Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten tilataan autokaistalla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.26 01:13:16

Mulla on jostain syystä kammo autokaistoja kohtaan. En oo ikinä sellaista kokenut, joskus oon kyllä ollut kyydissä. Miten sellaisella tilataan? Onko siellä ohjeet että tietää mitä pitää tehdä ja mihin ajaa? :D

Re: Miten tilataan autokaistalla?

Lähettäjä: Kiinnostunut 
Päivämäärä:   14.8.26 01:16:48

Ei hyvää päivää, miten uusavuttomia ihmiset on nykyään

Lähettäjä: Riippuu 
Päivämäärä:   14.8.26 01:27:42

Riippuu paikasta. Joissain on ennen luukkuja sellainen kaiutin/mikrofoni tolppa, jonka kautta jutellaan asiakaspalvelijan kanssa ja kun tilaus on tehty, saat kuulla mille luukulle pitää ajaa maksamaan ja noutamaan tilaus.

Joissain ajetaan ekalle luukulle ja luukussa on asiakaspalvelija, jolle tehdään tilaus ja maksetaan ja sitten ajetaan seuraavalle luukulle, josta tilauksen saa.

Jos on iso tilaus, jonka valmistamisessa kestää, voidaan ohjeistaa ajamaan tiettyyn parkkiruutuun ja sitten asiakaspalvelija tuo tilauksen ko. parkkiruutuun.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.8.26 01:29:30

Kiinnostunut, etkö itse tiedä kun vaan pöivittelet etkä kerro aloittajalle?
Aloittaja, itsekkään en tiedä kun ikinä käynyt. Oletan että siinä kerrotaan ja sitten tarpeen tullen varmaan se tilausta ottava työntekijä neuvoo. Oletan siis etä tilauksen ottaa työntekijä eikä ole vielä niissäkin kosketusnäyttöjä.

Lähettäjä: Juupas Eipäs 
Päivämäärä:   14.8.26 04:00:03

Autokaista on laiskoille enkä edes viitsi kirjoittaa mitä heistä ajattelen ettei tule syytettä!!!!

Lähettäjä: JiiKoo 
Päivämäärä:   14.8.26 08:26:45

Niissä tolpissa on yleensä selkeät ohjeet miten toimia, esim. "Tilaa tässä", joten rohkeasti vaan :)

Lähettäjä: Tiara 
Päivämäärä:   14.8.26 08:57:08

Viivalle tiedoksi että aloittajahan on ollut kyydissä autokaistalla. Ei se sen kummempaa ole itse ajaa

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   14.8.26 10:27:33

Autokaista on ihana, olet ihan loppu, tallikamoissa, haiseva mytty.
Ajat BKn mikrofonin ääreen, huudat whopper ja kokis, ja hetken päästä mutustat hampparia edelleen rumana myttynä autossa, mutta olo paranee.
Monien tuntemieni naisten hiljainen luksus, eipä me huudella siitä, mutta kotiin tullessa majoneesi suunpielessä voi paljastaa.
Roskat jätetään aina hampparipaikan roskikseen, ettei nuuskiva jälkikasvu huomaa mitään. Vrt. suklaalevy piilossa lakanoiden alla.

Lähettäjä: nick 
Päivämäärä:   14.8.26 16:07:31

Otse inhoan autokaistoja! Mä käyn harvoin pikaruokarafloissa eikä kaikissa ole menua hyvin näkyvillä etukäteen. Siinä sitten huonon mikin ja kajarin kautta yrität tilata jotain, kun et tiiä mitä oikeesti haluat.

Mielummin marssin ravintolaan sisälle tilaamaan. Paljon helpompaa. Ihan sama onko tallikamat vai raksakamat vai siistit vaatteet.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   14.8.26 16:13:16

Lähettäjä: Kiinnostunut
Päivämäärä: 14.8.26 01:16:48

Ei hyvää päivää, miten uusavuttomia ihmiset on nykyään^^

Päivää vaan, empä ole itsekään IKINÄ ollut autokaistalla, joten neuvoja voisin kysyä itsekin jos semmosta ruokaa söisin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.8.26 16:41:56

Kaikkein paras on mäkkärin noutoparkki. Tilaa sovelluksella ja ruuat tuodaan suoraan autolle. Ei tarvitse moikkaa enempää kellekään puhua :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.