Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada tigh gap?

Lähettäjä: sisäreidet 
Päivämäärä:   15.8.26 15:01:54

Onko jollain vinkkejä?

Re: Miten saada tigh gap?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.26 15:02:57

Mikä se on?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.26 15:09:33

Kannattaa mieluummin säästää aikaa ja vaivaa ja hakea apua kehonkuvaongelmiin. Ei niin että ensin hankkii sen syömishäiriön ja sitten vasta hakee apua.

Päivämäärä:   15.8.26 15:09:52

Ei välttämättä mitenkään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.8.26 15:18:14

Eikö? Eikös palasten veistäminen pois sieltä olis kuitenkin suht helppo kirurginen toimenpide.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.26 15:30:41

Kirjoita suomeksi jos olet suomalainen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.8.26 15:39:27

Rakennekysymys.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.26 15:44:38

Et välttämättä saa. Kaikilla laihoillakaan ei sitä ole.

Päivämäärä:   15.8.26 16:01:31

Kannattaa ainakin testata treenaamalla, yleensä rasvaa kertyy naisilla pakaroihin ja reisiin jotka voi sen piilottaa. Ja toki myös rakennekysymys. Ainakin sportti hiihtäjillä tuntuu olevan tosi slimmit jalat joten voisi kuvitella että aktiivinen, reipas hiihtäminen olisi ainakin hyvä urheilunmuoto sille alueelle.

Lähettäjä: Belle 
Päivämäärä:   15.8.26 16:06:14

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 15.8.26 15:44:38

Et välttämättä saa. Kaikilla laihoillakaan ei sitä ole.

Tämä.
Ja usko minua, olen oppinut sen kovan polun kautta, minulla anoreksia-aikoina yksi tavoite oli saada reisivako… No vaikka treenasin ihan hemmetisti, kuivatin rasvat minimiin ja kuihdutin itseni sairaalloiseen alipainoon hengenvaaraan, niin mun lonkkien / reisien rakenne on sellainen ettei sellaista kaunista isoa vako reisien väliin vaan tullut. Ihan hemmetin turha pakkomielle, jonka tavoittelemista kadun ihan älyttömösti. Menetin mun elämästä oikeasti vuosia hukkaan siinä hel*etissä ja kannan edelleen pysyviä todella ikäviä terveydellisiä seurauksia kehossani, eikä pääkään tule koskaan palautumaan ennalleen.
Jos asia on sinulle ylitsepääsemättömän tärkeä, niin hae apua mielellesi, ihan oikeasti!

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.8.26 16:13:44

Kyllä se taitaa olla rakenteellinen juttu. Itsellä on vielä normaalipainon ylärajallakin.

Päivämäärä:   15.8.26 16:21:14

Kyllä minä sain lopulta thigh gapin päärynävartaloisena kun BMI oli 14. Lienee sanomattakin selvää että se ei ollut millään tasolla ylläpidettävissä, vaihtoehdot oli paraneminen tai kuolema.

Ja sain siitä myös ikuisia hormonivaivoja riesaksi, tietysti kun kehoparka meni niin sekaisin. Niiden kanssa pitää nyt sitten vaan elää.

Lähettäjä: sanaton 
Päivämäärä:   15.8.26 17:10:48

tuo on muuten jännö että josrääkkäät hormonit sekaisin, voi mennä oikeasti 20v, siis ihan hitosti vuosia ennen kuin hormonit/kroppa palautuu, jos on palautuakseen ikinä.
outoa ettei missään kerrota, varoiteta, mitä peruuttamattomia juttuja voi seurata.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   15.8.26 17:22:47

Rakenne kysymys. Seiso niin et takamus on pystyssä ja työnnät vyötäröä eteen niin Näkyy helpommin.

Lähettäjä: minion 
Päivämäärä:   15.8.26 17:23:56

Joillain se vaatisi tosiaan kehon luuston rakenteeseen kajoamista. Toiset ei sitä saavuta edes kuihduttamalla itseään ihan rusinaksi, se taas on ja pysyy vaikka painoa ja rasvaa olisi kehossa reippaastiki muhkean viinirypäleen lailla.

Päivämäärä:   15.8.26 17:43:46

Se todellakin riippuu sekä luuston rakenteesta että rasvan yksilöllisistä kerääntymispaikoista. Meikäpäärynällä ei mitään reisivakoa ollut edes 48-kiloisena (olen 170 cm). Omenavartaloisella äidilläni taas on ollut reisivako jopa lievästi ylipainoisena.

Lähettäjä: Niin siis 
Päivämäärä:   15.8.26 21:54:04

"Ihan hemmetin turha pakkomielle, jonka tavoittelemista kadun ihan älyttömösti. "

Joo, samaa sanoisin. Oon suurimman osan aikuiselämästä pitänyt tätä tavoitteena jostain sairaasta syystä. Nykyäänkin. Mut en suosittele kenellekään koska eihän tuossa ole järjen häivää. Hukkaan heitettyä aikaa.

Lähettäjä: se on 
Päivämäärä:   15.8.26 22:11:57

THigh gap.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.