Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aikuisten nukkevauvat

Lähettäjä: Babyt 
Päivämäärä:   18.8.26 16:49:41

Mun faceen on alkanut tulla sisältöä, jossa ihan täysjärkiset aikuiset kuvaa arkea silikoninuken / nukkien kanssa. Mikä homma tää on?

Oon vähän kahden vaiheilla onko söpöä vai ei. Rakastin itse nukkeleikkejä pienenä ja omat lapset on jo muuttanut pois. Mut jotenki että reborn yms aikuisiällä ni en tiedä.. miten te suhtaudutte?

Re: Aikuisten nukkevauvat

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.8.26 16:55:10

Itse en pidä nukeista yhtään. Mutta ymmärrän, että joku valmistaa niitä ja esimerkiksi vaatteita niille. Ja vielä senkin, että lavastetaan jokin kuva "vauvan" kanssa. Toisaalta ovat hyviä paijattavia muistisairaille yms.

Ihan sellaista oikeaa vauvaleikkiä en ymmärrä terveellä aikuisella, mutta ei ole minulta mitään poiskaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.26 16:55:16

Ei mun juttu, mut kiva jos ihmisillä on kivaa tekemistä ja asioita, jotka tekee onnelliseksi.

Lähettäjä: Jonna 
Päivämäärä:   18.8.26 17:01:43

Tällasia on ollut jo kauan, nyt jostakin syystä taas muodissa uudelleen. Ihan ok ihmiselle, jolla vaikka on vauva kuollut ja halutaan konkreettinen muisto siitä, meidän äidillä on sellainen. Mutta kieltämättä ei kyllä helpota siihen suruun pidemmällä aikavälillä yhtään. Noiden kanssa ulkona kiertäminen vaunuissa ym on kyllä jo liikaa eikä normaalia. Pk seudullahan noi on olleet jo ongelma että julkisiin menty ilmaiseksi nukke vaunuissa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 17:03:43

>ihan täysjärkiset aikuiset
<kuvaa arkea silikoninuken kanssa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.8.26 18:04:11

>morkkaa toisten harrastuksia
<harrastaa itse mieslapseilua ja trollaamista

Päivämäärä:   18.8.26 18:05:04

Aikuisten nukkevauvat ei ole harrastus vaan mielisairaus.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.8.26 22:15:12

Eiköhän suurin osa harrastajista ole ihan realiteeteissä. Senkun harrastavat, ketkä harrastavat. Harrastuksensa kullakin. Ei ole itselle tullut vastaan missään.

Päivämäärä:   18.8.26 22:21:40

Mun mielestä jotenkin creepya, nuket yleensäkin ja sitten vielä noi rebornit ihan next level creepy

Päivämäärä:   18.8.26 22:22:59

Välitön punalippu.

Päivämäärä:   18.8.26 22:26:00

Myös trollaus on mielisairaiden hommaa

Päivämäärä:   18.8.26 22:27:21

Sanoo Riku pöpilästä.

Päivämäärä:   18.8.26 22:32:28

Minunkin mielestä on tosi omituista, mutta on vaikea selittää, miksi. Itsehän "hoivaan" koiriani, halin ja pusuttelen niitä :D Onhan sekin aikuiselta, tosi kummallista, täysin tarpeetonta (ns. tuottamatonta) käytöstä, mutta uskoisin, että kuitenkin maailmanlaajuisesti aika tavallista ja hyväksyttyä toimintaa. Jos ei halua elämäänsä kaikkea sitä vastuuta, mitä lemmikki mukanansa tuo, miksei voisi suunnata tätä hellittelyn tarvetta nukkevauvaan..? Jotenkin se tuntuu vaan mielenvikaiselta.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   18.8.26 22:33:03

En pitänyt nukeista lapsenakaan ja kuten joku sanoi, onhan nuo vähän pelottavia. Silti aivan sama, mitä kukakin harrastaa, ei ole minulta pois, jos itse siitä tykkää. En oikein edes tiedä, mitä noilla tehdään. Jonkin nukkekodin tuunailun tms ymmärrän, siinähän rakennetaan pienoismaailmaa. Maailmaan kuitenkin mahtuu harrastuksia laidasta laitaan, jokaiselle varmasti löytyy sopiva, minun juttuni tuo ei ole. Ja ehkä esim lapsensa menettäneelle voi olla terapeuttista? Ei taida olla kovin yleinen harraste tuo muutoinkaan.

Päivämäärä:   18.8.26 22:33:45

Koiran haliminen ja pussaaminen on täysin normaalia.

Päivämäärä:   18.8.26 22:35:46

Mä harrastan nukkekoteja ja my little ponyja. Saan siis ihan mielihyvää kun harjailen ponien hiuksia :D Mun mies harrastaa legoja. Mulla on tutuissa muitakin aikuisia leluharrastajia. Seuraavaksi itseä kiinnostaisi vähän barbiet. Saa nähdä.

En pidä lainkaan ihmeellisenä leluharrastusta. Aivoissa vapautuu dopamiinia kun tekee jotain miellyttävää harrastuksessa. Vauvanukkien vaatteiden tekeminen, niiden sylissä pitäminen ja tarvikkeiden laittelu kuulostaa rentouttavalta ja mukavalta. Varmaan vapautuu oksitosiiniakin jos ne on oikean vauvan kaltaisia. Moni ihminen tykkää pitää sylissä myös kissaa tai muuta lemmikkiä tai painopeittoa tai tyynyä just siksi kun sillä painolla sylissä on hyviä fysiologisia vaikutuksia. Ja miettikää mitä monen mies harrastaa metsissä. Eläinten raatelua ja tappamista. Tälläkin hetkellä lahdataan kyyhkyjä joilla poikaset pesässä. Se on verenhimoa harrastuksen muodossa. Soisi että hekin mielummin hellisi nukkeja.

Päivämäärä:   18.8.26 22:36:42

>mies harrastaa legoja

XD

Päivämäärä:   18.8.26 23:13:50

Tosimiehellä on seksinukke, tietenkin aidoilla pitkillä vaaleilla hiuksilla.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   18.8.26 23:21:21

Ei legoissa ole mitään vikaa. Kyllä niitä aikuisetkin rakentelee, siitähän oli hiljattain ihan TV-ohjelmakin, frendi kisasi siinä. Typerää naureskella muiden harrastuksille. Etenkin, kun legojen rakentelu on tutkitusti hyödyllistä.

Päivämäärä:   18.8.26 23:22:11

Sano nyt vielä että miehesikin leikkii niillä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   18.8.26 23:24:45

-, ei häntä kiinnosta legot, mutta ei haittaisi, vaikka kiinnostaisikin. Enemmän pidän toisten harrastuksille nauravia vajakkeina kun heitä, jotka tekee omia juttujaan, joista pitävät.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.8.26 01:59:35

Ne mitä minä olen nähnyt somessa aikuisia vauvanukkejen kanssa ovat kyllä kehitysvammaisia tai muistisairaita.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   19.8.26 02:25:52

Katsoin dokkaria, missä näiden kanssa kuljetaan julkisesti, vaunujen kanssa ja käyvät mm. lastenvaateliikkeissä. Oli myyjäkin enemmän järkyttynyt, kun tajusi, että kantokopassa on nukke.

Lähettäjä: mikäpä siinä. 
Päivämäärä:   19.8.26 02:35:12

Aamupäivällä keppareita, iltapäivällä silikoninukkeja.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   19.8.26 11:49:42

Kuulostaa todella erikoiselta jopa minun mielestäni

Lähettäjä: bling 
Päivämäärä:   19.8.26 14:32:51

Ne posliininuket mitä ihmiset keräilee, on tosi kalliita mutta kauniita <3

Lähettäjä: cute 
Päivämäärä:   19.8.26 14:38:04

Noi nuket oli muotia joskus 15v sitten. Samoin (sweet)lolita-tyyli :)

Päivämäärä:   19.8.26 15:46:48

Sairasta touhua!

Lähettäjä: Hyh 
Päivämäärä:   19.8.26 15:49:22

Outoa ja puistattavaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.