|
Lähettäjä: Joo
Päivämäärä: 21.8.26 11:59:07
"Ja lisäksi useimmiten saa itse olla se joka aloittaa keskustelun ja sopii/järjestää sitä tapaamista ohjelmatoimistona. Ei yhtään enää kiinnosta tälläinen."
Mulla täysin sama noissa deittiäpeissä. Ja olen nainen. Miehet vaan kirjottaa ja kirjottaa tai sit vastailee muutamalla sanalla, mut ei tee elettäkään et voisi tavata. Itse sitten aina se joka nostaa kissan pöydälle. Sitten tavataan ja AINA ne miehet on ihan pähkinöinä näkemässä uudestaan. No eivät ole olleet minun makuuni yksikään, aina heissä on jotain vähän kummallista. Päätin, että jos ei ole sen verran itsevarmuutta ja reippautta että edes ehdottaisi näkemistä, niin ei ole mun tyyppi.
Toinen mikä vtuttaa on se, että jos menen jonkun miehen paikkakunnalle, minä olen se joka on ottanut selvää mitä siellä voi tehdä tai nähdä.
En tiedä pitäisikö tässä ruveta joksikin turistipppaaksi sen verran innoissaan miehet on olleet näistä mun järjestämistä kaupunkikierroksista.
Noh toisaalta tässä on se hyvä puoli, että enää ei edes kiinnosta treffailla, kun tietää että aina pääsee jos vaan ehdottaa sitä jollekin niistä kymmenistä mätseistä D
|