Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka julkkis ärsyttää

Lähettäjä: Hoho 
Päivämäärä:   17.8.26 20:13:45

Itse vastaan Robin P. Tuli mieleen kun näin uutisotsikon että mennyt naimisiin. Voisiko enää omahyväisemmän oloista tyyppiä olla. Kierii rajoissa ja sen näkee ilmeestä. En edes tiedä miten noussut julkisuuteen?

Re: Kuka julkkis ärsyttää

Lähettäjä: toistontoisto 
Päivämäärä:   17.8.26 20:28:42

Sofi Oksanen. Neuvostoliiton hajoamisesta on kohta 40 vuotta, voisi kokeilla jo rakentaa identiteettinsä jollekin hieman modernimmalle. Ei sillä ettenkö olisi asioista periaatteessa samaa mieltä, mutta rikkinäistä äänilevyä harva jaksaa kauaa kuunnella vaikka alkuperäinen biisi olisikin hyvä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.26 20:30:06

Razimaari. Miks suomessa jos ei osaa olla?

Lähettäjä: Julki 
Päivämäärä:   17.8.26 21:10:51

Eniten ärsyttää Tytti Tuppurainen, sit Maria Ohisalo, sit Sanna Marin. Miehistä eniten ärsyttää se tyyppi joka loikkas venäjälle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.8.26 21:12:20

Ketä*

Lähettäjä: Selänteen klaani 
Päivämäärä:   17.8.26 21:12:39

Veera Selänne ja Veera Selänteen poikaystävä. Kova on nyt tunku julkkikseksi, jopa Hesari lähti tähän mukaan.

Päivämäärä:   17.8.26 21:13:36

Roope Salminen
Aki Hirviniemi
Jari Sillanpää

Ärsyttää kun rikolliset eivät ymmärrä pysyä poissa julkisuudesta.

Lähettäjä: tämä pari 
Päivämäärä:   17.8.26 21:15:55

Rita ja Aki Manninen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.8.26 21:36:59

Ismo Leikola
Aku Hirviniemi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.8.26 21:39:16

ÄLLÖ; Ainakin kuvittelee olevansa jotain ja kaikkia suurempaa!
Onkohan jäänyt lapsena ilman huomiota kun on "aikuisena" noin vtun rasittava huomionhakuinen päsmäri!?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   17.8.26 21:40:20

Ylivoimainen ykkönen: Vappu Pimiä

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   17.8.26 21:40:30

Pippa Laukka. Että voi olla ärsyttävä! TTK:ssa ei osannut edes tanssia, vaikka on niiiiin urheilullinen. Omahyväinen.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   17.8.26 21:52:51

Minkä ikäisiä ootte? Tulee ihan mun äiti mieleen joka katsoo telkkaria ja saanoo ihan ääne "yäk! En voi sitetää tota! Mä olen aina ihmetellyt miks joku jaksaa käyttää energiaa jonkun julkkiksen vihaamiseen. Siis a. Ettehän te todellisuudessa tiedä minkälaisia ihmisiä he ovat ja b. Ne julkkikset ei kuule teidän ajatuksia eli itse myrkytätte omaa mieltänne ja pilaatte mielialanne moisella ärsyyntymisellä.
Poliitikkoihin ärsyyntymisen ehkä jotenkin ymmärrän, he tuovat kuitenkin omaa maailmankatsomustaan niin vahvasti esille ja ovat vaikuttamassa siihen mitrn meidänkin elämä menee.

Et jos tähän nyt jotain pitäis sanoo niin trump

Lähettäjä: Eva 
Päivämäärä:   17.8.26 21:59:51

Ellen Jokikunnas

Päivämäärä:   17.8.26 22:00:40

Anni ihamäki

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.8.26 22:10:17

"Minkä ikäisiä ootte? Tulee ihan mun äiti mieleen joka katsoo telkkaria ja saanoo ihan ääne "yäk! En voi sitetää tota! Mä olen aina ihmetellyt miks joku jaksaa käyttää energiaa jonkun julkkiksen vihaamiseen."

Sama :D ..

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   17.8.26 22:22:55

Kaikki Selänteet. Olis isukki vaan paukutellut mustaa muovinpalaa sen minkä osaa, mutta muuten koko sakki saisi pitää suut kiinni. On sen verta tyhmää porukkaa.

Päivämäärä:   17.8.26 22:33:34

Janne Kataja
Natalia Salmela

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   17.8.26 22:34:36

Aloitetaan näist:
Ei kaikki Selänteet, mutta isä, äiti ja Veera. Pojat taitaa olla fiksumpia ja pysyä hiljaa.
Pippa Laukka, täysin turha tyyppi.
Pariskunta Manninen
Marko Björs
Pallopää Wille Rydman
Riikka Purra

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   17.8.26 22:43:49

Roope Salminen
Ismo Leikola

Saisivat poistua julkisuudesta mun puolesta. Kanava vaihtuu samantien kun jompikumpi tulee ruutuun.

"Minkä ikäisiä ootte? Tulee ihan mun äiti mieleen joka katsoo telkkaria ja saanoo ihan ääne "yäk! En voi sitetää tota! Mä olen aina ihmetellyt miks joku jaksaa käyttää energiaa jonkun julkkiksen vihaamiseen."

Oletko vähän yksinkertainen? Ketään ei tarvitse aktiivisesti vihata, mutta aivan saakelin varmasti jokaiselle tulee julkkiksista jonkinlainen fiilis kun ne pompsahtaa telkkarin ruudulta näkyville. Joistain ne fiilikset on negatiiviset, joistain positiiviset. Ei siihen sen enempää energiaa tarvitse käyttää.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   17.8.26 22:48:43

Ärsyttää kaikki jotka tuntevat tarvetta julistaa että heitä ärsyttää joku, jota eivät edes tunne.

Päivämäärä:   17.8.26 22:51:19

Menkää nyt muualle kiillottamaan sädekehäänne. Ei tätä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa.

Lähettäjä: kaisa 
Päivämäärä:   17.8.26 22:59:32

Lola Odusoga
Esko Eerikäinen
Ville Eerikkilä

Päivämäärä:   17.8.26 23:21:46

Sofia Virta. En jostain kumman syystä voi sietää. Ärsyttävä tapa olla ja tuoda asiat esille.

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   17.8.26 23:59:27

No jos poliitikkojakin saa sanoa eikä pelkästään julkkis-julkkiksia, niin noin 90% kaikista persuista jotka tulevat millään tavalla julkisuuteen ärsyttää välittömästi.

Lähettäjä: Pena 
Päivämäärä:   18.8.26 00:10:49

Roope "rape" Salminen
Kaikki kehopositiivisuusvaikuttajat
Suvakit, vassarit, woket, kulttuurimarxistit
Erityismaininta: Erika Helin

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   18.8.26 00:35:43

Selänteet
Pippa Laukka
Natalia Salmela
Aki ja Rita Manninen
Roope Salminen
Anni Ihamäki
Anniina Valtonen,

Lähettäjä: Mustikki 
Päivämäärä:   18.8.26 04:28:41

Edellämainittujen Ismo Leikolan ja Sofi Oksasen lisäksi Anna-Maija Tuokko.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   18.8.26 09:46:53

Ei ole mitään sädekehän kiillotusta. Lähinnä kehoitusta miettimään omaa toimintaansa. Ärsytyshän kumpuaa jostain sisäisistä ristiriidoista. Äitini esimerkiksi selkeästi mollaa kaikkia persoonaallisia naisia jotka tuovat itsensä esiin. Eli on sisäistettyä naisvihaa, nainen ei saa tuoda itseään esille eikä varsinkaan näyttää seksikkäältä

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   18.8.26 09:51:50

Tuomas Enbuske, vastakohta orgasmille.

Lähettäjä: Yök 
Päivämäärä:   18.8.26 09:56:24

Vesala. YÖK.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   18.8.26 10:48:41

Natalia Salmela unohtui listasta. Tälläkin mielipide joka helkutin asiaan. Pääasia, että pääsee esille.

Ja jos kannattaa jonkun mielestä katsoa peiliin jos ärjyttää, näille sanoisin, että ei ärsytä kuule niin paljon mikään tällainen, että juurikaan vaikuttaisi omaan elämään (no Annan jätin ostamatta kun Veera Selänne oli kannessa).
Mutta lähinnä ihmetyttää miten tyhmiä ihmiset voi olla ja samalla miten huomiohakuisia jolloin tyhmyys selviää kaikille. Siis tyhmähän saa olla, sille ei mahda mitään, mutta se, että ei edes ymmärrä tätä vaan luulee olevansa taivaan lahja yhteiskunnalle ja toitottaa ajatuksiaan julkisesti (kuten isä ja äiti Selänne).

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   18.8.26 10:54:48

Perheet Selänne & Beckham. Siinä vaiheessa kun julkisuus pyörii pelkän perhedraaman ympärillä, olisi aika ymmärtää vetäytyä syrjemmälle.

Päivämäärä:   18.8.26 11:04:34

Selänteet täälläkin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 12:31:22

Natalia salminen
Kuvottava ahne ja sivistymätön ämmä

Päivämäärä:   18.8.26 12:36:41

Saatteko jotain tyydytystä ihmisien haukkumisesta?

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   18.8.26 16:35:41

"Ei ole mitään sädekehän kiillotusta. Lähinnä kehoitusta miettimään omaa toimintaansa. Ärsytyshän kumpuaa jostain sisäisistä ristiriidoista. Äitini esimerkiksi selkeästi mollaa kaikkia persoonaallisia naisia jotka tuovat itsensä esiin. Eli on sisäistettyä naisvihaa, nainen ei saa tuoda itseään esille eikä varsinkaan näyttää seksikkäältä"

Ah, eli mun täytyy miettiä omaa toimintaani kun en halua katsella ruudulla seksuaalirikollista tai hevosta nyrkillä lyönyttä koomikkoa?

Lähettäjä: Jonna 
Päivämäärä:   18.8.26 17:03:59

Sanni ja Alma pari mainitakseni, Saara Aalto, Niko Saarinen ja muut leuhkat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.