Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saatko tehdä työsi hyvin?

Lähettäjä: ^z^ 
Päivämäärä:   21.8.26 08:06:51

Oletko ylpeä työsi laadusta vai riittääkö ok? Saatko työllesi työrauhan, kärsitkö mikromanageroinnista tai lykkiikö esimies hommiaan sinulle? Saatko tehdä työsi hyvin?

Re: Saatko tehdä työsi hyvin?

Lähettäjä: löpö 
Päivämäärä:   21.8.26 08:28:53

Olen luokanopettaja, ja en saa tehdä rauhassa. Meteli, erilaiset (tuen) palaverit, wilmaviestit, yhteissuunnittelu, avoimet luokkatilat ja mitä näitä nyt on.
Hirveesti tulee keskeytyksiä koko ajan.

Tosin vielä en ole keksinyt mitä duunia jaksaisin tehdä paremmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.8.26 08:32:47

Saan. Mutta toisaalta pomo muistuttelee välillä, että 80 % on hyvä suorittamisen taso. Eli ei saa liikaa uhrata työlle ja pingottaa. Meillä onkin työ ja vapaa-aika hyvässä tasapainossa.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   21.8.26 10:08:14

Saan. Vanhustyön yksiköissä se ei ollut enää vuosiin mahdollista mutta nyt on kun erinäisten sattumien johdosta työskentelen kehitysvammaisten aaumispalveluyksikössä.

Lähettäjä: koppo 
Päivämäärä:   21.8.26 10:16:02

Mikä nyt siten on "hyvin"? Itselläni hyvin tarkoittaa sitä, että priorisoin rajalliset resurssini ja teen yksitäiset tehtävät tarpeeksi hyvin. Ei sitä, että hinkkaan jotain yhtä tehtävää täydelliseksi sillä aikaa kun maailma palaa ympärillä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   21.8.26 23:11:14

En todellakaan. Asiakkaat ei edes tahdo asioita tehtävän hyvin, vaan mahdollisimman halvalla ja nopeasti. Pomot myy työtä niin vähillä tunneilla, että se halpakin on suunniteltu hätäisesti ja mitään miettimättä, kun ei vaan ole aikaa käytettävissä. Tunnit ei riitä edes keskeisimpiin asioihin, mutta jotenkin pitäisi vielä samoista olemattomista tunneista taikoa aikaa kokemattomampien neuvomiseen, it-ongelmien setvimiseen, miljoonan eri järjestelmän kanssa puljaamiseen ymv. Oheistoimintaan.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   21.8.26 23:21:19