Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  torissa myynti?

Lähettäjä: menti 
Päivämäärä:   16.8.26 19:50:41

uskaltaako torissa myydä mitään? Joka puolelta saa lukea juttuja vaikeista ostajista ja huijauksista.

Re: torissa myynti?

Lähettäjä: lop 
Päivämäärä:   16.8.26 21:32:14

Enemmän oon lukenut Vintedin vaikeista ostajista/huijareista, jotka nekin pääasiassa ulkomailta. Torissa mulla ainakin sujunut kaupat hyvin, nyt näyttäis olevan 83 myyntitapahtumaa ToriDiilin kautta, eikä yhtään ongelmia tai valituksia. Yritän kyllä kuvata ja kuvailla myytävät tarkasti ja mieluummin vähän inhorealistisesti, jos jotain käytön jälkeä on.

Ostoja mulla on 23 kpl, niistä yksi ei ollut ihan kuvauksen mukainen, mutta ei niin huono, että olisin viitsinyt pyytää hyvitystä. Pari kertaa myyjä on perunut oston, kun tavara onkin jo myyty toista kautta. Kerran Posti sekoitti paketit, mutta sain kuitenkin lopulta oikean paketin ja kaikki sujui kivasti Torin asiakaspalvelijan kanssa viestien välityksellä, ei tarvinnut jonottaa Postin aspaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.8.26 21:46:13

Olen myynyt viime vuosina imurin ja pyykkikoneen, hyvin meni. Ei mitään kalliita, ostajat tulivat noutamaan kotoa.

Lähettäjä: Hoo 
Päivämäärä:   16.8.26 22:23:21

Olen myynyt torissa viime vuosina useamman kymmenen tuotetta ja ostanut myös monesti, eikä ole ollut mitään ongelmia. En jättäisi ongelmien pelossa ostamatta, koska huijareita ja hankalia myyjiä/ostajia on vain vähän.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.8.26 00:22:00

Olen ostanut ja myynyt torissa vuosis ja ei ongelmia.

Lähettäjä: djdjjjd 
Päivämäärä:   17.8.26 17:29:45

Uskaltaa. En käytä toridiiliä, myyn vain noudolla ja jos joku haluaa postituksen, se tapahtuu ihan perinteisesti enkä tingi hinnasta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.8.26 18:08:39

Toridiili on helppo, ei tarvi käydä pitkää viestinvaihtoa tai vääntöä, kun tieto tulee ostosta, tavara pakettiin ja vien ärrälle.

Fb-kirpparit on minusta hankalampia/ epäluotettavampia.

Lähettäjä: PcVinkkii 
Päivämäärä:   17.8.26 18:15:40

Monet jobbarit luulee, että se on kirpputori, vaan ei ole. Celeron romuläppärin hintakin on uutena 200+ euroa alkaen. Eikä sitä voi ees päivittää hardwaren osalta. Juotettu muistit ja levyt kii.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.