Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Idiootit ympärilläni

Lähettäjä: ketutus 
Päivämäärä:   22.8.26 15:37:24

Tästä voi tulla yleinen ketutus-ketju. Kerro mikä ärsyttää tällä hetkellä.

Itseäni ärsyttää muiden ihmisten välinpitämättömyys ja manipulointi. Olen yrittänyt vaihtaa piirejä, siinä toistaiseksi onnistumatta. Kaduttaa kun elämä tuntuu valuvan hukkaan, eikä kovin paljoa voi asioita tällä hetkellä muuttaa. Lisäksi olen hyvin kaukana siitä missä haluaisin olla. Ja missä voisinkaan olla jos ihmiset ympärilläni olisivat halunneet että pääsen elämään omaa elämääni haluamallani tavalla. Ja ehkä jopa tukeneet siinä vastustamisen ja hankaloittamisen sijaan. Olisivat edes antaneet työrauhan. Mutta varmaan tämäkin oma vika kun viimeiseen asti halunnut uskoa läheisistä hyvää.

Re: Idiootit ympärilläni

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   22.8.26 15:46:53

Oi vitsi, ihan samoja fiiliksiä! Jos saisin lottovoiton niin sanoisin adjöö koko lähipiirille ja katkaisisin yhteydet kaikkiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.26 15:59:48

Jospa nyt teet päätöksen ja alat elää sitä omaa elämääsi välittämättä niistä idiooteista ympärilläsi? Otat ohjat omiin käsiisi ja lakkaat syyttelemästä "niitä muita".

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   22.8.26 16:00:39

Miksi et ole päässyt eroon noista ihmisistä, kun he vaikuttavat elämääsi noin negatiivisesti? Miten koitit päästä heistä eroon?

Lähettäjä: ketutus 
Päivämäärä:   22.8.26 16:05:21

Sanotaanko, että elämässä tällä hetkellä pari isompaa tekijää joiden tulisi järjestyä niin sitten olisi ylipäätään mahdollista elää oikeasti omaa elämää. Ja kyllähän minä nytkin parhaani mukaan elän omaa elämääni, valitettavasti fyysiset kivut rajoittavat sitä miten voin sitä elää. Ei tämä elämä tunnu omalta. Ei tätä halua elää. Muiden osuutta tilanteeseen en avaa enempää.

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   22.8.26 16:41:05

Hei nyt hemmetti lakatkaa syyllistämästä aloittajaa! Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita eikä aina voi vaihtaa maisemaa ja sitä lähipiiriä ihan nappia painamalla.

Omalla kohdalla ainakin voin sanoa, että olen vuosikausia vähän ihmetellyt muiden suhtautumista minuun ja ainaista lyttäämistä ja juuri tuota kapuloiden rattaisiin pistämistä. Nyt sitten kävikin ilmi, että ystävät eivät ole ystäviä olleetkaan ja sukulaisetkin työntää mut hyvin mielellään vaikka junan alle. Eikai kukaan oikeasti lähipiiristään halua tuollaista uskoa. Välit katkon heti kun se on mahdollista, vielä se ei vaan valitettavasti ole. Pakko on vielä hoitaa asioita hetki heidän kanssaan.

Päivämäärä:   22.8.26 18:21:49

Toi manipulointi ärsyttää täälläkin. En tajua muiden ihmisten tarvetta kontrolloida mitä elämässäni teen. Olisin halunnut lähteä tekemään yhtä projektia, mutta pari ihmistä olikin eri mieltä siitä. Mun ei heidän mielestään todellakaan kannattanut sitä tehdä, vaan tilata se tilaustyönä. Tekivät mulle sitten pari muuta asiaa niin vaikeaksi, ilmeisesti tahallaan, koska nyt voin vaan haaveilla sellaisesta projektista. Harmittaa ihan vietävästi kun olisi ollut niin hienoa tehdä se projekti ja nähdä mihin se osaamistani veisi. Nyt tilanne se, että varmaan pakko tehdä tilauksena se. Harmittaa tosi tosi paljon. Nämä pari muuta varmaan vaan myhäilevät tyytyväisenä kuinka olivat "oikeassa" kun minä en sitä projektia tehnyt. No niinpä, en oikeasti enää voi. Tai sitten vaan teen sen. Mutta sillä ei todennäköisesti ole samanlaisia vaikutuksia uralleni, kuin mitä sillä olisi voinut olla aiemmin.

Lähettäjä: lää lää 
Päivämäärä:   22.8.26 18:33:29

Taas yksi hevostallin uniikki lumihiutale vinkumassa, kerro vielä että asut maalla.

Päivämäärä:   22.8.26 18:35:42

lää lää taitaa itse olla hiutale.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.