Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihon ongelmista

Lähettäjä: näppylänaama 
Päivämäärä:   15.8.26 18:22:52

Mulla ollut koko aikuisikä jokunen näppy jatkuvasti naamassa. Yhdelle lääkärille näytin ja totesi ettei niille mitään voi. Aikomuksena kuitenkin käydä näyttämässä ihotautilääkärille lähitulevaisuudessa.

Näpyt tehneet jälkiä ja tuoneet epätasaisuutta, mutta uskon että sopivalla meikillä saan ihan ok näköisen ihon aikaiseksi. La Roche posayn tuotteihin olen vähän tutustunut. Akne tuotteet kuivattaa liikaa ja tekee kalvon, mutta herkän ihon tuotteet olleet parempia. Välillä saattaa olla viikko kun iho on parempi ja sitten taas on leuka ja suun ympärys pilalla...

Vinkkejä ja vertaistukea miten olette hoitaneet ongelmia ihossanne?

Re: Ihon ongelmista

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   15.8.26 18:32:17

Puhuit suumynpäryksestä ja leuasta. Jos näppyjä ei ole muualla, on melko varmasti perioraalidermatiitti. Siihen nimenomaan herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita, ei ylihoitoa, eikä missään nimessä aknetuotteita tai kortisonivoiteita. Tarvittaessa ensin antibiootit (voide tai kuuri) pahimpaan, sitten herkän ihon tuotteet käyttöön.

Re: Ihon ongelmista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.26 19:57:01

Pyydä lääkäriltä akneen tarkoitettuja e-pillereitä. Minulle ne toivat helpotuksen sen jälkeen, kun olin kokeillut kaiken mahdollisen kosmetiikan. Ja tosiaan ihon kuivattaminen aknelle tarkoitetuilla voiteilla ym. vain pahentaa asiaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.