Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot, Aurora?

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   17.8.26 11:23:46

Onko Aurora nykyään maisemissa, jaksatko katsella kortteja vai oletko kokonaan tauolla/lopettanut?
Uudesta alkaneesta parisuhteesta olisi hauska tietää, mitä kortit kertoo. :)

Re: Tarot, Aurora?

Lähettäjä: Mini 
Päivämäärä:   17.8.26 17:12:40

Minäkin olen kaivannut Auroraa.

Minulla oli henkilöt A, B, C ja D. Asiat ovat edenneet ja osin selkiytyneet, mutta kaikki ei ehkä ole sitä miltä näyttää. Jokin hälyttää varovaisuuteen C.n ja D.n kanssa. Olenko itse liian epäluuloinen vai onko epäluuloisuuteen aihetta?

Lähettäjä: harjoittelija 
Päivämäärä:   17.8.26 23:00:48

Hep: Suhde hakee muotoaan, aikataulujen sovittamista ja ajankäyttöä, mitä priorisoi. Tunnetta on, varovaisuuttakin. Kun pitää omat rajat ja on selkeä mitä haluaa, suhteessa on hyvät mahdollisuudet olla onnellinen.

Mini. C on vaikeasti luettava. Hän ei kerro suoraan vaan piilottelee asioita. Oltava tarkka hänen kanssaan. On epävarma ja ristiriitainen.
D on kuumaverinen ja ailahteleva. Sinä rauhoitat häntä omalla energiallasi. Kasvata selkärankaa.

Päivämäärä:   18.8.26 11:53:00

Minkälaista tapaa käytät tulkintaan harjoittelija?

Omassa tapauksessa uskon tuon C.n toimintatavan olevan ihan totta. Varovainen saa olla. D.n kanssa en ole suoraan tekemisissän, pelkästään C.n kautta joten suoraa kontaktia ei ole. Hän kyllä vaikuttaa taustalla paljonkin.

Päivämäärä:   18.8.26 13:24:44

Mini: Tein tulkinnan perinteisen tarot‑symboliikan ja vaiston pohjalta.
Ehkä se D kontrollin halullaan saa C:tä epäröiväksi.
A vaikuttaa olevan hyvä tuki. Jokin polku avautuu piakkoin ettet jää tilanteeseen jumiin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 13:55:13

Hei vaan. Kyllä mä aina välillä täällä käyn lukemassa näitä juttuja ja en kokonaan ole lopettanut tulkintojen tekoa, mutta on ollut vähän muutakin tässä omassa elämässä.
Harjoittelija tuossa jo teille vastasikin, niin voin tehdä oman tulkinnan teille mikäli haluatte, mutta mielestäni harjoittelijan vastaukset on aika liki sitä mitä mulle näistä nyt nousee mieleen.

Päivämäärä:   18.8.26 14:37:51

Kiitos harjoittelija!
Ja mielellään kuulen Aurorankin tulkinnan.

Tämä on ollut kauhean kuormittava tilanne ja se tulee joltain osin myös jatkumaan. Mutta jos tietää mihin luottaa ja mihin ehkä ei, niin se helpottaa suhtautumaan eteen tuleviin haasteisiin realistisemmin. Moni sanoo tietenkin ettei ennustuksiin kannata luottaa. Mutta ei täällä ole kenellekään sanottu miten toimia. Valinta on aina oma. Mutta taustoja voidaan raottaa ja jättää varsinaiset päätökset tekijälle. Ei ole pakko uskoa mihinkään.

Päivämäärä:   18.8.26 14:59:48

Kiitos täältäkin ja toki Auroran tulkintakin kiinnostaa, jos jaksat ja ehdit tekemään. :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 15:01:05

Mini: muistan kyllä kun kysyit näistä aikaisemmin, tosin en muista mitä silloin vastasin.
C ja D on molemmat hiukan sellaisia että ei kannata luottaa 100% - että kuuntele sitä intuitiotasi.
C:llä on jollain lailla oma lehmä ojassa ja siksi koittaa ohjailla tilannetta haluamaansa suuntaan. D sitten taas koittaa ajaa omaa etuaan.
Tilanne kaikkineen on hankala ja ei kovin helpolla ratkea kuten tiedätkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 15:06:06

Hep: näyttää ihan hyvältä alulta. Katsele sitä suhdettanne ja sitä kumppania sillä tavalla että onko se sitä mitä haluat ja oletko valmis kompromisseihin mikäli niille on tarvetta + ennenkaikkea onko se toinen osapuoli valmis joustamaan asioissa.
Anna aikaa ja tilaa sille toiselle samalla kun annat aikaa itsellesikin - liian pian etenemällä ei välttämättä mene aina asiat niinkuin pitäisi.

Päivämäärä:   18.8.26 15:27:20

Kiitokset! <3

Lähettäjä: sin.pun.mustekala 
Päivämäärä:   18.8.26 16:03:11

Vieläkö täällä idiootit uskoo tähän tarot / aurora-juttuun?

Koko juttuhan on huijausta ja hölönpölyä!

Itse kokeilin tämmöistä ensimmäistä kertaa elämässäni jokunen aika sitten täällä kun oli tästä aiheesta ensimmäinen keskustelu. Kysyin minun häistäni. Ei tämä tarot / aurora osannut edes vastata! Sanoi että ei ole näköpiirissä (tai vastaavaa)! Jos hän olisi oikea "ennustaja" hän olisi osannut vastata ihan suoraan!

No kerron itse tähän hää-jutustani : nyt on puhuttu muutamien ihmisten kanssa meidän häistä. Tällä viikolla tilataan avioliiton esteiden tutkintatodistus ja täytetään ne ja lähetetään eteenpäin. Niissä menee 2 viikkoa. Kun ne on tulleet on aika mennä naimisiin. Ne on voimassa 4kk joten tänä vuonna menemme naimisiin.

Eli eipä siis tarot / aurora tähän osannut edes vastata!

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   18.8.26 17:00:44

Mulle kans! Kiitos!
Tuleeko työtehtävässä/ palkassa paluumuutos parempaan vai jäänkö nykyiseen?
Olen alkanut tosissani haaveilla mökistä tai kodista maalla, toteutuuko?
Ja se asunnon myynti... Onko näköpiirissä?

Päivämäärä:   18.8.26 17:01:59

Kiitos Aurora!

Minä kysyn vielä yhden kysymyksen näihin henkilöihin liittyen. Saa vastata harjoittelelija tai Aurora tai vielä parempi jos molemmat.

Veikö D sen mistä häntä epäillään vai onko hän puhdas pulmunen sen suhteen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 17:02:57

Voitko manifestoida minulle hevosnaisen?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.8.26 17:19:26

Tämä uusi hieman vanhempi mies, jota nyt tavannut muutaman kerran, onko mun syytä juosta karkuun?
Järki sanoo, että juokse, pelimiehen kanssa rikot vaan itsesi. Toisaalta hänen sylissään on aina niin hyvä ja turvallinen olo olla..
Selkeästi mies salaa ja valehtelee, varmasti myös ikänsä valehteli, ei tuollaiseen kannata tuhlata aikaa, raha ja valta kai nyt vaan houkuttelee.

Päivämäärä:   18.8.26 17:33:10

Ekaksi mustekalalle, että ehkä kysymys hetkellä energiat eivät olleet häiden suhteen suotuisat tai jotenkin epävakaat. Ja tarot eivät varsinaisesti ennusta. Eikä ole pomminvarma. Toki voit pitää huuhaata.

Mini. Olisiko mahdollista, että D on olosuhteiden uhri, ei tekijä? Joku yrittää lavastaa syylliseksi. Olisiko hänellä näppinsä pelissä? Tämä on melko puhtaasti vaistolla vastattu.

Päivämäärä:   18.8.26 17:42:20

D voi olla olosuhteiden uhri, mutta lavastus ei oikein ole mahdollista eikä siihen löydy motiivia. Lähinnä tilaisuus on tehnyt varkaan, (vaihtoehto 1), tai koko juttua ei ole tapahtunut (2). Tai ehkä väärinkäsitys haettavista asioista ja nyt ei kehdata myöntää virhettä (3)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 17:46:19

Mimosa: työtehtävät näyttää tällä hetkellä et ei isoja muutoksia ole tulossa, mutta keväällä ehkä jotain mahdollisesti muuttuu.
Asunnon myynti on hankala tässä maailmantilanteessa, mutta mahdollisesti vuoden sisällä - tarkempaa aikataulua ei tällä hetkellä ole koska muuttuvia tekijöitä on niin paljon.
Talo maalla löytyy kyllä, mutta se ei ole ihan välttämättä juuri nyt tän hetken asia - myy ensin tuo asunto pois ja katso se talo sitten - nyt ei kannata laittaa liian montaa asiaa yhtäaikaa tulille.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 17:49:43

Mini: D ei ole mielestäni syyllinen tähän, mutta C:llä ilmeisesti jotenkin osuutta asiaan. Se on kuitenkin kadonnut ja ei näytä löytyvän enää mistään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 17:53:38

N: pidä kivaa jos siltä tuntuu, mutta tämä ei näytä kuitenkaan olevan sellainen loppuelämän juttu. Kuten itsekin totesit, niin mies ei ole ehkä kovin luotettava, niin katsele ja kuuntele omia fiiliksiäsi tarkkaan. Älä luota liikaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 17:55:43

N: pidä hauskaa jos siltä tuntuu, mutta tämä ei ole sellainen loppuelämän suhde. Kuten itsekin totesit, niin mies ei ole kovin luotettavan oloinen ja kannattaa niitä omia fiiliksiä kuunnella tarkkaan. Älä luota liikaa.

Päivämäärä:   18.8.26 18:10:40

Kiitos katsomisista molemmille!

Päivämäärä:   18.8.26 18:29:54

Mini. Minusta on hauskaa kun kommentoit ni se auttaa paljon ja autatko minua kehittymisessä ja laitat olenko ihan hakoteillä.
Joku tekee jotain, asia keskeytyy, ajatukset muualla... ja tavara jotenkin menee väärään paikkaan/ unohtuu? Käyttöesine, metallia, mahdollisesti elektroniikkaa tai työkalu tms.
Löytyisi jonkin romun seasta/alta? Ja koska sain aiemmin C:sitä salailevan vaikutelman, niin Auroran tavoin mietin että hän tietää asiasta, mutta ei kerro.
Jos on edes vähän oikein, olen tyytyväinen. Jos ei, niin lahjani on jossain muualla.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.8.26 18:34:07

Rakkautta onko tulossa tai edes kevyttä sellaista?
Viihdyn kyllä paremmin kuin hyvin näinkin mutta välillä se käy mielessä.<3

Päivämäärä:   18.8.26 18:50:56

Harjoittelija, kyseessä on paperi. C on aina ollut vähän epärehellinen oman edun tavoittelija, mutta tässä tapauksessa en todellakaan tiedä mikä on totuus. On erittäin todennäköistä että hän tietää mutta ei kerro, koska se saisi hänet epäedulliseen valoon.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 18:51:56

harjoittelija: sulla on aika hyvä tuntuma kortteihin, että ei muuta kuin jatkat harjoittelua vaan :)

Jos viitsit katsoa mulle, niin miltä mun rakkauselämä näyttää tällä hetkellä? :)

Päivämäärä:   18.8.26 19:28:34

Ekaksi Minille. " C on vaikeasti luettava. Hän ei kerro suoraan vaan piilottelee asioita.". Voiko viitata siihen paperiin? Ja mun on pakko kysyä onko paperissa jokin metalliesineen tiedot? Liittyykö käuttöesineeseen mitenkään? Kiitos kun vastasit Mini ja jaksamista. Suuntaa voimavaroja kivempiin asioihin niin paljon ku pystyt.

Aurora. Teen sinulle kun resenoi paremmin. Teetkö sinä minulle... Sama aihe. Kiitos.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 19:46:12

harjoittelija: näkisin että olet sinkku tai juuri kohdannut jonkun kiinnostavan ihmisen - jos et ole vielä kohdannut, niin sellainen mahdollisuus tässä on.
Jollain lailla olet vähän kahden vaiheilla että "joo-ei-ehkä-emmä tiiä". Voi toki liittyä muuhunkin kuin ihmissuhteisiin tämä arpominen.
Olet menossa kohti jotain uutta juttua, niin saattaa olla siihenkin liittyvää tämä epäröinti.
Henkimaailma haluaa sanoa sinulle "luota itseesi niin asiat järjestyy kyllä" :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.8.26 19:47:35

Mikset manifestoi puolestani?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 19:48:38

M: loppuvuosi ehkä pikkujoulujen aikaan voisi löytyä jotain, mutta kannattaa laittaa verkot vesille vaikka nyt jo, niin aina on paremmat mahdollisuudet löytää jotain.
Muuten näyttää hiukan hiljaiselta eli vaatii omaa aktiivisuutta.

Päivämäärä:   18.8.26 20:01:17

Harjoittelija, paperi ei liity esineeseen. Liittyy enemmän asioiden hoitoon.

Ja kiitos kyllä yritän suunnata voimavaroja kivempiin asioihin. Ei kannata antaa ikäville tapahtumille ja kohtaamisille kovin suurta merkitystä omassa arjessa. Vaikka ne vaivaavat välillä niin on parempi keskittyä päivän ilon aiheisiin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   18.8.26 20:03:02

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 18.8.26 19:47:35

Mikset manifestoi puolestani?

Koska toisen puolesta ei voi manifestoida.

Lähettäjä: Mtk 
Päivämäärä:   18.8.26 20:49:09

Saanko koskaan tietää totuutta edellisestä suhteesta?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.8.26 22:26:49

No niin. Nyt mennään jo toista kertaa oikeuteen ja vihdoin se pöytä kääntyi. Loppuuko sen toisen naisen häiriköinti vihdoin tähän? Oon tästä kysynyt sulta pari kertaa aiemminkin ja silloin sanoit että loppuu kun virkavalta puuttuu. Nyt tosiaan ollut pitkään käynnissä se vainoamisena tutkittava turhien ilmoitusten tekeminen. Toivon että kyseinen nainen vihdoin ymmärtäisi ettei mun mies sitä enää halua. Viimeksi oli vielä haasteita asian hyväksymisessä. Mites nyt? Ja katkeroituuko että tarvitsee sitä sitten seuraavaksi miettiä? Kun aika monta vuotta jaksoi harhastaan pitää kiinni että vielä päätyvät yhteen kunhan minut saa tästä syrjäytettyä..

Päivämäärä:   18.8.26 23:33:16

Aurora-tarot: Rakkauselämäsi vaikuttaa onnellista, jotain juhlanomaista energiaa näytettiin. Kumppanisi on luotettava. Mutta lisäksi joku on ihastunut sinuun ja tämä ihastunut henkilö vetoaa sinuun jollakin lailla, jollakin tasolla, mutta et näytä sitä.
Olinko oikeilla jäljillä?
Ja joo, minulle on korttien puolesta näytetty uutta, entistä parempaa suhdetta, mutta eipä ole vielä näkynyt. Mies menneisyydestä tuli kuvioihin ja jotain tunteita on puolin ja toisin, mutta kannattaako panostaa siihen vai odottaa sitä jotakuta... Pitäisi vaan elää omaa elämää ja nauttia siitä ja kai silloin se herra kypsä astuisi esiin.

Päivämäärä:   19.8.26 08:48:12

Harjoittelija, pitääkö sinulle kysyä joku kysymys vai voisitko katsoa yleisellä tasolla miltä mulle näyttää?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 09:51:41

Mtk: näyttäisi että et, mutta taidat silti tietää jo että kaikki ei ollut sitä miltä näytti ja mitä sulle kerrottiin, niin se riittää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 09:59:53

A: muistan asian - tästähän on jo pari vuotta aikaa kun kysyit ekan kerran tähän liittyen ja vuosi sitten viimeksi.
Se nainen on sillä tavalla päästään sekaisin että ei välttämättä koskaan tule kokonaan päästämään irti tästä miehestäsi. Kun mieli on sekaisin, niin silloin sitä järjellä ei saa puhuttua näkemään miten asiat on. Ei ymmärrä sitä että olisi jotenkin ns väärässä.
Hyvin hankala tilanne.
Näyttäisi että kuitenkin saa kohtalaisen kokoisen maksulapun kouraan oikeudessa ja se vähän ehkä kilauttaa päässä kelloja, mutta se on ehkä tai sitten ei.
Lähestymiskielto - ehkä auttaisi ehkä ei.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 10:04:04

harjoittelija: se menneisyyden miehesi näkyi tulkinnassa ja sillä on omia ongelmiaan kuten varmaan tiedätkin, niin anna sen olla. Se uusi kaveri on kuitenkin todella hyvä tyyppi, niin siihen vanhaan ei kannata jäädä kiinni.

Mun rakkauselämän tulkinta ei mennyt ihan putkeen, mutta luulen että sulla oli oikeat kortit ja tulkinta niistä väärä. Haluatko kertoa - jos muistat - mitkä kortit tähän nousi?

Päivämäärä:   19.8.26 10:46:53

Harjoittelija, ehdotit C.n vieneen jonkin käyttöesineen, mahdollisesti metallisen. Tämä mitä nyt hain liittyy paperiin. Mutta minulla muistui myöhemmin mieleen että C.lle on ollut aina hyvin ominaista viedä käyttöesineitä. Eli et sinä ehkä ollut ollenkaan väärässä sen suhteen. Toivottovasti tämä auttaa sinua uudella uralla.

Lähettäjä: Nostalgia 
Päivämäärä:   19.8.26 11:10:12

Ehtisitkö katsoa minullekin? Pitkän ja enimmäkseen tyytyväisen sinkkuajan jälkeen mies menneisyydestä on ruvennut aivan puskista piinaamaan ajatuksia. Ja siis kirjaimellisesti piinaamaan, jopa unissa. Tämä oli niitä väärä aika, väärä paikka, oikea henkilö tilanteita. En ole aivan varma miehen tämänhetkisestä elämäntilanteesta. Kannattaako vaan unohtaa tämä mies, onko mitään mieltä yrittää lämmitellä välejä uudestaan vai voisiko tässä olla jotain? Puhutaan siis lähitulevaisuudesta, sitä ennen minun pitäisi saada oma elämäni vähän parempaan järjestykseen.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   19.8.26 11:16:54

Näkyykö minulle mitään järkevää miessuhdetta? Eksä lähestyi, ja on ehkä kiinnostunut paluusta, mutta jos on ei saa sitä ainakaan sanotuksi. Toisaalta luulen että voi olla jostain syyllisyydentunnostakin kyse ja haluaa olla kaveri.
Löytyykö uutta työtäkään, entinen on huonopalkkaista ja tylsää?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.8.26 12:41:46

Mitä menneisyydestä ihmiset oikein tahtovat, moni ottaa varovasti yhteyttä ns puskista?

Lähettäjä: Voileipä 
Päivämäärä:   19.8.26 13:00:53

Mini: <3

Päivämäärä:   19.8.26 13:27:54

Ja Aurora: auts... maljojen 10 , high priestess, sauvojen 4 ja olisiko ollut maljojen ritariakin... En heti huomannut viestiäsi... ja varmaan se nokan suuntaaminen kohti uusia mahdollisuuksia olisi se paras ratkaisu. Tää siis omaan elämäntilanteeseeni.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 13:44:51

Lähettäjä: Voileipä
Päivämäärä: 19.8.26 13:27:54

Ja Aurora: auts... maljojen 10 , high priestess, sauvojen 4 ja olisiko ollut maljojen ritariakin... En heti huomannut viestiäsi... ja varmaan se nokan suuntaaminen kohti uusia mahdollisuuksia olisi se paras ratkaisu. Tää siis omaan elämäntilanteeseeni.

Kiitos - tämä kuvaa erästä suhdetta joka on ollut ja tavallaan mennyt ohi, vaikka onkin vielä auki kun ei olla tavattu ja päätetty suhdetta tai tehtyä päätöstä siitä jatkuuko se. Tällä hetkellä olen siis virallisesti sinkku vaikka tuo juttu onkin "avoinna".
Kyllä sulla hyvä ote on kortteihin :)

Päivämäärä:   19.8.26 13:46:38

Kiitos... ja taisi tulla toinen käyttämäni nikkikin tähän... No sattuuhan sitä... oon siis harjoittelija kuten tajusitkin...

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 13:49:39

Nostalgia: tähän ei kannata palata ainakaan tällä hetkellä - harvoin se uudelleenlämmitys toimii, mutta nämä unet ovat sellaisia alitajunnan juttuja mihin ei aina ole järkevää selitystä. Kannattaa ehkä koittaa miettiä järjellä että miksi se mies vielä on sellainen kiinnostava, niin saatat löytää syyn näille unille yms.
Te kohtaatte vielä mikäli niin on tarkoitus. Tsemppiä elämän järjestykseen saamiseen :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 13:54:38

Elina: eksällä taitaa omatunto hiukan kolkuttaa ja toivoo ehkä sitä takaisinpaluutakin, mutta haluatko sinä palata takaisin yhteen?
Uusi kumppanikin löytyy vaikka ei kovin nopealla aikataululla, mutta et ole juuri nyt ns haku päällä, niin et huomaa mahdollisia ehdokkaita vaikka sellaisia olisikin tarjolla.
Työtilanne on huono joka suunnalla, niin ei kovin helpolla uutta paikkaa löydy, mutta aina kannattaa yrittää kuitenkin. Pidän peukkuja asian suhteen :)

Päivämäärä:   19.8.26 13:56:13

M: voi katsoa yleisestikin, mutta enempi saa irti/ helpompi tulkita yksilöidympää. Näin jotain vaihtoehtojen keskellä olemista ja päätäntävaikeutta, surua/pettymystä ihmissuhteessa ja sitten ilmeisesti jonkun ratkaisun tehtyä ja laajennat elämääsi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.8.26 13:59:17

T : välillä uteliaisuudesta, välillä sit halutaan oikeasti tietää mitä kuuluu ja toisinaan on ihan vaan sellainen "eipä oo tostakaan pitkään aikaan kuulunut mitään, niin mitähän sillekin kuuluu" hetki ja sitten menee taas pitkä aika kun ei oikeasti kiinnosta, mut kuitenkaan ei haluta katkaista lopullisesti välejä.
Jollain näistä näyttäisi olevan oikeasti asiaa, mutta ei oikein osaa/uskalla sitä sanoa et mitä on mielenpäällä.

Lähettäjä: Nostalgia 
Päivämäärä:   19.8.26 14:14:15

Kiitos Aurora! Tämän miehen kanssa ei koskaan ollut suhdetta, mutta ehkä juuri se onkin jäänyt vaivaamaan. Hän ilmaisi varsin selkeästi kiinnostuksensa minua kohtaan, mutta itselläni oli silloin asioiden selvittely kesken toisen kanssa ja vähän myös säikähdin sitä kemian määrää välillämme, vaikka ihastuin itsekin jo ensitapaamisella (minkä yritin kovasti itseltäni kieltää). Pitää yrittää järjestellä ajatuksia. Ehkä päällimmäinen syy on katumus ja pelko siitä, että päästin jotain hienoa menemään. Olisi pitänyt katsoa tämä kortti eikä hakata päätä seinään sen toisen kanssa. Mutta tällä mennään, kai kaikella on tarkoitus ja asiat menivät ja menevät niin kuin niiden pitääkin. Kaikkea hyvää sinulle Aurora.

Lähettäjä: Varoitus 
Päivämäärä:   19.8.26 14:19:22

@!#$ öisin jos kuuluu outoo mongerrusta ja läpäyystä, painostavaa propagandaa korviin, se on merten takasta uskontpsinostusta. Laita tulpat korviin, tuuletin pyörimään.

Lähettäjä: Mtk 
Päivämäärä:   19.8.26 17:38:51

"mutta taidat silti tietää jo että kaikki ei ollut sitä miltä näytti ja mitä sulle kerrottiin, niin se riittää."
Kyllä ja totta.
Kiitos.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   19.8.26 18:27:05

Minua kiinnostaisi tietää pääsenkö ikinä sopuun lasteni isän kanssa, vai onko elämäni vaan jatkuvaa taistelua raha-asioista siihen asti kunnes lapset ovat aikuisia? Tilanne on kriisiytynyt todella pahaksi tällä hetkellä. Lasten isä halusi erota ja aloitti heti uuden suhteen minun muutettua pois.

Päivämäärä:   19.8.26 19:01:31

Harjoittelija, kiitos, tällaista tulkintaa olen kaivannut. Ja pitää paikkansa!

Jatkokysymys, olen myymässä asuntoa, näkyykö etenemistä ?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   19.8.26 21:09:37

Onko tämä tauti vakavaa? Huomenna lääkäriin kyllä, mutta tämä korkea kuume ilman flunssaa, pelottaa.

Lähettäjä: Kpm 
Päivämäärä:   19.8.26 22:04:18

Harjoittelija, miltä mun rakkauselämä näyttää? Nyt on tyhjää täynnä :D

Lähettäjä: Näppylä 
Päivämäärä:   19.8.26 22:11:10

Hitsi kun en muista millä niminerkillä kirjoitin aiemmin. Mutta siis, harkitsin miehen heivaamista elämästäni ja sen tien, vaikka moni käski miettiä tarkkaan.

Noh, nyt tupsahti kertakaikkiaan ihana mies elämääni ja joka päivä olen onnellinen, vaikka vain puhelimenruudulla näemme. Kysyisinkin, onko tämä totta vai vain huijaus? Kannattaako muuttaa elämäni kokonaan ja mitä huomioida?

Päivämäärä:   19.8.26 22:51:00

M. asunto menee kaupaksi tämän vuoden puolella oikealle ostajalle ja myyntihintaan olet ihan tyytyväinen ja olet helpottunut ja uusi vaihe pääsee alkamaan. Hyvällä säkällä edistystä tapahtuu jo kuukauden päästä.

Päivämäärä:   19.8.26 22:59:04

Kpm: sulle tuli niin unelmahöttöä, etten kateellisena kestänyt :D Liian siirappista..Rakastavaiset kortti oikeinpäin nousi. Ja sekin varmaan ennen lumen tuloa.

Päivämäärä:   19.8.26 23:07:55

Kiitos harjoittelija!!!!!!!

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   20.8.26 09:31:43

Harjoittelija, mua kiinnostaisi tietää viimeisimmästä exästä että oliko se vaan se sen luonne, oliko sillä joku mielenterveydellinen haaste, vai oliko siinä jotain muita naiskuvioita tai vastaavaa kehitteillä?
Vai oliko tunnelukot tms sekoittaneet mun intuition minkä lie.

Päivämäärä:   20.8.26 10:09:30

Itse asiassa, jos eksä on valmis ratkomaan niitä ongelmia mitä meillä oli, olisin varmaan valmis yrittämään. Näkyykö millä mielin hän on liikkeellä ja onko tässä välissä opittu mitään? Itse olen nyt pystynyt jo näkemään omiakin virheitäni ja siten niitä voisin varmaan korjata, mutta onko se molemminpuolista? En minä ollut ainoa niitä virheitä teki.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   20.8.26 10:39:37

Hei harjoittelija tai Aurora <3
Tarvitsisin kipeästi vastausta onko syytä olla huolissaan.
Sain erikoisen ”tervehdyksen”, joko se on viesti minulle jostain liittyen suhteeseeni tai todella inhottava ja henkilökohtainen pila, jolla on tarkoitus satuttaa isosti.
Menneisyydessä on katkeria luurankoja, mutta vahvasti uskoisin ja toivoisin ettei liity nykyhetkeen. Kuka tämän tervehdyksen on minulle halunnut antaa ja mikä tämän tarkoitus on? Vai voinko todella olla näin sinisilmäinen enkä nyt huomaa tai ymmärrä jotain. Onko kyse nyt jostain vakavammasta tai onko minulla tai puolisollani vainooja?

Päivämäärä:   20.8.26 10:44:45

Haluaisin vielä esittää yhden jatkokysymyksen tähän alkaneeseen parisuhteeseen liittyen; onko mies luotettava? Itsellä takana parisuhteita joissa on petetty ja kohdeltu huonosti, siksi on kynnystä alkaa uuteen ja luottaa. Tämä alku on vaikuttanut lupaavalta, mutta tiedän miehellä olleen paljon naisia menneisyydessään, siksi mietin että riitänkö minä.

Päivämäärä:   20.8.26 12:30:43

Kiitos vastauksesta ja jatkokysymys, asuuko toisessa maassa tällä jolla oikeasti asiaa.

Päivämäärä:   20.8.26 13:41:23

Pirre: Sinulla oli tunnelukkoja. Joko hylkäämisen pelko/liiallinen empatia sai sinut sivuuttamaan vaistosi. Sen tajusit itsekin.
Minun mielestä mies oli kenties puolustuskannalla, vetäytyvä, epävarma , pelokas, ristiriitainen, epäkypsä. Ei tarot tee diagnooseja kenestäkään.
Muita naisia kortit eivät näyttäneet.

Päivämäärä:   20.8.26 14:10:00

Kai: mä en oikein haluaisi ottaa kantaa tähän. Ilman tarot-kortteja sanoisin, että erottakaa fakta ja tulkinta toisistaan. Jos on uhkailua, niin poliisi on oikea osoite. Muuten luulisin korttien perusteella, että se on joku menneisyydestä, joka halusi spontaanisti testata reaktiotanne jonkun tunnepurkauksen vallassa. Häiritsevää, mutta tämä ei kaada suhdettanne. Vainoojalta ei näyttänyt.
Mutta: en oikeestaan haluu ottaa tästä mitään vastuuta. Eli on liian vakava kysymys harjoittelijalle.

Ehkä Aurora pystyy tulkitsemaan jotain paremmin??

Päivämäärä:   20.8.26 14:21:38

Ja edelliseen ehkä täsmännyksenä. Jollain on haavoitettu ja loukattu sekä paha olo. Siksi lähetti viestin ehkä mielijohteessa. Haluaa huomiota. Älkää provosoituko. Pysykää rauhallisena niin tilanne ehkä laukeaa itsestään. Mutta muutoin seison edellisen viestin takana. Eli poliisin yhteys mieluummin kuin tarot-tulkitsijaan.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   20.8.26 14:36:11

Kiitos harjoittelija <3
Ja ymmärrän hyvin. Kyseessä ei ole mielestäni uhkailua, mutta koska tervehdys tapahtui hetki sitten ja on hyvin henkilökohtainen, negatiivisessa valossa, se tuntuu todella inhottavalta ja loukkaavalta. Jos saisin tietää tekijän, selvittäisin kyllä voisinko viedä asiaa eteenpäin.
Ajatuksesi tästä vastaavat omiani.

Jos Auroralla nousee tästä vielä jotain, kuulisin mielelläni <3

Lähettäjä: Suski 
Päivämäärä:   20.8.26 16:03:15

Haluaisin tietää mistä suunnasta voisin löytää ratkaisun umpikujassa olevaan tilanteeseeni? Voimani ovat lopussa, fyysisesti ja henkisesti!

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   20.8.26 16:16:39

Kiitos harjoittelija, tuo kaikki kuulostaa oikein järkeenkäypältä ja tutulta asiassa.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   20.8.26 16:21:16

Harjoittelija, tulkitsetko mullekin kiitos.
Elämä on ollut aikalailla selviytymistä viime vuodet, lähinnä siis taloudellisesti.
Oli myös aika kuluttava parisuhde.
On ollut myös todella kuluttavaa työasioissa, ei kuitenkaan työn määrästä johtuen.
Vähän tuossa jaksaminenkin lopahti ja uuvuin.

Jatkuuko arrjessa selviytymisen taistelut vai olisiko vihdoin ja viimein tulossa jotain helpotusta?
Nautin ja iloitsen arjen pienistä asioista, joten tuleeko vihdoin ja viimein sellaiseen jatkuvaan taisteluun kaikessa edes aselepo?

Päivämäärä:   20.8.26 17:01:04

Mikke: Sinulla on 10 miekkaa selässäsi ja olet makuulla, mutta nouset kyllä... vähitellen... lepäät. Riidat/kuluttava ihmissuhde ... katkaiset sen energiaa vievän siteen jollakin tavalla... parantelet haavojasi yksinäisyydessä, löytyy joko uusi ihmissuhde tai vanha uudistuu jollakin tapaa.
Vähän on turhaa varovaisuutta ja haarniskaa edessä, vaikka ei enää tarvitsisi. Uusi yhteistyömahdollisuus, projekti tai työ häämöttää ...
Nyt lepäilet ja pala palalta elämä on taas uomissaan.

Ja nyt keskityn muuhun...

Päivämäärä:   20.8.26 17:13:15

Katsoisitko Harjoittelija tuohon minunkin aiempaan jatkokysymykseen. :)

Päivämäärä:   20.8.26 17:37:03

Kiitos! <3

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   21.8.26 02:06:22

kaksi pientä lasta ja asutaan miehen kanssa yhdessä. s***iä ei ole ollu ikuisuuteen, enkä usko että enää onkaan. muuten asiat ihan ok, tullaan siis toimeen ei riitoja jne. en varsinaisesti haluaisi erota lasten vuoksi,
MUTTA

kymmenen vuoden takainen fwb kaveri kummittelee mielessä. päivittäin, melkolailla kokoajan. tätä jatkunut viime joulukuusta asti kun hänet sattumalta ruokakaupassa näin. huoh.

mitä näkyy? tuleeko suhde miehen kanssa jatkumaan? risteävätkö tiet tuln vanhan tutun kanssa vielä joskus?

Päivämäärä:   21.8.26 03:03:55

Suski: Olet ollut vahva ja kantanut vastuuta muidenkin puolesta. Liian kilttikin? Ehkä sinun pitäisi sanoa ääneen jokin totuus, jonka ääneen sanomista olet vältellyt, eli jokin asia pitäisi sanoa suoraan. Se vapauttaisi energiaa. Kannat asioita yksin ja pakotat itsesi olemaan vahva. Puhu luotettavalle ihmiselle. Sitten on jokin mitä en osaa sanoittaa... tee jotain pientä mikä tuo sisällesi rauhaa...vaikka syväänhengittele ja istu metsässä tms.
Katso eteenpäin, horisonttiin. Umpikuja saattaa olla kynnys.

Päivämäärä:   21.8.26 03:06:12

Hep: Ekassa nostossa ei tullut mitään sellaista näkyviin. Toisella nostolla en nähnyt mitään epäluottamuksen verhon alta.

Päivämäärä:   21.8.26 03:11:21

n:Tämä on niin yksityiskohtainen, etten ota kortteja kun tuntuu että niin tekemällä ohjailisin sinun elämää, mitä en voi tehdä.

Mutta Aurora täällä on vastaamattomia kyssäreitä ja näihinkin mielihyvin kurkkaa myös.. Tarkoitukseni ei ollut sorkkia sinun reviirille. Oli yllätys, että olitkin täällä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   21.8.26 09:39:33

Elina: sinä itse teet valintasi että palaatko takaisin tän eksän kanssa, mutta paraneeko tilanne sillä? Yksin on ikävä olla, mutta pelkästään sen takia että olisi joku, niin ei kannata välttämättä olla suhteessa missä toista ei arvosteta ja kunnioiteta niinkuin pitäisi.
Mitkä on sun tunteesi tätä eksää kohtaan? Ex ei oikein tiedä myöskään että mitä haluaa ja tahtoo, niin ehkä olis hyvä keskustella kasvotusten mitä kummallakin on mielessä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   21.8.26 09:42:52

T: ei näyttäisi olevan ulkomailla. Joku vanhempi sukulainen kenties?
Voi olla että ei ole edes ottanut yhteyttä, mutta toivoo että sä menet käymään tai soitat.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   21.8.26 09:48:59

Kai: näyttäisi että sen on lähettänyt joku jolla hieman viiraa päässä - ei näytä menneisyyden luurangolta, mutta joku muu sellainen henkilö joka tietää sun menneisyydestäsi asioita (kuullut ehkä niitä muualta kuin sulta).
Voi olla että jatkaa "tervehdysten" lähettelyä, niin silloin saattaa paljastaa itsensä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   21.8.26 09:57:43

n: teidän nyt pitäisi puhua sun miehesi kanssa ja tehdä päätös siitä haluatteko erota, vai alatteko tekemään yhdessä töitä suhteenne eteen. Sinä et voi yksin pitää suhdetta kasassa ja jos kumppani ei halua olla sitten tekemässä omaa osaansa, niin kannattaako jatkaa.

Vanhan tutun kanssa ei ole ainakaan tän hetken energioissa tapahtumassa mitään - nämä sun ajatukset siitä mitä silloin oli, on lähinnä sellaista nostalgiaa ja haaveita siitä miten kaikki oli silloin ok - oliko oikeasti sillä mieli muokkaa muistoja.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   21.8.26 09:59:25

harjoittelija ja kaikki muutkin - en omista näitä kyselyitä ja kuten aikaisemmin kirjoitin, niin omassa elämässä on nyt kaikenlaista, niin vastailen kun ehdin ja jaksan, niin on ihan hyvä jos täällä joku muukin vastailee näihin :)

Mukavaa syksynalkua kaikille :)

Päivämäärä:   21.8.26 10:17:51

Harjoittelija, kuulen mielelläni jatkossakin tulkintojasi, täällä on tilaa kaikille. <3

Päivämäärä:   21.8.26 10:23:34

Kiitos vastauksesta. Ei arvostuksen ja kunnioituksen puute oikeastaan ollut ongelmamme vaan vähän muunlaiset asiat, mutta tietysti paluun edellytys on se että molemmat sitä haluavat ja niitä ongelmia ollaan valmiita työstämään. En usko että mahdollinen uusi suhde uuden miehen kanssa olisi ongelmaton sekään, aina sitä suhdetyötä on tehtävä.

Käydään keskustelua ja katsotaan miten meille käy. Kiitos vielä!

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   21.8.26 12:05:00

Totta vai tarua tämä rakkaus?

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   21.8.26 13:12:01

Voisiko jompi kumpi/molemmat katsoa mitä näkyy.

Vähän alle 13 v suhde alla, miehen ystävä laittoi vihjailevia viestejä. Mieheni suuttui ja jätti minut. Onko meillä enää toivoa? Viestit olivat samantekeviä minulle

Päivämäärä:   21.8.26 15:33:22

Voisiko jompi kump katsoa että miten kannattaa toimia hevoseni kanssa?

Päivämäärä:   21.8.26 16:42:59

T: katsoin kun hevonen oli kiinnostava aihe. Mä luulen, että tarvitset yhä kärsivällisyyttä ja rauhallista lempeätä otetta, mikä sulla taitaa ollakin. Taitoa sulla on riittävästi, uskoa voisi olla enempi, mutta ihan pieni fiksaus toimintatavassa ja aika saa muutosta aikaan hitaasti. Hevonen on kai herkkä ja miellyttämishaluinen, mutta tuntee tarvetta tulla ymmärretyksi. Yrittää, mutta pelkää tekevänsä väärin. Eli mukava olo hevoselle ennen kuin oppiminen/oppimisen yrittäminen onnistuu kunnolla.
Meniköhän ihan metsään tämä tulkinta?

Lähettäjä: surullinen 
Päivämäärä:   22.8.26 01:33:59

Mitähän rakkauselämääni kuuluu? Joko löytäisin parisuhteen, eli minulle sopivan miehen?

Päivämäärä:   22.8.26 12:52:09

Kiitos vastauksesta!

Päivämäärä:   22.8.26 18:34:42

Toivoisin edelleen vastausta :)

Lähettäjä: Hannamiini 
Päivämäärä:   22.8.26 20:58:43

Töissäni on herra A.
TUleeko välillämme koskaan muuta kuin työkaveruus?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   22.8.26 22:22:48

Kiitos Aurora. Tää oli tärkeä tieto siitäkin syystä, että nyt tajuan kuinka tärkeää on viedä tämä niiden viranomaisten kanssa loppuun. Pelkkä toivominen ei siis edelleenkään auta, että kyseinen nainen vihdoin ymmärtäisi että ainoa harhainen ja täysin väärässä todellisuudessa elävä, on hän itse. Mutta mikäs teet, jos mieli ei anna periksi ymmärtää. Ei vain ole valmis kohtaamaan totuutta.

Lähettäjä: Sun 
Päivämäärä:   26.8.26 10:52:07

Harjoittelija: Miltä korteissasi näyttää, tuleeko tämä nykyinen aika uusi parisuhteeni kestämään? Eteneekö joskus ehkä jopa avoliittoon/avioliittoon? :)

Päivämäärä:   26.8.26 12:04:23

Lähettäjä*-*

Päivämäärä21.8.26 13:12:01

Voisiko jompi kumpi/molemmat katsoa mitä näkyy.

Vähän alle 13 v suhde alla, miehen ystävä laittoi vihjailevia viestejä. Mieheni suuttui ja jätti minut. Onko meillä enää toivoa? Viestit olivat samantekeviä minulle

Ilmoita häirikköviestistä

Jompi kumpi?

Lähettäjä: Taraa 
Päivämäärä:   26.8.26 12:50:13

Taloustilanne sekä parisuhde, mitä odotettavissa molempiin?
Kiitos jo etukäteen.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.