Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Polar vai Garmin

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   19.8.26 15:04:31

Kellon hankinta edessä, viimeisellä kierroksella verrokit Garmin forerunner 265 ja Polar vantage V3.

Kokemuksia, risuja ja ruusuja? Näistä kelloista tai yleisesti (nykyaikaisista) kyseisten merkkien urheilukelloista?

Polarissa sikana enemmän ominaisuuksi aja analyyseja, mutta onkohan njo vähän liikaa? Garmin taitanee olla selkeempi ja keskittyy paremmin urheiluominaisuuksiin.

Mulle tärkeetä: laatu ja pitkä ikä, pitkä ohjelmistotuki, hyvä unenseuranta, hyvät urheilunseurannan ominaisuudet, hyvät unen/palautumisen seuranta

Re: Polar vai Garmin

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   19.8.26 16:22:37

Molemmissa täyttyy nuo toiveesi.

”Polarissa sikana enemmän ominaisuuksi aja analyyseja, mutta onkohan njo vähän liikaa? Garmin taitanee olla selkeempi ja keskittyy paremmin urheiluominaisuuksiin.” Polar on omasta mielestä urheilukeskeisempi, garminissa on kaikenmaailman kuntoikää yms. Kellon näytön saat itse muokattua aika vähäiseksikin ominaisuuksiltaan ja selkeäksi ainakin polarissa, muistaakseni garminissa myös.

Itselle Polarin äppi on visuaalisempi ja selkeämpi, varsinainen analyysi tapahtuu kuitenkin enemmän äpissä arjessa, itsellä kello lähinnä tallentaa.

Polarin M3 ollut oikein riittävä monipuoliseen kestävyysurheilun 7-15h/vko treeniä aktiivisuudella. Oli aiemmin V2 mutta monet hienot ominaisuudet jäi käyttämättä.

Re: Polar vai Garmin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.8.26 16:47:06

Ihan hyviä kelloja on molemmilla merkeillä. Mulla on garmin instinct 2s, valitsin ihan hinta ja pieni koko edellä (plus akunkesto). En halua mitään jättimäistä möhkälekelloa mitä suuri osa kelloista on. Tämä oli jossain poistoalessa, mutta en keksi mitään ominaisuuksia mitä tarvitsisin lisää. Nytkin mittailee paljon ylimääräisiä turhuuksia. Uniseurannassa tämä ei taida olla ihan sieltä tarkimmasta päästä, mutta aika hyvin pitää nukkumisajatkin paikkansa. Urheilujuttuihin en osaa kaivata mitään lisää myöskään.

Joskus jos joutuu kelloa vaihtamaan niin todnäk taas garmin, koska sen sovellukseen on tottunut. Mutta tuo kellon koko on mulla yksi iso vaikuttava tekijä, jos ei garminilta silloin saa mitään riittävän pientä niin sitten pitää hypätä toiseen merkkiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.