|
Lähettäjä: Pörri
Päivämäärä: 13.8.26 22:18:53
Mulla on joku jo vähän ikääntynyt Roomba ja olen ihan himskatin tyytyväinen. Eläintaloudessa ei ehkä tosiaan kannata pitää automaattisiivouksella....
En ole mikään kummoinen kodinhengetär, mutta tuo imuri pakottaa siihen että tavaroita/vaatteita tms ei jää lojumaan lattioille koska haluan että se pääsee imuroimaan.
Mulla on useampi tuplaturkkinen koira ja karvaa riittää varsinkin karvanlähtöaikaan. Robo imuroi jotenkin paljon paremmin kuin itse, vaikka kuinka huolella tekisi. Ehkä se johtuu siitä, että kun normaali imuri imee ja puhaltaa ilmaa niin karvaa pöllyää ilmaan ja kun imurointi on valmis niin hetken kuluttua lattioilla on taas karvapeite kun ilmaantunut laskeutuu.
Ainoana miinuksena hieman kova ääni, mutta laitan imurin päivittäin hommiin kun lähden koirien kanssa lenkille. Samalla katson että lattiat on selvät. Uudemmat imurit ovat kyllä jo paljon hiljaisempia kuin tuo mun vanhus.
Roombiin saa tosi hyvin tarvikkeita ja varaosia näemmä pitkään, joten uutta ei toivottavasti vielä hetkeen tarvita.
|