Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mika Moring

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   14.8.26 17:40:57

Mitä luulette, onko tappanut sekä Miinalaisen, että Arvan? Mielestäni kyllä, mutta ei tule tuomituksi. Todistajat pakittaa kaikki. Hän on kohta vapaana ja tappaa taas.

Re: Mika Moring

Lähettäjä: Chocolatechip 
Päivämäärä:   14.8.26 17:50:14

On mielestäni varmasti syyllinen! Toivon todella syvästi, että jäisi kiinni ja joutuisi telkien taakse loppuelämäkseen.
Olen kerran nähnyt tuon tyypin livenä mökkipaikkakunnalla ja jo siitä lyhyestä näkemisestä huokui, että jotain oli pielessä, ukon katse oli kylmäävä ja seuralaisen vointi silmin nähden surkea, se jäi oikeasti mieleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.26 17:56:11

On syyllinen ja ties monenko muun naisen katoamisesta vastuussa. Sarjamurhaaja se on.

Lähettäjä: ,,,, 
Päivämäärä:   14.8.26 18:15:43

On varmuudella tappanut sekä Arvan, että Miinalaisen. Ihme, että noilta reissuilta on jotkut päässeet pois hengissä, vain hakattuina ja raiskattuina, joista äijä nyt istuu tuomiotaan. Joku saisi pistää tuon kylmäksi.

Lähettäjä: ei kahta sanaa 
Päivämäärä:   14.8.26 18:25:18

Satavarma murhaaja.

Sehän oli vslehdellut naisen sukulsiselle, että murhattu oli hyvässä kunnossa Tikkurilassa, kun tämä oli jo viikkotolkulla ollut kylmnänä siellä niemen kärjessä!

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   14.8.26 18:27:07

En tiedä onko just Arvan tappanut, mutta jonkun on aivan varmasti.
Ja raiskauksiahan hänellä jo on tuomittujakin.

Oikeudenkäyntiä olen lehdistä seurannut, ja huvittavaa on se, että Arvasta yritetään tehdä pullantuoksuista kotiäitiä, joka "piti hyvää huolta itsestään".
Todellisuussa hän oli Sininauhan asunnossa asunut alkohin-, lääkkeiden- ja huumeidenkäyttäjä, jonka lapset oli aikoja sitten otettu huostaan.

Ja pienenä sivuhuomautuksena, niin olen viettänyt Moringin kanssa kiihkeän yön kesällä 94.
Hän oli jälkeenpäin ottanut selville mun työpaikan, ja soitteli mulle töihin pari kertaa pyytäen treffeille.
Mun onneksi olin jo alkanut seurustella tulevan aviomieheni kanssa, enkä lähtenyt treffeille.

Ei hän silloin miltään kriminaalilta vaikuttanut, mutta puheista huomasi, että puolet oli kuvitelmaa. Silmissä kyllä oli pistävä palo.

Lähettäjä: ^z^ 
Päivämäärä:   14.8.26 18:28:36

Veikkaan että saa paljon rakkauskirjeitä vankilaan.

Lähettäjä: yöööök 
Päivämäärä:   14.8.26 18:41:06

Lähettäjä^z^

Päivämäärä14.8.26 18:28:36

Veikkaan että saa paljon rakkauskirjeitä vankilaan.

Tuskin saa, sehän on ruma kuin @!#$

Lähettäjä: ei kahta sanaa 
Päivämäärä:   14.8.26 18:55:03

Ja sk:n mielrstä tämä varmaan oikeuttaa murhaamaan toisen?

" Todellisuussa hän oli Sininauhan asunnossa asunut alkohin-, lääkkeiden- ja huumeidenkäyttäjä, jonka lapset oli aikoja sitten otettu huostaan."

Varsinainen vatipää tömä sk!

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   14.8.26 19:29:02

Lähettäjäei kahta sanaa 

Päivämäärä14.8.26 18:55:03

Ja sk:n mielrstä tämä varmaan oikeuttaa murhaamaan toisen?

" Todellisuussa hän oli Sininauhan asunnossa asunut alkohin-, lääkkeiden- ja huumeidenkäyttäjä, jonka lapset oli aikoja sitten otettu huostaan."

Varsinainen vatipää tömä sk!

No ei tietenkään oikeuta, mutta mua huvittaa nämä oikeudessa selitetyt kysymykset: "Miksi Arva ei ottanut vaihtovaatteita mukaan, vaikka hän oli itsestään hyvin huolehtiva ihminen."
Ja korostetut puheet lämpimästä perheenäidistä.

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   14.8.26 19:34:56

Mika Moring oli sairas ja valitettavasti naiset menevät siihen ansaan. Samanlainen on A A jonka mies menetti henkensä, kun vaimon piti salata, että seksuaalinen valta ei tullut ilmi lapselle eikä eläinkaupoista ostetuille eläin raukoille. Ja vielä lapset rahastavat isänsä kohdistuneilla teoilla. Pöyristyttävää.

Lähettäjä: Pakko kysyä 
Päivämäärä:   14.8.26 21:04:49

"Ja pienenä sivuhuomautuksena, niin olen viettänyt Moringin kanssa kiihkeän yön kesällä 94."

Mun on ihan pakko kysyä että oliko tyydyttävä kokemus - anteeksi, olen vaan utelias!!

Lähettäjä: .-.- 
Päivämäärä:   14.8.26 22:17:57

Mistä päin Suomea tuo Moring on kotoisin?

Lähettäjä: Pjcz 
Päivämäärä:   14.8.26 22:44:55

Ihan varmasti on syyllinen..

LähettäjäNo jaa 
Päivämäärä:   15.8.26 00:08:58

Oli miten oli , yhtä asiaa olen ihmetellyt , kuinka tälläiset Moring : n tapaiset rikolliset/ tyhjätaskut saa aina Suomen parhaimmat asianajajat jotka ei tee mitään halvalla eli yht.kunta/ me maksaa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.8.26 01:16:11

Eiköhän Arvan suhteen ole jo niin vahva näyttö että häkki heilahtaa. Ehkä Miinalainenkin ehkä vielä löytyy ja paha saa palkkansa.
Moring ei ole koskaan ollut edes töissä. Äiti antanut lisärahaa .

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   15.8.26 01:26:15

Syytön ja tulevissa vaaleissa eduskuntaan perussuomalaisten listoilta.

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   15.8.26 09:57:02

No ei tietenkään oikeuta, mutta mua huvittaa nämä oikeudessa selitetyt kysymykset: "Miksi Arva ei ottanut vaihtovaatteita mukaan, vaikka hän oli itsestään hyvin huolehtiva ihminen."
Ja korostetut puheet lämpimästä perheenäidistä.

^ Uhrin peitelty syyttely ja hänelle naureskelu on jotenkin niin vaan mautonta. Ok, tämän ihmisen elämä ehkä meni huonosti ja päättyi vielä huonommin. Ei tee hänestä syyllistä väkivaltaiseen kuolemaansa eikä lievennä kiihkeän ex-panosi tekoa millimetriäkään.

Lähettäjä: mie vaan 
Päivämäärä:   15.8.26 10:48:06

On tappanut molemmat. Ei kahta sanaa. Toivottavasti istuu häkissä niin pitkään ettei pahoinpitele, raiskaa ja tapa lisää. Vaikuttaa nääs psykopaatilta.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   15.8.26 10:54:58

Suomessa ei tuomita jos on varteenotettava vaihtoehto tapahtumille. Eiköhän Miksu ole pian taas vapaalla tarjoamassa virkistysreissuja pohjois-savoon masentuneille naisihmisille

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   15.8.26 11:43:25

AntiCIS sai tähänkin perussuomalaiset! sulla on ongelma

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   15.8.26 11:52:41

Sk: miksi maalataan kuvaa paremmasta elämästä kuin mitä hän eli?
No juuri siksi että juopoista ei kukaan välitä! Heitä eivät kaltaisesi pidä ihmisinä ja tuomio alenee, kun on yleisen mielipiteen mukaan ansainnut kohtalonsa.

Joka tapauksessa, tuomittiin Moring tai ei, hän tulee pääsemään ulos ja tappamaan uudestaan.
Ettekö ole lukeneet tältäkin palstalta, ei ole Suomen valtiolla varaa pitää sarjamurhaajia säilössä. Onhan heitä huimat yhden käden sormilla, max kahden käden sormilla laskettavat määrät Suomessa. Parempi päästää ulos tappamaan, kuten sarjakuristajan kanssa on tehty jo 3 (!) kertaa.

Lähettäjä: Moka 
Päivämäärä:   15.8.26 12:12:35

Voisiko Moring olla se uhri???

Päivämäärä:   15.8.26 12:15:36

Aika jännä ajatus ettei alkoholisti voisi olla lämmin ihminen :-D
Kummallisia mustavalkoisia hajatelmia.

Lähettäjä: Atomiinus 
Päivämäärä:   15.8.26 12:17:48

Moring ilmeisesti kiihkeän yön aika nussi sk:n aivot pihalle.

Päivämäärä:   15.8.26 17:31:53

En usko että niitä aivoja juuri oli lähteissäkään, mokalla sama vika.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   15.8.26 18:24:26

On 100 % varmasti syyllinen, mutta riittääköhän näyttö... Toivottavasti Miinalaisen ruumis löytyy.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.8.26 22:20:48

Nimimerkki No jaa, vakavista rikoksista syytetty saa puolustajan, jolle maksetaan palkkio valtion varoista, 120€/h, ei yhtään sen enempää vaikka olisi mikä huippujuristi. Jos henkilö tuomitaan, riippuu hänen taloudellisesta tilanteestaan joutuuko hän korvaamaan puolustajansa palkkion takaisin valtiolle vai jääkö se valtion vahingoksi.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.8.26 22:53:09

Mainostahan nuo juristit saavat, niin hyvä ottaa isoja tapauksia.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   15.8.26 23:28:46

Onhan tuo nuo tappanut ja montaa muuta pahoinpidellyt.

Mua kylmää se, että tässä maassa aika kovista teoista tuomitut pääsee sitten vaan kivasti vapaalle joskus.

Seurustelin nuorena yhden kriminaalin kanssa joka suoritti tuomiotaan samassa avolaitoksessa kuin yksi ihan wikipediasta löytyvä sarjatappajakin. Olin vieläpä vähän saman näköinen kuin tämän tappajan uhrit ja vastaan tullessa se katse oli sellainen mikä jäi mieleen. No tämäkin sitten vapautui ja asuu alle 50 km päässä ja elelee ihan ok elämää suvun firman riveissä "työskennellen". Kiva nähdä aina välillä kaupassa, voin vain kuvitella miltä uhrien omaisista tuntuu kun tämä ei edes muuttanut vapauduttuaan jonnekin toiselle puolelle maata vaan kotipaikkakunnalleen. Tappotuomio poistuu joidenkin harteilta muutaman vuoden lusimalla, omaisilla se on koko elämän.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.8.26 23:54:50

t, tarkoitatko Leppistä? Pia-surmat?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.26 00:33:42

"No juuri siksi että juopoista ei kukaan välitä! Heitä eivät kaltaisesi pidä ihmisinä ja tuomio alenee, kun on yleisen mielipiteen mukaan ansainnut kohtalonsa."

Ei tuomioita mitata yleisen mielipiteen mukaan.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   16.8.26 02:15:22

Kyllä minäkin kuin minä kiinnitin huomiota siihen, että ensin Saara Arvasta lehdistö puhui perheenäitinä, mutta nyt tuleekin totuus esiin asunnottomasta alkoholistista jolla lapset huostassa.
Kenenkään ei piisi joutua sarjamurhaajan uhriksi, mutta kun hakeutuu tuollaiseen seuraan, asettaa itsensä alttiiksi. Arvaahan ei kuitenkaan pakotettu reissulle Moringin mukaan.

Lähettäjä: Röhkö 
Päivämäärä:   18.8.26 00:09:37

Onko Leppinen Ylistarossa? Muuttanut nimeään?

Päivämäärä:   18.8.26 00:52:26

Ihan vain tulen tähän sanomaan,, että moni jonka alkoholi on vienyt, on hyvinkin ihana herkkä ja lämmin ihminen, löytyy varmasti paljon toisenlaisiakin mutta uskon täysin että on voinut olla, _selvinpäin_ juuri se pullantuoksuinen äiti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.8.26 02:33:39

Moring etsi juuri näitä reppanoita saaliikseen. Kuka tietää miten pakotettiin tai painostettiin reissuun. Ei ole Saara siitä kertomassa enää.

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   18.8.26 03:01:17

Alfa niinkuin ylilaudalla pojat miestä ihaillen kutsuvat.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   18.8.26 06:25:48

"Arvaahan ei kuitenkaan pakotettu reissulle Moringin mukaan." Olitko näkemässä? Ja kokemassa mitä hän koki. Jos et et voi sanoa ettei pakotettu.

Päivämäärä:   18.8.26 08:13:44

Noin, tulihan se heti sieltä.

Ja tuomaritkin on ihmisiä, heihin vaikuttaa tuollaiset tiedot aivan samoin kuin muihinkin. Ei laissa ole mitään pakkoa antaa tietty tuomio tietystä rikoksesta, aina löytyy lieventäviä asianhaaroja. Varsinkin, jos niitä halutaan nähdä.

Todella moni tuomari (Suomessa yli 50%) on nainen. Tutkimusten mukaan naistuomarit antavat naisille kovempia tuomioita kuin miehille vastaavista rikoksista ja etsivät hanakammin naisuhreista vikoja.
Mikä lienee syy?
Onko tarve esittää käytännössä ettei pidä naisten puolia, vai onko vaan sisäistettyä naisvihaa? Just tuo että ”mitäs läksi mukaan, ansaitsi mitä sai” -tyyppinen ajattelu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.8.26 11:29:04

Minä luulen että naisilla on naisuhreja kohtaan vähän vinksahtanut stigmatisoiva ajattelumalli. Uhrien kohtaamat teot on niin hirveitä, että niiden on pakko olla uhrin vika. Muutenhan Omalle Itselle voisi vielä käydä samoin.

Samaa tapahtui taannoisessa uutisessa jossa 2 koululaista oli jäänyt auton alle. Asiasta ei kerrottu kovin yksityiskohtaisesti, mutta suurin osa oli valmis lynkkaamaan autoilijat ja oli varma, että puhelinta oli räplätty ja ylinopeutta ajettu. Kukaan - ei edes ankarimmat tuomitsijat - omaa kykyä olla 100% skarppi ja herpaantumaton liikenteessä. Eikä edes kasvatta lastaan täydellisesti niin ettei se saattaisi ottaa kiellosta huolimatta pyörää/skuuttia ja lasketella sillä miten sattuu. Tai olla ihan sääntöjen mukaan ja joutua silti onnettomuuteen.

Mika Moring on toivottavasti Niuvanniemessä lopun ikänsä eikä enää koskaan pahoinpitele ketään.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.8.26 12:47:47

Toivottavasti tekis kiikun.

Lähettäjä: i1i1 
Päivämäärä:   18.8.26 19:04:51

Eniten järkyttää Morderingin äiti joka osti murhaajalle välineen (auton). Tuskin olisi tap panut kotonaan ketään. Äiti on osasyyllinen.

Päivämäärä:   18.8.26 19:21:42

AntiCIS sai tähänkin perussuomalaiset! sulla on ongelma

Myös miehet/ pojat ovat tuolle ongelma.

Lähettäjä: Mim 
Päivämäärä:   18.8.26 20:48:37

"Tuskin olisi tap panut kotonaan ketään."
Eikös sen kämpiltäkin ollu muijia paennu naapuriin...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.