Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka yleistä ettei mies tykkää 0S

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   21.8.26 15:01:30

Onko yleistä ettei mies tykkää antaa naiselleen suuseksiä? Ei kuulemma johdu minusta vaan ei ole tykännyt koskaan sitä antaa.

Re: Kuinka yleistä ettei mies tykkää 0S

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   21.8.26 15:17:47

Finsu mies. Nielu syövälle altistaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.8.26 15:21:01

Maistuu pahalta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.8.26 15:21:22

Miksi nielu altistaa syövälle?

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   21.8.26 15:31:15

Vaikea kuvitella ettei joku haluaisi. Jos paikat on pesty.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.8.26 15:33:03

No eikös siihen nykyään kuulu laittaa joku elmukelmu väliin ettei saa syöpää tai tartuntatauteja niin maun ei pitäisi vaikuttaa...

Nuolemisesta ja sitä kautta usein naisen nautinnosta nauttivat miehet ei kasva joka oksalla ! ja niissä naisen nautinnosta kiinnostuneissa miehissäkin on kieltäytyjiä tai nuolennasta kiinnostumattomia.

Lähettäjä: se on 
Päivämäärä:   21.8.26 15:38:22

Yhtä yleistä kuin se ettei nainen halua antaa miehelleen suuseksiä, ja ihan samoista syistä.

Päivämäärä:   21.8.26 15:40:58

Ei suihinottoa ja anaalia – ei pillunnuolemista.

Lähettäjä: Mimi 
Päivämäärä:   21.8.26 15:42:59

Siis miksi edes kysyt tuollasta ? Jotkut tykkää ja toiset ei halua nuolla eritteitä. Aivan kuten me naisetkaan ei haluta.

Höh - siis oikeastiko kuvittelet että pesu riittää viemään ajatuksen muualle ? Eikä pesu auta siihen että paikat kostuu... Meitä on paljon - miehiä ja naisia jotka ei haluta sitä. Kukin tavallaan ja hyvä niin.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   21.8.26 16:26:22

Lähettäjä: se on
Päivämäärä: 21.8.26 15:38:22

Yhtä yleistä kuin se ettei nainen halua antaa miehelleen suuseksiä, ja ihan samoista syistä.

Näin on. Ikinä en oo mieheltä ottanut suihin, enkä ota. Tai no mulla se johtuu herkästä yökkäysrefleksistä. Mies kyllä antaa mulle.

Päivämäärä:   21.8.26 17:10:26

Kyllä normaali mies tykkää, eikä siinä pikku pisut haittaa. Mutta jos takareikä haisoo, niin se on turn off.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   21.8.26 17:14:12

Voin kertoa että "pikku pisut" juuri sillä hetkellä kun olen tekemässä sitä niin TODELLAKIN haittaa!!

Päivämäärä:   21.8.26 17:17:07

Ei mutta jos ennen.

Lähettäjä: HHH 
Päivämäärä:   21.8.26 17:29:57

Itselleni laatu on tärkeää, niin kauan kuin seksiä huvittaa harrastaa, niin sellaiset miehet lentää mäkee ketkä ei pllua nuole. Nykyinen onneksi nuolee ja mielellään, ja vieläpä likaisempaakin koska on ihan elukkamainen luolamies. Itse en kyllä ota pesemätöntä vehjettä suuhuni, en voi sietää haisevaa m*lkkua kun sellaisen voi kunnolla pestäkin. Arvelen että biologia on taustalla tähän, että mies jos jompikumpi, voi nuuskia voimakkaampiakin aromeita mutta nainen ei niinkään.

Lähettäjä: Lop 
Päivämäärä:   21.8.26 17:32:01

Itse en tykkää että mua nuollaan. Rakastan ottaa suihin, mutta mies ei halua sitä.

Päivämäärä:   21.8.26 17:32:04

Et myöskään anna anaalia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.8.26 17:39:33

Vain homot haluaa anaalia

Päivämäärä:   21.8.26 17:40:07

Naisen anaali on heteroa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.8.26 17:49:02

Paitsi silloin, jos tekijänä on toinen nainen. Silloin se on sen vastakohtaa.

Päivämäärä:   21.8.26 17:52:49

Miten nainen voi panna naista perseeseen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.8.26 18:34:29

Tasapuolisesti. Jos mies nuolee, niin otan suihin. Jos mies haluaa anaalia niin saa työntää oman vehkeen omaan persreikäänsä. Sitten heippa!

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   21.8.26 18:39:04

Mun mies ei nuole koska mä valun kuin Niagara, eikä mies tykkää että koko naama on mun eritteessä. Ei myöskään oikein tykkää siitä mausta. Mä otan poskeen koska tykkään siitä, mutta en ota mälliä suuhun enkä varsinkaan niele, koska sen koostumus on kauhea. Enkä ota naamallekaan, koska se valuu sitten joka paikkaan ja silmään mennessään kirvelee hlvetisti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.8.26 18:39:20

Sormilla, dildolla, strap-onilla... Onko viivalla todellakin noin heikko mielikuvitus?

Päivämäärä:   21.8.26 18:39:20

Nieletkö edes?

Päivämäärä:   21.8.26 19:28:34

Mun mies todellakin haluaa nuolla mua. Tekee sitä todella usein ja monesti sanonut kuinka rakastaa tehdä sitä ja sen huomaa. Olen erittäin tyytyväinen. Otan myös suihin, mutta en niin usein, johtuu lähinnä isosta koosta, tulee leuat aika nopeesti kipeeksi.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.8.26 20:09:32

En tykkää olla nuoltavana, harva tekee sen hyvin ja toiseksi en voi vaatia toiselta sellaista, minkä itse kokisin ällöttäväksi enkä ikinä suostuisi tekemään (siis naisen vehkeille). Toisin päin eli miehelle teen, jos on tosi puhdas, mutta en kovin mielellään. Nykyinen ei välitä kumminkaan päin, joten suuseksi ei kuulu repertuaariin. Tosi jees!

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   21.8.26 20:22:46

"En tykkää olla nuoltavana, harva tekee sen hyvin ja toiseksi en voi vaatia toiselta sellaista, minkä itse kokisin ällöttäväksi enkä ikinä suostuisi tekemään (siis naisen vehkeille)."

Nämä asiat nyt eivät oikein vertaudu keskenään hyvin. Heteronaista nyt yleensä ällöttää vagina. Miehiä sen sijaan kiihottaa, paitsi jos on esim. hyvin alhaiset testot. Silloin nuoleminen voi ällöttää.

En kyllä ikinä alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota naisen alapää ällöttää.

Päivämäärä:   21.8.26 20:38:47

"Nämä asiat nyt eivät oikein vertaudu keskenään hyvin. Heteronaista nyt yleensä ällöttää vagina. Miehiä sen sijaan kiihottaa, paitsi jos on esim. hyvin alhaiset testot. Silloin nuoleminen voi ällöttää."

Tämä. Miehethän ostavat käytettyjä naisten pikkareita, tonkivat vieraiden pyykkikorit, ja nuuhkivat naapureiden fillarinsatulatkin XD

Päivämäärä:   21.8.26 20:50:03

Saisipa anaalia. Olen piilohomo.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.8.26 21:18:19

"Nämä asiat nyt eivät oikein vertaudu keskenään hyvin. Heteronaista nyt yleensä ällöttää vagina."

No siis ihan ajatuksen tasollakin ajattelen, että sellainen repaleinen märkä lätty on vielä ällöttävämpi kuin joku kuiva puikko. Vaikka on se puikkokin suht ällöttävä, kun sillä myös pissataan :D

Päivämäärä:   21.8.26 21:26:29

Ja miehet taas rakastavat vehjettään, oli se mikä tahansa väärän vänkyrä tatti. Voi kun naisetkin suhtautuisivat yhtä rakastavasti siihen repaleiseen märkään lättyynsä :)

Maailma ois paljon helpompi paikka.

Päivämäärä:   22.8.26 01:58:23

Täällä mies kyllä antaisi suuseksiä, mutta itse en siitä niin innostu. Joten tosi harvoin sitä on. Itse traumaattisen taustan vuoksi (ja osin ehkä muutenkin?) en tykännyt ottaa suihin. Kieltäydyin siitä monesti. Miksei mieskin voisi olla tykkäämättä tai jopa niitä huonoja kokemuksia taustalla.

Olen henkeen ja vereen feministi. Miehet harvemmin tarvitsevat puolustusta. Mutta tämä on kyllä sellainen asia, että miten kukaan voi edes ajatella niin, etteikö mies yhtälailla voi olla tykkäämättä suuseksin antamisesta, kuten melko monet naisetkin?

Naisia on erilaisia persoonia omaten erilaisia haluja ja mieltymyksiä. Näin se on myös miehillä. Ei kai seksuaalisia haluja voi niputtaa sukupuolen mukaan??

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   22.8.26 02:12:54

Ei kaikki tykkää. "mies" ei ole millään tavalla kollektiivinen käsite. Ne tuppaa tykkäämään erilaisista asioista.

Ja ei, ei ole harvinaista törmätä mieheen, joka ei tykkää antaa suuseksiä. Hyvin usein se johtuu siitä, ettei ole aavistustakaan, mitä siellä alakerrassa tekisi.
Pelkoahdistus tässä kohtaa on iso asia!

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   22.8.26 12:40:29

Suurimmalla osalla alapäähygienia on vähän sinne päin. Hyi helevata. Ootte oksettavia.

Päivämäärä:   22.8.26 13:12:53

Ei kaikki tykkää kaikesta.

Itse en tykkää olla nuoltavana, en saa siitä yhtään mitään irti, miehestä riippumatta. Toisinpäin kyllä käy.

Lähettäjä: Tosimies 
Päivämäärä:   22.8.26 13:19:55

Se onkin muuten yllättävän iso osa naisista, jotka eivät halua ottaa vastaan suuseksiä. Ei nyt ihan joka toinen, mutta ei paljoa jääkään, ehkä 2/5. Ja aina kun asia nousee puheeksi niin tämä tieto on nimenomaan monille naisille vaikeaa sulattaa, ilmeisesti juuri siksi että jos itse tykkää jostakin tosi paljon niin on vaikea ymmärtää ettei joku toinen tykkää siitä samasta lainkaan.

Päivämäärä:   22.8.26 13:22:27

Naiset tietää itsekin miltä se näyttää, haisee ja maistuu.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.8.26 16:07:28

Onneksi kumppanini tykkää. Ja sama toisin päin. Hyvä hygienia kummallakin, osataan kommunikoida mistä tykätään ja mennään tilanteen mukaan. Jos tämä suhde joskus loppuu niin toivoisin että hyvää suuseksiä olisi seuraavankin kanssa.
Nuorempana en halunnut olla vastaanottavana, ei ollut tarpeeksi luottamusta että olisin pystynyt heittäytymään.

Päivämäärä:   22.8.26 16:51:18

nämä "en tykkää olla nuoltavana" on vain sitä ettei mies osaa. lipsuttaa, hinkkaa tökkii mitä lie ja onhan se oikeasti sellanen myötähäpeä fiilis. ymmärrän.

london calling on naisille. miehille on aakkoset. opetelkaapa ne.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.8.26 17:36:36

^ Mieltymykseni ovat omiani riippumatta partnerista.

Tosimies taitaa olla oikeassa, joidenkin naisten on kovin vaikea sulattaa muiden naisten mieltymyksiä.

Lähettäjä: hyij 
Päivämäärä:   22.8.26 20:01:19

T on jo pettänyt kumppania kun muita aattelee...

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.8.26 21:30:39

T ei ole pettänyt kumppaniaan. Yhdessä on oltu jo yli 30 vuotta ja tässä iässä se ajatus on ihan mahdollista että toinen saattaa vaikkapa sairastua ja kuolla. Sekään ei ole mahdotonta että liitto päättyy joskus vaikka juuri nyt muulta tuntuukin. En vielä ole niin vanha ettenkö haluaisi seksistä nauttia.

Lähettäjä: Miäs 
Päivämäärä:   22.8.26 23:16:17

Nuolemisinto on lopahtanut vain huonoon hygieniaan, puhdasta nuolen mielelläni ja pitkään.

Lähettäjä: autisti heh :) 
Päivämäärä:   22.8.26 23:52:38

Kuinka moni muu muuten huomasi, että otsikossa ei ole OS vaan 0S? :)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.8.26 00:27:05

Miäs, miten olet asian ottanut puheeksi ja tiedätkö mistä se johtuu? Onko kyse ihan oikeasti siitä ettei kumppani peseydy vai onko jotain terveysjuttua mikä voi vaikuttaa hajuun ja makuun?

Päivämäärä:   23.8.26 00:47:15

Karkeimmat tapaukset on ihan huonalla pesulla olleita. Ei kai omat käryt käy nuolettajan nokkaan. Oli myös luomupesun harrastaja, ämpäri vettä saunanpäälle niskaan ja thats it. Hyvin meni jos ei työtänyt nokkaansa puolta metriä lähemmäs. Ei muuten haitannut kun omalla alapäällä ei ole hajuaistia.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.8.26 02:21:40

No ei ole yleistä. Yhtä paljon se nainenkin tarvitsee stimulaatiota kun mieskin. Mitä tuollaisella sängyssä osaamattomalla tekee?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.8.26 02:27:09

Mistä H tietää tuon miehen sänkytaidoista? Voi olla vaikka kuinka taitava panomiespetteri.

Lähettäjä: --2 
Päivämäärä:   23.8.26 02:59:34

Tässäkin asiassa muuten on aikamoisen kaksinaismoralistinen käsitys.

jos mies ei halua antaa suuseksiä, on miehessä jotain vikaa. Syyksi sanotaan tässäkin topassa mm. matalia testoja, osaamattomuutta ja sitä ettei mies välitä naisen nautinnosta. Tässä topassa ei taidettu sentään epäillä miehen seksuaalista suuntautumista eikä arvosteltu miehen miehisyyttä, mutta nämäkin syyt tulee yleensä vastaan kun aiheesta puhutaan. Joku mainitsee että syynä voi olla naisen huono hygenia (eli oletetaan että mies tykkää kyllä nuolemisesta, jos vain on puhtaat vehkeet).

Vaihtoehto ei siis voi olla se, että mies ei vain pidä nuolemisesta. Ei ehkä pidä mausta, kokee asian epämukavana (esim. ei pidä eritteistä suussa) tai ihan vaan määrittelemättömästä syystä ei tykkää.

Toisin päin asiahan on ihan eri. Nainen saa olla tykkäämättä suuseksin antamisesta. Se on täysin hyväksyttävää ja jos joku kehtaa ehdottaa, että naisella on matala libido tai että hän ei vaan osaa ja pitäis harjoitella enemmän niin sen jälkeen tykkää suseksin antamisesta, tällaisten asioiden puhuja teilattaisiin täysin.

Ja naisen on muuten myös täysin ok sanoa, että heivaisi kuuseen miehen, joka ei anna suuseksiä. Mutta annas olla, jos mies sanoo että heivaa naisen kuuseen kun tämä ei ota suihin...

Miksi myös miehet eivät saa itse määritellä mistä tykkäävät seksissä? Miksi syy ei voi olla vain "en tykkää"? Eihän nainenkaan tarvitse syitä sille, ettei anna suuseksiä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   23.8.26 03:19:12

Huoh. Katso ympärillesi, --2. Oletko huomannut millä palstalla olet? Täällä kaikki on aina miehen vikaa, aina ja iankaikkisesti, aamen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.8.26 04:33:49

Itsekkäät siis ajattelevat noin. Muutenhan on selvää ja normaalia että kaikki eivät halua nuolla toisten eritteitä.

Päivämäärä:   23.8.26 10:41:59

Oon epänormaali nainen kun en tykkää taas mieheltä ottaa suihin. Jotenkin tuntuu yllättävältä jo ajatus ottaa jonku kusivehje suuhun.

Mutta en myöskään vaadi että multa otetaan suihin. Kyl koen saavani nautinnon ilman sitäkin

Päivämäärä:   23.8.26 10:43:18

Yllättävältä, siis ÄLLÖTTÄVÄLTÄ !!! :D

Lähettäjä: ämpäri 
Päivämäärä:   23.8.26 11:25:38

"Karkeimmat tapaukset on ihan huonalla pesulla olleita. Ei kai omat käryt käy nuolettajan nokkaan. Oli myös luomupesun harrastaja, ämpäri vettä saunanpäälle niskaan ja thats it. Hyvin meni jos ei työtänyt nokkaansa puolta metriä lähemmäs. Ei muuten haitannut kun omalla alapäällä ei ole hajuaistia."

Meillä mie on tällainen että vähän sutaisee saippuaa jonnekin ja sitten kippaa vettä päälle. Yleensä saippuaa jää johonkin ja myös alapään pesu on sellaista sutaisua. Olen ihan ollut itse karkea ja sanonut että etkö sä jumankauta käy kunnolla läpi kaikkia poimuja ja paikkoja kun eihän noin mitään puhdasta tule. Saattaa alapesulla vessassa myös vaan laskea sitä suihkua suoraan mutta ei kunnolla hankaa puhtaaksi.

Kotoa opittuja asioita nämä puhtausjutut, voi tietysti joku vaan livetä pskaiseksi omineenkin mutta meillä ainakin sanottiin että se möhnä ja kaikki pitää pesemällä pestä sieltä, että sinne tulee haisevaa möhnää jne. Mielestäni täysin tervettä opetusta, ei mitään pesuaineilla liioittelua vaan ihan vaan teknisesti hyvää pesua ja hyvä hygienia.

Turha vissiin sanoakaan että naamani otan pois aina kun totean että taas on vaan käyty huljuttamassa.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   23.8.26 11:34:38

"No ei ole yleistä. Yhtä paljon se nainenkin tarvitsee stimulaatiota kun mieskin. Mitä tuollaisella sängyssä osaamattomalla tekee?"

Kyllä minä saan stimulaationi ilman nuolemista. Ja voi olla hyvinkin osaava sängyssä vaikkei sitä tee.

Lähettäjä: Yli-mies 
Päivämäärä:   23.8.26 11:49:36

0S on aika huono. Paree olla esim mage platessa 3S ja laittaa siihen kiinni Jah Ith Ber

Lähettäjä: miäs 
Päivämäärä:   23.8.26 16:56:26

Kyllähän minä voisin nuolla, mutta vaimon mielestä se ei ole ollenkaan hyvä juttu. Eikä myöskään ota suihin, vehje kuulemma liian iso siihen hommaan. Hyvin tässä pärjäilee ilman suuseksiäkin, mutta jo pelkkä ajatus kunnon suikkarista saa viisarin värähtämään, oikeastaan kivikovaksi.

Päivämäärä:   23.8.26 22:14:36

Yllä "miäs" pinellä alkukirjaimella on eri kirjoittaja kuin "Miäs" ylempänä isolla alkukirjaimella.

Päivämäärä:   24.8.26 17:21:16

"Turha vissiin sanoakaan että naamani otan pois aina kun totean että taas on vaan käyty huljuttamassa."

Eli sä elät mieslapsen kanssa joka ei osaa peseytyä ja koulutat sitä ottamalla naaman pois kun on huonosti pesty :D Miten kukaan viitsii edes vaivautua sänkyyn tuollaisen likaisen ällömiehen kanssa ja edes joutua tilanteeseen että mähmä haisee. Heivaisin saman tien

Päivämäärä:   24.8.26 18:59:12

Itse puuhahan on mukavaa, mutta kun laite on kiinni polvet koukussa pää pyyhenutturulla somettavassa, mykkäkoulua pitävässä ja esivaihdevuosista kärsivästä äkäisessä rungossa, niin se latistaa touhun. Jota on sitten harvoin.

Lähettäjä: Oikein! 
Päivämäärä:   24.8.26 19:13:14

Nyt on höh asian yhtimessä! :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.