Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele kirjaa tai podcastia (suomeksi)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.26 23:40:05

Käytössä kirjaston valikoima, spotify ja ilmaissivustot. Kiinnostaa kaikki terveydenhuoltoon/hoitoalaan liittyvät asiat, mysteerit, pelottavat tositarinat, tositarinat ylipäätään... dokkarit ei oikein nappaa mutta hildur oli ihan hyvä. Luettu ainakin suunnilleen kaikki ensihoidosta kertovat kirjat, vanginvartija, kuoleman seitsemän ikää, huumediilereistä sekä poliisityöstä useampi teos. Podcast-listalla tällä hetkellä varjoton, syndrooma ja suhtnormaali.

Re: Suosittele kirjaa tai podcastia (suomeksi)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.8.26 23:42:54

True crime ei taida kiinnostaa? Mutta kiitos vinkistä, aion lukea tuon Kuoleman seitsemän ikää!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.8.26 01:24:47

True crime on vähän siinä ja siinä.

Jos aihe kiinnostaa niin voin suositella myös suomalaisen lääkärin kirjoittamaa Kuoleman monet kasvot.

Lähettäjä: äänikirja? 
Päivämäärä:   16.8.26 04:57:21

Ehkä nämä on jo kuultu, luettu tms.?

- Helikopterilääkäri / Heini Harve-Rytsälä

- Tulta päin, palomiehen tositarina / Harri Minkkinen

- Kari Hautamäen kirjat, yht. 3(?)

- Hälytysajossa / Lauri Ronkanen

Ja Valtteri Suomalaisen kirja Kuolet vain kahdesti on mainittava.

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   16.8.26 06:32:50

Henry Aflechtin Rötöskeikat ja Dekkarivuodet ovat todella viihdyttäviä ja ainakin kirjoittajan mukaan tosia tarinoita. Jos henkilöhahmo ei ole ennestään tuttu niin ennen noiden kirjojen kuuntelua (suosittelen äänikirjoja kun hän lukee ne itse) jos lukee hänestä vaikka Wikipedia-artikkelin niin pääsee jyvälle mistä on kyse.

Lähettäjä: HmmHmm 
Päivämäärä:   16.8.26 22:53:51

Oletko kuunnelut Juha Vuorisen ja Mika ”Immu” Ildénin podcastia Karkeakirjallisuuden kuulapäät? Rikollistaustansa vuoksi Immu ei minua kiinnosta, mutta Vuorisen ja Andre Wikströmin sekä Vuorisen ja Tuomas Kyrön podcasteista olen pitänyt (välillä huumori menee liiaksi vyön alle, mutta suurimmaksi osaksi hyviä).

Joten jos rikollisuus kiinnostaa, Karkeakirjallisuuden kuulapäät voisi olla hyvä. Pitäisi löytyä Spotifysta. Itse kuuntelen BookBeatin kautta.

Lähettäjä: Ly 
Päivämäärä:   20.8.26 19:59:46

Nuo patologikirjat ovat olleet minunkin mielestäni kiinnostavia. Kuulisin mielelläni saman tyyppisiä suosituksia.

Itse tykkäsin myös Adam Kayn kirjoista, tositarinoita synnytyslääkärin elämästä:
- This Is Going To Hurt: Secret Diaries of a Junior Doctor
- Twas The Nightshift Before Christmas

Näköjään löytyvät Spotifysta ja muitakin kirjoja on jo julkaistu.

Lähettäjä: Ly 
Päivämäärä:   20.8.26 20:06:40

Ah, luinka hienosti otsikon, ja listasin kirjat englanninkielisenä. Ne on suomennettu, mutten ole varma ovatko saatavilla ilmaispalveluissa.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   20.8.26 20:33:46

Itse kuuntelen parhaillaan "Tyttö raidallisessa mekossa". Selvityi juutalaisena naisena keskitysleiriltä. On tositapahtumiin perustuva .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.