niitä samoja sepustuksia, inttämistä ja raivoamista. Ja joo, osaan kyllä jättää kommentin välistä, mutta sekin tympii kun et voi sujuvasti seurata keskustelua vaan joudut vähän väliä hyppimään tekstien yli.

Päivämäärä:   22.8.26 18:23:34

"Mun mielestä saisi bannata kaikki jotka haluaa bannata jonkun, luulisi aikuisen osaavan valkata mitä lukee ja mitä ei. Bannaamalla viestien määrä laskee ja sisältö yksipuolistuu."

Mun mielestä sisältö on yksipuolistunut nimenomaan kyseisen henkilön takia. Kun ei voida enää keskustella asioista, vaan asiallisesti alkaneen topan 50 viimeistä viestiä on pelkkää riitelyä hänen henk. koht asioistaan jotka eivät usein liity aloituksen aiheeseen yhtään mitenkään :D

Juu, olen muuttanut osittain muille fooruimelle pelkästään hänen takiaan. Mm. koirakeskustelut pysyvät asiallisempina muualla, foorumeilla joilta hänet on bannattu tai joilla hän ei muista syistä käy. Pystyy puhumaan asiasta henkilöiden sijaan eikä tarvitse katsoa nimimerkistä uskaltaako jonkun kanssa nyt olla eri mieltä vai ei.

Päivämäärä:   22.8.26 18:41:13

Ylisviivan saisi bannata. Olen jo rajoittanut omaa ht-netin käyttöä hänen takiaan, koska en jaksa kattella sitä kiusaamista, mitä hän harrastaa.

Lähettäjä: Bvc 
Päivämäärä:   22.8.26 19:09:31

Näitä ihan jopa bannattaviksi asti joutavia on tälläkin palstalla ikävä kyllä useita. He eivät tule muuttumaan ja aiheuttavat nimenomaan palstan laadun huonontumista monilla tavoin koko ajan. Ihan sama mikä on heidän henkilöllisyytensä.

Keskustelut ovat monilla tavoin heidän takiaan yksipuolisia. Sekä usein vain pahaa mieltä aiheuttavia tai keskustelun tasoa (näin ystävällisesti sanottuna) alentavia. Eri asteita toki edellisessä asiassa mutta harvassa ovat ne tervettä yhteisöä arvostavat palstakävijät, jotka kokevat edelliset hyväksyttäväksi asiaksi, joka tulisi vain hyväksyä. Lisäksi on suuri joukko yllyttäjiä, jotka ylläpitävät huonoa ilmapiiriä. Osa ei luultavasti edes ymmärrä toimivansa näin.

Molempia edellisiä edustavat tunkevat luonnollisesti jopa aktiivisesti myös sinne minne heitä ei toivota eikä odoteta saapuvan, eli ketjuihin joissa on porukkaa joka ei edusta edellisiä henkilöitä. Turha siten esittää ratkaisuksi, että älkää avatko tiettyjä ketjuja jotka ei miellytä ja kommentoiko niihin. Jos näille "tunkijoille" huomauttaa asiasta he eivät yleensä kuuntele arvostaen ja lopeta vaan jatkavat ja jatkavat. Mikään yllätys ei ole, että he ovat myös henkilöitä, joilla on selvästi usein puutteita perustaidoissasi toimia yhteisöissä. Eli puutteita esimerkiksi yleisissä viestintätaidoissa ja asennoitumisesta toisiin ihmisiin. Edellinen ilmenee myös ongelmina ymmärtää luettua tekstiä.

Kumpaakaan edellistä ryhmää ei kaipaa ne, jotka muistavat millainen tämä palsta on ollut aiemmin, sekä ennen kaikkea käsittävät millainen tämäkin foorumi voisi olla tänä päivänä vaikka maailma on muuttunut. Tämä ryhmä sentään omaavaa vielä hyvät käytöstavat myös netissä. Foorumit ovat kuitenkin väistämättä kävijöidensä näköinen paikka.

Lisäksi huono käytös tarttuu voimakkaasti muihin ja on myös yksi tekijä, mikä on houkuttanut tietynlaisia kävijöitä tänne joita ei ole ennen ollut.

Tämä on jatkunut jo vuosia. Foorumit ovat kuitenkin väistämättä kävijöidensä näköinen paikka. Ylläpidollakin on tässä oma roolinsa ja vastuunsa.

Kuinka todennäköistä on että tämäkään foorumi muuttuisi "parempaan"? Mitä edellinen sitten edes tarkoittaa kun kävijöillä on selvästi kovin erilaisia näkemyksiä millainen paikka tämän foorumin tulisi olla?

Lähettäjä: tyhjyys 
Päivämäärä:   22.8.26 19:47:49

Jos Sanna ja ylisviiva lähtevät, niin mitä tänne muka enää jää?

Päivämäärä:   22.8.26 20:01:47

^paljon mukavampi ilmapiiri

Päivämäärä:   22.8.26 20:07:53

Voin kyllä lähteä ihan oma-aloitteisesti.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   22.8.26 20:13:51

. : Millä oikeudella minä en saa tänne kirjoittaa? Keskustelut ovat pysyneet niin kauan asiallisina kuin te ette aloita A inttämistä B jankkaamista C jankuttamaan D riidan haastamista E minun syyttelemistä

Kuten jokaikisessä keskustelussa minne olen kirjoittanut asiallisesti

Kun kirjoitan minua kiinnostavaan keskusteluun ja kerron esimerkiksi että olen seurustellut niin ja niin kauan + olen asunut avoliitossa niin ja niin kauan + olen ollut kihloissa niin ja niin kauan tulee porukka rääkymään että olen teinikihloissa koska en ole mennyt siihen ja siihen mennessä naimisiin

Sitten kun kirjoitan että emme ole teinikihloissa ja lisään mitä sana teinikihlautuminen tarkoittaa alkaa porukka rääkymään uudestaan että olettehan te teinikihloissa

Joten pitäisikö teidän nyt ihan oikeasti miettiä ja katsoa sinne peiliin ennen kuin edes otatte Valtteriin yhteyttä

Olen jopa miljoonaa kertaan sanonut vuosien aikana että jättäkää minut jo rauhaan mutta ei ette voi missään nimessä jättää minua rauhaan kun pitää tahalleen haastaa riitaa ja ärsyttää ja sitten mennään märisemään Valtterille kun ärähdän

Joten mitäpä jos te itse lopettaisitte nyt tämän kaiken ja antaisitte vaan minun olla täällä ja rauhassa

Ei se voi noin vaikeaa olla ja jos on niin turha mennä Valtterille märisemään koska itsehän te olette joka kerta ärsyttämässä minua

. : Sinut ja monet muut saisi kyllä jo blokata

. : Kukaan ei riitelisi jos antaistte minun jo olla rauhassa

. : Olen tehnyt tarvittavia toimenpiteitä joten Valtterilla saattaa olla hieman hankalaa blokata / estää minut

J : Täällä kirjoittaa miljoonaa ihmistä - nimimerkillä kuin . nimimerkillä joten suomeksi sanottuna vitustako minä tiedän kuka on - nimimerkin takana ja kuka . nimimerkin takana

Ja en ole tullut mihinkään keskusteluun raivoamaan vaan raivoan juuri silloin kun minua tahalleen ärsytetään ja intetään ja vängätään joka ikisestä asiasta kuten nyt tuo teinikihloissa olemisesta

Googlettakaapa itse mitä sana teinikihlaus tarkoittaa ennen kuin tulette siitä jatkuvasti vänkäämään

Olen vastannut monta kertaa että emme olleet teinejä kun aloimme seurustelemaan / emme olleet teinejä kun muutimme yhteen / emme olleet teinejä kun menimme kihloihin joten miksi siitäkin piti alkaa vänkäämään? Olisitte antaneet vaan olla mutta kun ei

Joten saatte ihan itse syyttää tästä kaikesta itseänne mutta älkää syyttäkö koko ajan ja jatkuvasti minua

- : Sinulle se tässä pitäisi ne ikuiset bännit antaa eikä minulle

- : Kaikista paras olisi se että A kaikki - nimimerkillä sekä . nimimerkillä kuin muutamat muut nimimerkkiläiset saisi ne bannit kun ei näytä osaavan jättää minua rauhaan

Syyttäkää ihan oikeasti itseänne tästä älkääkä minua

Paras vaihtoehto tähän olisi kuopata tämä hevostalli.net lopullisesti kuten kävi petsienkin suhteen

. : Sinulle ja muille ne bannit ja äkkiä
Kiitos

. : Älä puhu paskaa
Miksi kävisin koirafoorumeilla kun ei ole edes enää yhtäkään ainutta koiraa?
Ja minua ei toisaalta edes kiinnosta ne koirafoorumit joten vaikka koiria olikin niin en niissä enää halunnut käydä

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   22.8.26 20:18:21

Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.8.26 20:19:30

Miten voi aikuinen ihminen käyttäytyä noin, en vaan käsitä. Tajuan että kaikki ei koskaan kasva, mutta sen näkeminen toistuvasti on niin hämmentävää.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.8.26 20:20:55

Mikäli ne kukat osaavat käyttäytyä, niin kukkikoot. Jos ei, niin lakastukoot pois.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.8.26 20:40:20

Eikö voi vaan jättää lukematta, kun hänen nimensä tulee? Niin minäkin teen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   22.8.26 20:46:59

Osaan käyttäytyä. Ja olen jopa kirjoittanut asiallisesti. Se että minua kohtaan ei kirjoiteta asiallisesti en silloin kirjoita minäkään. Jos minua haukutaan sillan alla huoraaksi tai vastaavaa saa samalla mitalla kyllä takaisin. Jos aletaan inttämään ja jankkaamaan ja vänkäämään ja haastamaan riitaa teen kyllä tasan tarkkaa samoin. Jos minua kohtaan kirjoitetaan asiallisesti saa asiallista kirjoitusta takaisin. Joten .... Ja olen kyllä kasvanut niin henkiseltä kuin fyysiseltäkin tasolta. Te ette ihan selvätikkään ole.

Päivämäärä:   22.8.26 21:03:31

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 22.8.26 20:07:53

Voin kyllä lähteä ihan oma-aloitteisesti.

Et pysty koska olet liian pakkomielteinen ällöstä.

Päivämäärä:   22.8.26 21:05:01

Tämä on viimeinen viestini.

Päivämäärä:   22.8.26 22:10:01

On se yks j*m*lauta kun yks ei hyväksy että toiset ovat eri mieltä kuin hän. Ihan kuin olisi vain yksi ainoa oikea mielipide eikä miljoonaa erilaista vaihtoehtoa.
Siis kukaan Ei saa olla eri mieltä kuin hän. Muistakaa. Älkää olko eri mieltä tai yks suuttuu ja alkaa polkea jalkaa. Kauheeta.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   22.8.26 22:30:13

Ensinnäkin : Olen sanonut että kaikki saa kertoa omat mielipiteensä.
Toiseksi : Inttäminen jankkaaminen vänkääminen ja länkyttäminen ei ole oma mielipide.
Kolmanneksi : Kaikki saa olla eri mieltä kuin minä mutta edelleen inttäminen jankkaaminen vänkääminen ja länkyttäminen ei ole eri mieltä olemista
Neljänneksi : En suutu mistään muusta kuin seuraavista : minua nimitellään sillan alla huoraajaksi minusta levitellään perättömiä valheita intetään jankataan vängätään ja länkytetään nämä asiat saavat minut suuttumaan

Esimerkki : Yksi henkilö väittää että olen teinikihloissa koska olen A seurustellut J:n kanssa 14 vuotta koska olen B asunut avoliitossa J:n kanssa 14 vuotta koska C olen ollut kihloissa J:n kanssa 14 vuotta

Vastasin tähän etten ole teinikihloissa ja kerroin mitä se tarkoittaa silti alettiin inttämään ja jankkaamaan sekä vänkäämään ja länkyttämään että olen teinikihloissa

Tämä saa minut suuttumaan ja raivon partaalle

Joten lopettakaa nyt se minun syytteleminen

Lähettäjä: vellinenkullinen 
Päivämäärä:   22.8.26 22:32:50

Valtterihan on lopettanu tän ylläpidon jo vuosia sitte. Nyt on varmaan lopettanut sekin joka silloin alko jatkamaan.

Päivämäärä:   22.8.26 22:45:01

Mä luulen että kaikki tuntee halua lopettaa ittensä tän keskustelun jälkeen.

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   22.8.26 22:56:55

Olenkohan ihan tietämätön, kun oletan, että jokainen klikkaus antaa foorumin ylläpitäjälle jonkin rahasumman ja siksi nämä jutun jatkajat pysyvät täällä, jotta ylläpito tienaa. Se joka tietää onko näin, niin kerro.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   22.8.26 23:29:36

Sanna, sä et osaa käyttää hötölää.

Päivämäärä:   22.8.26 23:42:39

Jos olisin mainostaja tällä sivustolla, vetäisin rahani kyllä pois. En halua tällaisia ihmisiä tuotteitteni ostajaksi/ käyttäjäksi saati sitten asiakkaaksi.

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   23.8.26 00:32:18

Foorumille tulleista klikkauksista ei yleensä makseta suoraan mitään automaattista palkkiota perustajalle, ellei sivustolla ole erillistä, aktiivista mainosohjelmaa (kuten Google AdSense), jonka tuotot ohjataan suoraan perustajan yritykselle tai tilille. Pelkkä sivuston selaaminen tai klikkaus ei kerrytä rahaa ilman mainosnäyttöjä tai kumppanuusohjelmia.Tulojen kertyminen

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   23.8.26 01:37:19

Onko loppujen lopuksi kannattavaa pitää täällä nuo jankkaajat ja muut huonon ilmapiirin luojat? Täältä on paljon porukkaa häipynyt ja viestien määrä pudonnut tuhansista satoihin tai kymmeniin, kun porukka on kyllästynyt negatiiviseen vatvomiseen.

Päivämäärä:   23.8.26 01:55:31

"Eikö voi vaan jättää lukematta, kun hänen nimensä tulee? Niin minäkin teen."
Samaa olen myös miettinyt. Mutta ilmeisesti mm. teinikihlautuja ja pätevä tarjoilija kuvittelevat, että heillä on jotain voitettavaa, kun provosoituvst ja lähtevät vänkäämään joka jumalan asiasta. Todellisuudessa häviävät sillä sekunnilla, kun lähettävät ensimmäisen vastauksen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   23.8.26 02:53:57

Hyvä jos on. Lopettaisi vielä tämän hevostalli.netin niin olisi hyvä.

Sinulle Lähettäjä: vellinenkullinen
Päivämäärä: 22.8.26 22:32:50

En minä ainakaan. En alennu siihen kuitenkaan. En anna teille kenellekkään sellaista tyydytystä.

Sinulle Lähettäjä: .
Päivämäärä: 22.8.26 22:45:01

Ja te muutko sitten osaatte?

Sinulle Lähettäjä: Just
Päivämäärä: 22.8.26 23:29:36

Sanna, sä et osaa käyttää hötölää.

Älä s-a-a-t-a-n-a taas syytä minua kaikesta
Syy on kylläkin teissä
Ei minussa

Sinulle Lähettäjä: x
Päivämäärä: 23.8.26 01:37:19

Ja taas tätä paskaa
Mikä @!#$ siinä on että sitä riitaa pitää haastaa?
Otappa @!#$ kehitysvammainen selvää mitä teinikihlaus tarkoittaa tai pidä @!#$ se pääs kii
En ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun aloin seurustelemaan
En ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun muutin avoliittoon
En ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun menin kihloihin
Joten EN ole teinikihloissa
J ei ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun alkoi seurustelemaan
J ei ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun muutti avoliittoon
J ei ole ollut teini (13 - 19 vuotias) kun meni kihloihin
Joten J EI ole teinikihloissa
Älä siis @!#$ vänkää että olemme teinikihloissa koska emme ole vaikka emme olekaan vieläkään naimissa kun seurustelua on takana 14 vuotta kun avoliittoa on takana 14 vuotta ja kun kihloja on takana 14 vuotta

Sinulle Lähettäjä: -
Päivämäärä: 23.8.26 01:55:31

Ps : Tehän te tässä A intätte B jankkaatte C vänkäätte ja C länkytätte

Päivämäärä:   23.8.26 09:58:29

Niin helvetin noloa menoa.

Lähettäjä: BB 
Päivämäärä:   23.8.26 10:31:54

"Kun kirjoitan minua kiinnostavaan keskusteluun ja kerron esimerkiksi että olen seurustellut niin ja niin kauan + olen asunut avoliitossa niin ja niin kauan + olen ollut kihloissa niin ja niin kauan tulee porukka rääkymään että olen teinikihloissa koska en ole mennyt siihen ja siihen mennessä naimisiin"

Niin, pitääkö se kirjoittaa joka jumalan topikkiin. Ja alkaa tässäkin jankkaamaan jostain teinikihloista.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   23.8.26 10:40:20

Olen kokeillut jo kahteen firmaan ottaa yhteyttä, joilla on mainoksia täällä. Toinen vastasi juuri, mutta heillä ei ole suoraa yhteyttä sivuston ylläpitäjään, vaan nimenomaan menee jonkun Google-verkoston kautta. Eli he eivät saa Valtteria kiinni sen enempää kuin mekään. Ehdotti rikosilmoituksen tekoa, mutta sehän tässä on, ettei sivustolle ole tapahtunut mitään aiempienkaan vuosien aikana, vaikka täältä rikosilmoituksia onkin tehty. Toki silloin ne törkyviestit on sentään poistettu vielä... Minusta se on kaiken kamalinta, että esim Ratsastuspuolella on ollut viikkokausia haukkumisia LAPSISTA NIMELLÄ. Ja kaikki vaan jää sinne - painuu sentään alas kun tulee täyteen ketjut, mutta tuo on oikeesti todella ällöttävää, ettei niitä siivota pois vaikka miten häröttää.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   23.8.26 10:47:09

Veeras, kiitos, kun olet edes yrittänyt. Ilmiantaminen ei ole toiminut enää tänä vuonna lainkaan. Olen täältä koettanut ilmiantaa herjaavia viestejä jne tuloksetta. Esimerkiksi tuo Sannan jatkuva kiusaaminen on ollut asia, johon olen koettanut puuttua.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   23.8.26 11:15:43

Ratsastus-puolelta hävisi härötettyjä henkilöön meneviä topikkeja vielä keväällä, ei yhtä nopeasti kuin ennen, mutta ne kuitenkin poistui. Mutta sen jälkeen kun tää kaatui alkukesästä, ei ole poistunut kuin tasan yksi topikki sieltä. Se koski kuolleita kenttäratsastajia. En ymmärrä, miksi juuri se käytiin poistamassa eikä elävistä lapsista nimellä haukkumisia, mutta alkaa oikeasti olla meno aivan sairasta täällä. Jos palsta halutaan pitää pystyssä, pitää moderoinnin toimia!

Päivämäärä:   23.8.26 11:28:22

""Eikö voi vaan jättää lukematta, kun hänen nimensä tulee? Niin minäkin teen."
Samaa olen myös miettinyt. Mutta ilmeisesti mm. teinikihlautuja ja pätevä tarjoilija kuvittelevat, että heillä on jotain voitettavaa, kun provosoituvst ja lähtevät vänkäämään joka jumalan asiasta. Todellisuudessa häviävät sillä sekunnilla, kun lähettävät en"

Tässä on asiaa.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   23.8.26 13:36:55

. : Jos puhut minun käytöksestäni niin sitten on. Mutta niin se on kyllä teidänkin.

BB : Ei en ole kirjoittanut jokaiseen topikkiin kauanko olen seurustellut / asunut avoliitossa / ollut kihloissa. Selaappa kaikki täällä hevostalli.netissä olevat topat niin huomaat etten todellakaan ole niitä jokaikiseen kirjoittanut. Joten älä länkytä siinä paskaa. Ja en jankkaa teinikihloista. Kerroin että joku oli rääkynyt että olen teinikihloissa ja kerroin etten ole ja silti tämä rääkyjä inttää / väittää / jankkaa / vänkää / länkyttää että olemme teinikihloissa. Perustelin että emme ole teinikihloissa koska emme ole olleet teinejä (13 - 19 vuotiaita) kun aloimme seurustelemaan / emme ole olleet teinejä (13 - 19 vuotiaita) kun muutimme yhteen / emme ole olleet teinejä (13 - 19 vuotiaita) kun menimme kihloihin. Selitin myös ummet ja lammet muutakin tähän teinikihlaukseen liittyen. Joten älä sinä taas syytä minua siitä että tässä keskustelussa puhutaan teinikihloista.

Veeras : Laitatko minulle tähän lakipykälää jossa käy ilmi että tässä ketjussa olisi tapahtunut rikos jonka vuoksi rikosilmoituksen voisi tehdä? Minusta tässä ketjussa ei ole käynyt ilmi että mitä lakipykälää tässä on rikottu jotta rikosilmoitus olisi edes mahdollinen. Ja jos tässä keskustelussa täyttyy rikosilmoituksen pykälä esimerkiksi minun osaltani täyttyy se kyllä myös monien muidenkin osalta. Mutta antakaa mennä. Katsotaan mihin se päättyy. Mutta suosittelen että ilmoitatte rikosilmoitusta tehdessänne monet muutkin kirjoittajat kuin vain minut. Ettei itse tarvi alkaa sitä rikosilmoitusta teistä tekemään. Tosin jos minusta tehdään rikosilmoitus oli tekijä kuka tahansa niin hän sitten saa luvan maksaa ihan kaikki kulut joita siitä syntyy. Minä en ala sitten maksamaan yhtään mitään kuluja. Tai jos minä joudun tekemään teistä niin ihan varmasti te saatte luvan maksaa kaikki kulut. Minä en ala siinäkään tapauksessa makselemaan yhtikäs mitään.

Ällö : Kiitos.

. : Syyttäkääpä vain ihan itseänne.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   23.8.26 13:50:03

Voi nyt saakeli taas Sanna. Veeras ei ole kirjoittanut missään haluavansa tästä topikista tehdä rikosimoituksen, hän mainitsee yllä millaisia kirjoituksia tarkoittaa. Kaikki keskustelu ei pyöri sinun ympärilläsi, kaikki kommentit eivät tarkoita sinua.

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   23.8.26 14:48:54

Eikö se yks DJ hallinnoinut tätä viimeksi ellen ihan pahasti ole väärässä. Siis asui Tampereella ja nykyään Sipoossa jossain. Kulki yökerhoissa soittamassa levyjä joitakin vuosia sitten, oman työnsä ohessa. Rikas tyyppi ja vaimo hevosnaisia.

Päivämäärä:   23.8.26 15:31:16

Valtteri täällä vielä ainakin keväällä sen katkoksen aikana hääräsi. Että ei tämä ainakaan kovin pitkää aikaa ole voinut kenenkään muun omistuksessa olla :D

Lähettäjä: tea 
Päivämäärä:   23.8.26 15:49:59

Minä en edes jaksa lukea Sannan kirjoituksia kuin vain pari riviä.

Päivämäärä:   23.8.26 15:57:01

Ei auta jättää sannan kirjoituksia lukematta, topat menee silti pilalle. Kiinnostava aihe, 15 asiallista viestiä ja sanna pamahtaa paikalle. Loput 85 viestiä sannan kanssa tappelua ja ehkä joku yksittäinen aiheeseen liittyvä asiallinen viesti siellä joukossa jos sen sattuu löytämään.

Koirakeskusteluista tykkääville pitääkin vinkata lemmikit.keskustelu.info, sielläkin sanna on kyllä näemmä käynyt (mm. kertomassa kuvatopaan ettei aio laittaa kuvia :D), mutta taitaa joku moderointi siellä olla niin tuskin pääsee samalla tavalla riehumaan kuin täällä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   23.8.26 16:54:23

Oikaistaanpa taas jälleen kerran :

Minun ei tarvitse riehua yhtään missään jos minua ei A nimitellä B ei levitellä perättömiä valheita C ei intetä D ei jankata E ei vängätä F ei länkytetä ja G jätettäisiin muutenkin rauhaan ja lisänä H ei haastettaisi riitaa

Mutta kun A minua nimitellään B minusta levitellään perättömiä valheita C intetään D jankataan E vängätään F länkytetään G haastetaan riitaa tms.. niiin tottakai menetän malttini

Sitä siis saa mitä tilaa

Koittakaapa lapset nyt viimein tajuta että tämä kaikki on teidän syytänne
Eikä minun

Kyllä olen käynyt lemmikki.keskustelu.info sivustolla vastailemassa kiinnostaviin aiheisiin mutta siellä ei ole tarvinnut ärähtää tms.. kun siellä ei ole kukaan minulle mitään vastannut eikä nimitellyt minua eikä levitellyt perättömiä valheita inttänyt jankannut vängännyt länkyttänyt ja haastanut riitaa

Ja minua ei siellä kiinnosta "riehua"

Vastailin vain minua kiinnostaviin aiheisiin ja piste

Täälläkin olen yrittänyt tehdä samaa mutta tuloksetta
Syy on tuolle ylempää / tämän viestin (opetelkaa sieltä lukemaan)

Päivämäärä:   23.8.26 16:56:24

Sanna, aikuinen ihminen ei syytä muita ihmisiä omasta paskasta käytöksestään. Sinä valitset käyttäytyä noin, ja se on sinun syytäsi, ei kenenkään muun. Vain sinä olet vastuussa omista teoistasi ja sanoistasi.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   23.8.26 16:59:35

Ai taasko se on minun syyni

Tekö ette käyttäydy täällä paskasti?

Väitätkö ihan oikeasti että syy on minun eikä teidän?

Katsoppa lapsi hyvä nyt sinne peiliin ja mieti kenen / keiden syy tämä oikeasti on

Kyllä tämä on teidän syytänne että menetän täällä ollessani malttini ja hermoni
Ja ei en lopeta täällä käymistä sentakia
Mutta te voisitte opetella itse käyttäytymään asiallisesti minua kohtaan

Kuten jo edellisessä viestissäni sanoin SITÄ SAA MITÄ TILAA

Päivämäärä:   23.8.26 17:04:38

Väitän että sinun käytöksesi on vain ja ainoastaan sinun vastuullasi.
Mitä minä olen tehnyt? Mikä tässä tai edellisessä viestissäni on sellaista että koet aiheelliseksi kutsua minua lapseksi ja syyttää minua sinun käytöksestäsi?

Lähettäjä: vvv 
Päivämäärä:   23.8.26 17:13:13

Tietyt yksilöt ovat täällä pilaamassa ilmapiiriä kommenteillaan. En vain ymmärrä, että miksi heidän kommenttinsa huomioidan? Jättäkää ne täysin huomiotta, älkää vastatko niihin mitään. Tuskin heitä kamalasti kiinnostaa tänne kommentoida, kun heitä ei enää huomioida. Yksinään saavat huudella niin paljon kuin huvittaa.

Voitaisiinko nyt vain yhdessä sopia, että ylisviiva ja sanna kommentoikoot niin paljon kuin huvittaa, mutta kaikki muut hyppäävät heidän kommenttinsa yli ja jatkavat elämää kuin hiedän kommenttejaan ei olisi olemassakaan.

Lähettäjä: hhss 
Päivämäärä:   23.8.26 20:33:04

"Voitaisiinko nyt vain yhdessä sopia, että ylisviiva ja sanna kommentoikoot niin paljon kuin huvittaa, mutta kaikki muut hyppäävät heidän kommenttinsa yli ja jatkavat elämää kuin hiedän kommenttejaan ei olisi olemassakaan."

Tämä. Sama muidenkin jankkaajien kohdalla. Jättäkää huomiotta ne kommentit jotka menevät ohi aiheen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.