|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 21.8.26 11:11:25
Koiralla ei leiponut pumppu kiinni. Vaan ihan kuule nukkui pois spondyloosin takia. Kyllä selkävikaan kuolee. No kerrotaan tähän sitten vähän enemmän : sulhaseni oli lähtenyt hoitamaan asioitaan. Minä lähdin käyttämään kahta koiraani lenkillä. Kummatkin koirat voivat tässä vaiheessa äärettömän hyvin. Kummallakaan ei ole koskaan ollut sydämessä mitään vikaa. Jaksoivat kiertää hyvin lenkin ja remusivat keskenään välillä lenkillä. Kun pääsin kotiin, niin sulhanen oli tullut sillä välin kotia. Otin koirilta pannat ja hihnat pois. Koirat jäivät keskenään kotia, kun me lähdimme sulhaseni kanssa käymään kaupassa. Kaupasta tultaessa koirat voivat edelleenkin hyvin ja tulivat meitä vastaan eteisessä. Ostosten purettua sulhanen meni katsomaan televisiota ja minä istahdin tietokoneeni äärelle. Pian spondyloosia sairastava koira alkoi oksentamaan. Ensin ei tullut mitään. Koira nousi ylös, sulhaseni huomaa, ettei koiralla ole kaikki hyvin, kun ei pysynyt enää pystyssä. Riensin koiran luo. Tässä välissä koira oli ehtinyt lyyhistyä lattialle. Sai ilmeisesti jonkun kohtauksen. Se meni ohi noin 1min kuluttua. Koiran vointi hieman koheni. Soitettiin eläinlääkäriin ja kerrottiin tilanne. Sanoivat että koira pitää tuoda paikan päälle. Kun aloimme tekemään lähtöä, nousi koira ylös, otti kaksi askelta ja lyyhistyi kirjahyllyn eteen. Koira oli shokissa. Koira yritti jälleen nousta, mutta juttelin koiralle rauhallisesti ja sanoin, ettei sen kannata nousta. Koira yritti toisenkin kerran nousta, mutta ei enää päässyt ylös (kuin ei tuossa ensimmäiselläkään kerralla). Koira hengitti kaksi kertaa ja oli poissa. Ensimmäinen hengitys oli normaali, mutta toinen oli pitkä henkäys ja sen jälkeen koira oli poissa. Joten ei, koiralla ei ollut pumpussa mitään vikaa.
En ala tämän enempää inttämään, enkä jankkaamaan. Muutenkin ollut vaikeaa tämän koiran lähdön jälkeen. Ja lisänä toisen koiran lopettaminen.
Jos joku haluaa jotain tietää, ota yhteyttä sähköpostilla.
Ja asia on tähän ketjuun nyt taputeltu osaltani tähän.
Voitte olla ihan mitä mieltä haluatte.
Itse tiedän kuitenkin, nukkuiko koirani pois spondyloosin takia, vaiko ei.
Kiitos ja kuulemiin
|