Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asiat jotka eivät kiinnosta sinua

Lähettäjä: hdhhdhdhhd 
Päivämäärä:   17.8.26 23:10:09

Somessa on näkynyt näitä "minua ei kiinnosta" -julkaisuja jonkin verran.

Aika paljon on tullut autistien laittamia julkaisuja siitä, kuinka he eivät voi käyttää kuin tietynlaisia lusikoita. Joten tässäpä asia, joka ei kiinnosta minua.

Minua ei kiinnosta millaisella lusikalla syön.

En ole nirso enkä herkkis ja aivan sama onko kyseessä kuppilusikka vai minkälainen. Olen aina saanut syötyä ruokani, oli lusikka millainen tahansa.

[Ja kaikille jotka tulevat haukkumaan, että jotkut voivat olla autisteja, herkkiksiä, nepsyjä ja näpsyjä ja mitä lie, niin kerronpa vain että olen itsekin nepsy näpsy ADHD autisti. Siitäkään huolimatta en ole koskaan nirsoillut jostain hemmetin LUSIKASTA ja kieltäytynyt syömästä kun yhyy, lusikka on vääränlainen.]

Mitkä asiat ei kiinnosta sinua?

Re: Asiat jotka eivät kiinnosta sinua

Lähettäjä: chill 
Päivämäärä:   17.8.26 23:15:36

Miksi lusikat saavat sinut triggeröitymään noin?

Lähettäjä: Borkku 
Päivämäärä:   17.8.26 23:18:26

Vaikka se et miten astiat menee koneeseen. Tai sieltä kaappiin. Aivan sama, jos lasit on tänään ylähyllyllä ja ens viikolla toisen kaapin alahyllyllä.

Kuntosalit ja fitnessjutut. Evvk.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   17.8.26 23:21:27

Musiikki, suurin osa urheilusta, televisio, sarjat, elokuvat, muoti, meikit, kuntosali, sisustaminen, lapset, makeat syötävät ja leipominen, manga ja anime, suklaa, marjastus, podcastit, fantasiakirjat, romantasia, matematiikka ja fysiikka... Löytyyhän noita. Ja kyllä, poikkeuksiakin löytyy moniin kategorioihin.

Lähettäjä: qqq 
Päivämäärä:   17.8.26 23:23:49

Mun mielestä laadukkaat ruokailuvälineet ovat ns. arjen luksusta. Voin toki syödä millä vaan lusikalla, mutta kotiini olen hankkinut ainostaan miellyttäviä, laadukkaasti muotoiltuja ruokailuvälineitä.

Minua ei kiinnosta jääkiekko. Nykyisessä kotikaupungissani on kaksi liigajoukkuetta ja kyseilyihin siitä, kumpaa kannatan, olen ottanut tavaksi vastata ”en kumpaakaan” ja nimeän sitten syntymäkaupunkini seuran. Jonka senkään tekemiset ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.26 23:29:35

Ällö ei kiinnosta, mutta aina täällä pilaamassa ja pätemässä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.8.26 23:32:45

Urheilu. Ei tulokset, ei katsominen, ei varsinkaan harrastaminen itse. Voin kuunnella, jos muut haluaa keskustella, mutta ajatus saattaa kyllä harhailla.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   17.8.26 23:33:33

. Kummasti tuntuu kiinnostavan, kun olet joka topassa kommentoimassa. ;)

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   18.8.26 00:48:29

., tosi usein käyt vänkkämässä Ällölle jotain ja ala-arvoisesti.Ohita viestit ja jatka elämääsi,jos ei kiinnosta.

Lähettäjä: kirjolla 
Päivämäärä:   18.8.26 01:06:57

Tämä topa ei kiinnosta minua.

Lähettäjä: mcc 
Päivämäärä:   18.8.26 01:29:03

Miksi ihmiset kommentoivat jos eivät osaa lukea mikä on ketjun aihe?

Minuakaan ei kiinnosta urheilu. Eikä monet tv-ohjelmat tai sarjat. Eikä kauneudenhoito ja ihonhoitorutiinit. Ei myöskään kasviproteiinit ja kasvisruokavalio tai vegaaniset vaihtoehdot eläinperäisille ainesosille.

Päivämäärä:   18.8.26 07:56:01

Urheilu. Laihdutus/lihotus/salijutut/irto-osat/ulkonäköblogit. True crime. Typerä jankkaus mistä tahansa aiheesta ilman, että on perusteltua uutta annettavaa keskusteluun.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   18.8.26 08:05:20

Täytyy sanoa myös että penkkiurheilu.
Olen välillä katsonut ratsastusta, mutta mitään metsästysoperaatioita en lähde suorittamaan jos normi kanavat ei kisoja näytä.

Liikun mieluummin itse kuin katson toisten liikkuvan.

Täytyy myöntää että ulkonäkö ei jaksa kiinnostaa niin paljon. Käytän minimimäärän aikaa siihen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 08:28:50

Mä oon näitä joille aterimien (ja lasien) muoto on tärkeää. En kieltäydy syömästä tai kiukuttele asiasta, mutta tietynlaisilla aterimilla on hirveää syödä eikä ruokakaan enää maistu niin hyvältä:D Lemppari-aterimet on jotkut 30v vanhat halpakaupasta ostetut, sopivan tukevat mutta ei liian tönköt. Vihaan yli kaiken sellaisia paksuja tönkköaterimia. Tai liian ohuita, esim. Savoniat on liian luirut. No ainoastaan ne pikkulusikat on ihan ok. Myös Iittalan Scandiat on ihan hirveät.

Mutta niin. Ei kiinnosta seuraavat asiat:
- Urheilu. Katson mielummin maalin kuivumista kuin jotain hiihtoa. Ei ole ikinä hajuakaan onko Suomi joissain mm-kisoissa ja miten pärjännyt.
- Tosi-tv. Meni ties kuinka kauan kunnes tajusin että Love Island ja Temptation Island ovat eri ohjelmia. Ensin mainittua yritin katsoa kun olin sairaslomalla, mutta en kestänyt kahta jaksoa enempää.
- Julkkikset ja varsinkin niiden ihmissuhteet.
- Sisustus- ja vaatetrendit. Olen kyllä tarkka varsinkin sisustuksen suhteen, mutta se ei koostu trendeistä vaan omaa silmää miellyttävästä tyylistä.
- Podcastit. Olen löytänyt ainoastaan yhden josta tykkäsin, M/S Mysteryn. Tykkään äänikirjoista enemmän. Jos haluan kuulla jonkun henkilön haastattelun, luen sen mielummin.
- Romanttiset ihmissuhteet. Juu olen kyllä kiinnostunut jos kaveri kertoo treffeistään tai ihastuksestaan, mutta sellainen yleismaailmallinen "miehet/naiset sitä ja tätä plaaplaaplaa" niin ei todellakaan.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   18.8.26 08:50:10

Aloittaja on käsitellyt aihetta "ei kiinnosta" vähän eri näkökulmasta, pikemminkin "mikä ei ole sinulle tärkeää". Muutaman muun tavoin valitsen kuitenkin listata asiat, joista en ole kiinnostunut. Toisessa ketjussa totesin että minua kiinnostaa todella monet asiat, joten lista on varsin lyhyt:
- urheilun katsominen
- kauhuelokuvat
- dekkarit
- matematiikka, kun mennään arkipäivän laskutoimituksia pidemmälle.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.8.26 09:12:36

Matkustaminen ulkomaille, juokseminen, ruokahifistely, penkkiurheilu, toimintaelokuvat, tietokonepelit

Päivämäärä:   18.8.26 09:15:01

Ah joo ja astiat ei kiinnosta minuakaan, vaikka muuuten tykkään että koti on kivan näköinen. En kuitenkaan harrasta sisustamista vaan se on laitettu kerralla kuntoon.

Hauskaa että matikka nostetaan ei kiinnostuksen kohteeksi. Itseä se kiinnostaa vaikken edea ole erityisen hyvä siinä :D

Päivämäärä:   18.8.26 09:15:49

Jep, lisään listalle tietokonepelit. Muutenkin tietokoneet, paitsi sen mitä niitä töissä on pakko käyttää ja jonkin verran vapaa-ajallakin.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   18.8.26 10:26:49

Politiikka, matkustaminen, true crime ja tosi-tv, matematiikka, kemia, dekkarit, koirat.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   18.8.26 10:52:16

Lapset, Temptation Island/Love Island/mitänäitäon-reality, matkustelu, meikit, tekokynnet/-ripset/-hiukset/-tissit, kierrättäminen, podcastit

Päivämäärä:   18.8.26 11:20:28

Politiikka

Vinkuminen miten Suomessa vaikeaa olla muu kuin valkoinen tai homo/lesbo/trans

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   18.8.26 11:56:10

urheilu, varsinkaan joukkueurheilu
juoruilu
realityohjelmat
radio-ohjelmat, joissa juontajat pälisee tyhjää ja soittaa huonoa musiikkia
muumimukit

Lähettäjä: jaah 
Päivämäärä:   18.8.26 12:09:44

Musiikkki ja konsertit, teatteri, kuntosali, uimahalli, ryhmäliikunnat. Ei kiinnosta myöskään millä lusikalla, haarukalla ym syön ja kaikki ainekset saavat olla lautasella yhtenä könttinä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 12:10:19

>hoopot heppamukit

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.8.26 12:16:10

Lähettäjä: O
Päivämäärä: 18.8.26 11:56:10

urheilu, varsinkaan joukkueurheilu
juoruilu
realityohjelmat
radio-ohjelmat, joissa juontajat pälisee tyhjää ja soittaa huonoa musiikkia
muumimukit

Päivämäärä:   18.8.26 12:20:31

Penkkiurheilu, lentäminen, alkoholi, meikit, hiusten laittaminen, vaate- ja sisustustrendit

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   18.8.26 12:41:04

- Muu urheilu kuin ratsastus
- Muoti ja kauneusjutut
- Öyhötys mistään asiasta tai kenenkään toimesta
- Sisustus
- Alkoholi
- Tietokonepelit

Lähettäjä: Yhteiseltä alueelt 
Päivämäärä:   18.8.26 12:41:26

Koirat, juhliminen, tietokone/konsolipelit, metsästys, leipominen, kukkapenkit, uskonnot, matkustelu, julkkikset, sijoittaminen

Päivämäärä:   18.8.26 12:58:14

Muumimukit! Kiitos muistutuksesta, ei kiinnosta yhtään enkä tajua miksi niin monet himoitsevat niitä rumia (lasten)mukeja ja ovat valmiita maksamaan niistä aika tavalla.

Lähettäjä: Reader 
Päivämäärä:   18.8.26 13:00:16

Uskonto ja politiikka, olen allerginen molemmille. Jokainen saa uskoa ja kannattaa ihan mitä haluaa mutta niiden arvojen julistaminen ja vouhotus somessa tai livenä läheisille on kamalaa.
Tosi-tv tai TV ylipäätään ei kiinnosta. Ja mainokset, ne vasta turhia on eikä kiinnosta pätkääkään!
Somesisällöstä ei kiinnosta vauva-arki tai jos elämä esim. hevosen kanssa on aina vaan pelkkää onnea, idyllisiä hetkiä ja iloa, treenit on aina ihan huiput ja kaikki on vaan niin i-ha-naa. Ei ole todellista elämää eli ei kiitos.

Lähettäjä: Ali 
Päivämäärä:   18.8.26 13:19:40

Miten kello kertoo kantajansa nukkuneen, stressanneen ja varmaan piereskelleenkin. Sitä raportointia vois vähän vähentää.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.8.26 14:22:04

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 17.8.26 23:33:33

. Kummasti tuntuu kiinnostavan, kun olet joka topassa kommentoimassa. ;)**

Sulla se ei sitte mene millään ymmärrykseen että täällä on monia "pisteitä" ja että käyt yhtä monen hermoihin pätemisen kanssa! Oot oikeesti vtun rasittava.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   18.8.26 14:32:44

Podcastit, äänikirjat, koirat, jalkapallo.

Lähettäjä: simple 
Päivämäärä:   18.8.26 14:35:58

Miksi ihmiset kommentoivat jos eivät osaa lukea mikä on ketjun aihe?

Koska heitä ei kiinnosta se, että olisiko jotain väliä ymmärtää lukemaansa ;)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.8.26 21:16:58

Moottoriurheilu. Työkaverien monologit

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   19.8.26 00:21:21

Kaikki nämä turhien julkkisten tyhmät kuulumiset telkkarissa tai jossain iltalehdessä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.8.26 01:32:55

Ylisviivaa ei muka kiinnosta ällö mutta silti härppii ja kiusaa tätä kuin ekaluokkalainen ihastunut pikkupoika

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   19.8.26 01:57:26

Salaa tai avoimesti laihduttaminen, makrojen tai proteiinin kyttääminen, alkoholin/kahvin/maidon/karkin/muun lopettaminen, ouran tulokset, ashwahömpö-lisäravinteet.

Aikuiset ihmiset ja kaikkein kiinnostavin harrastus tuntuu olevan kirjaimellisesti oman navan ympärillä pyöriminen.

Lähettäjä: Voileipä 
Päivämäärä:   19.8.26 01:58:14

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kuka on uusi Tanssii tähtien kanssa-ohjelman juontaja. Median mielestä se on jokaisen jännityksen aiheena. Eikä koko ohjelma.
Minua ei kiinnosta myöskään meikkaus eikä käsityöt, vaikka taidokkaita käsitöitä ihailenkin, jos osuu silmiin.

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   19.8.26 17:15:36

Ei Tekniikalla hifistely. Ei kiinnosta uusimmat kännykkämallit tai niiden ominaisuudet, ei mahdollisimman suuri TV-ruutu tai paras kuva- tai äänenlaatu.

Päivämäärä:   19.8.26 19:38:14

Kaikki nämä turhien julkkisten tyhmät kuulumiset telkkarissa tai jossain iltalehdessä.

Tämä!

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   19.8.26 19:42:02

Täyteaineet ja botox
Tanssii tähtien kanssa
Örinämusa
Moottoripyörät
Veneily
Golf
Öyhöttäminen
Diagnoosit
Vegaaninen elämäntapa
Kestopigmentoinnit
Ripsenpidennykset
Taistelukoirat
Scifi
Tatuoinnit
Minna Canthin siteeraus Tinderissä

Päivämäärä:   19.8.26 19:48:43

Lisäys täälläkin, tekniikalla hifistely ei kiinnosta.
Koirat ei kiinnosta, ainakaan siinä määrin kuin täällä keskustelevia yleensä.
Toki nuo täyteaineet ym kauneustehosteet ei kiinnosta sikäli, että itselleni ottaisin. Mielenkiintoista voi olla tarkkailla, onnistuuko joku käyttämään niitä niin, että ulkonäkö ei itse asiassa huonone.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   19.8.26 19:55:15

Ooppera
Baletti
Some julkkikset
Yleensäkkin julkkikset ja turhat jukkiset,
Ralli autoilu
Formulat
NHL pelit ja pelaajat
Englannin futis
Missit
Tanssii tähtien kanssa ohjelma
Farmi suomi
Selviytyjä
Erikoisjoukot

Päivämäärä:   19.8.26 20:31:07

LähettäjäAli

Päivämäärä18.8.26 13:19:40

Miten kello kertoo kantajansa nukkuneen, stressanneen ja varmaan piereskelleenkin. Sitä raportointia vois vähän vähentää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.