Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiusten raitavärit

Lähettäjä: +?+? 
Päivämäärä:   18.8.26 01:16:59

Sain täältä aikanaan loistavia vinkkejä hiusten kotivärjäykseen. Sen jälkeen en ole enää kampaajalla hiuksiani värjäyttänyt eli olen säästänyt satoja euroja.

Nyt tekisi mieli kokeilla raitojen tekemistä hiuksiin. Oletan, että kaupassa myydään raitavärejä, mutta en ole niitä vielä nähnyt.

Kaipaan siis vinkkejä raitaväreihin. Hiusvärinä olen käyttänyt ammoniakitonta (Garnier Olia). Hiukseni ovat olleet terveemmän näköisiä kuin kampaamovärjäyksen jälkeen. Kaksihaaraisia ei ole enää tullut. Hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät.

Kiitos kaikki te ihanat ja avuliaat ihmiset, jotka olette minua opastaneet.

Re: Hiusten raitavärit

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   18.8.26 01:20:10

Mitään erillistä "raitaväriä" ei ole olemassakaan. Teet raidat millä tahansa kestovärillä. Jos haluat tunnenpaan sävyyn vaalea raitaa, ostat vaalennusaineen/värinpoiston riippuen siitä, mikä pohja sinulla on hiuksissa. Värjättyä hiusta ei voi raidottaa ilman värinpoistoa.

Lähettäjä: sin.pun.mustekala 
Päivämäärä:   18.8.26 01:32:24

Erillisiä raitavärejä ei ole olemassakaan. Jos haluat hiuksiisi raitoja, ostat vaikkapa Garnier Olia 110 Super Blonds ja teet sillä niitä raitoja.

Minulla oli aikoinaan punaruskeat hiukset. Aikoinaan eräs kaverini teki niihin vaaleita raitoja. Toki siitä on melkein 20 vuotta aikaa joten en muista mikä oli hiusvärin merkki. Hyvin onnistui. En vain muista sitäkään, että käyttikö värinpoistoainetta, vaiko ei.

Lähettäjä: +?+? 
Päivämäärä:   18.8.26 02:35:54

Olen löytänyt raitavärin:
Schwarzkopf Blonde M1 Highlights Super -raidoitusaine.

Ilmeisesti ostan sitä, jos haluan vaaleat raidat, ja jotakin tavallista hiusväriä, jos haluan esim. punaiset tai tummat raidat (nyt keskiruskeat hiukset).

Värinpoistoa en ollut osannut ajatellakaan, sen verran pitkä aika on siitä, kun minulla on ollut hiuksissa raitoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.