|
Lähettäjä: Mölli
Päivämäärä: 16.8.26 16:03:28
On, edellisessä suhteessa, ja minutkin muuten haukuttiin täällä. Olin kuulemma vain kostamassa jutuillani, kun tulin domin ”jättämäksi”, kun kysyin anonyymillä palstalla, pitäisikö tehdä rikosilmoitus kun mies saalistaa aktiivisesti uusia uhreja Tinderissä, Bumblessa, Boossa, Telegramissa, Kik:ssä, Snapissa, Discordissa, Jodelissa, XU:ssa ja FB Datingissa.
Totuus oli, että hän käytti minuun huomattavaa väkivaltaa, kuristamista, tukistamista, lyömistä ja muuta kun oli humalassa ja/tai turhautunut, ja usein kun olin nukahtanut tai vähän korkeintaan havahtunut hereille. Hän nöyryytti minua muiden edessä etukäteen sopimatta ja testasi jatkuvasti rajojeni ylittämistä tunkeutuen mm kuiviltaan, etukäteen sopimatta ja varoittamatta anaaliini, niin että vielä seuraavana päivänä minusta tuli verta. Yksi ulkopuolinenkin kysyi nähtyään meidät, olenko vapaasta tahdostani ylipäänsä koko dynamiikassa. Oli saanut kuulemma mielestäni toksisen kuvan.
Varovasti siis bdsm-henkisten suhteiden kanssa. Niidenkin sisällä voi raiskata ja niistä on vielä vaikeampi vaatia tekijää tilille, koska hei, minähän halusin kovempia otteita. Seksuaalirikollisille bdsm on ihan loistava savuverho.
|