Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kertokaa kokemuksia robotti-imureistanne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.26 21:10:11

Löytyykö taloudestasi tuommoinen? Mikä malli ja miten on toiminut? Itsellä mietinnässä, josko ei tarvitsisi niin usein kaivaa tavallista imuria kaapista.

Re: Kertokaa kokemuksia robotti-imureistanne

Lähettäjä: Enmi 
Päivämäärä:   13.8.26 21:34:21

Katso se video muutaman vuoden takaa. Suomesta. Omistaja päätti töissä katsoa koneelta kameralla, mitä koirat puuhaa. Avasi yhteyden ja melkeen heti näkee, että toisella koiralla tulee kohta pskat housuun. Aneli ovelle, muttei kukaan ollut kotona. Samassa roboimuri kurkisti sohvan alta ja suuntasi suoraan koiranpskaläjän päälle, levitti sen joka puolelle asuntoa.

Päivämäärä:   13.8.26 21:35:18

(eikä muuten ollut mtn etäyhteyttä sammuttaa imuri...)

Lähettäjä: tipi 
Päivämäärä:   13.8.26 21:45:05

Roborock mallia en muista mutta siinä on myös moppaus toiminto ja on tosi hyvä, ilman robotti-imuria en halua enää koskaan olla. Lemmikkejä ei ole.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.26 21:55:29

Enmi, no jos jonkun koirat täällä kävisivät paskomassa, niin saisi omistaja tulla nuolemaan lattiat.

Päivämäärä:   13.8.26 22:07:03

Ihan huumorimielessä heitin tuon tositarinan, joka levisi kulovalkeana hupina mediassa taannoin. Ei tarvii tiuskutella, vedäppä hengee ja hengähdä hetkeks, sanailili PikkuG :kin jo vuosituhannen alussa.

Lähettäjä: Pörri 
Päivämäärä:   13.8.26 22:18:53

Mulla on joku jo vähän ikääntynyt Roomba ja olen ihan himskatin tyytyväinen. Eläintaloudessa ei ehkä tosiaan kannata pitää automaattisiivouksella....

En ole mikään kummoinen kodinhengetär, mutta tuo imuri pakottaa siihen että tavaroita/vaatteita tms ei jää lojumaan lattioille koska haluan että se pääsee imuroimaan.

Mulla on useampi tuplaturkkinen koira ja karvaa riittää varsinkin karvanlähtöaikaan. Robo imuroi jotenkin paljon paremmin kuin itse, vaikka kuinka huolella tekisi. Ehkä se johtuu siitä, että kun normaali imuri imee ja puhaltaa ilmaa niin karvaa pöllyää ilmaan ja kun imurointi on valmis niin hetken kuluttua lattioilla on taas karvapeite kun ilmaantunut laskeutuu.

Ainoana miinuksena hieman kova ääni, mutta laitan imurin päivittäin hommiin kun lähden koirien kanssa lenkille. Samalla katson että lattiat on selvät. Uudemmat imurit ovat kyllä jo paljon hiljaisempia kuin tuo mun vanhus.

Roombiin saa tosi hyvin tarvikkeita ja varaosia näemmä pitkään, joten uutta ei toivottavasti vielä hetkeen tarvita.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.8.26 23:17:08

Meillä on parikin Dreamen moppaavaa imuria. Eivät halvimmasta päästä, mutta olen ollut todella tyytyväinen. Imuroi ja moppaa, ei juutu mattoihin ja voi määrittää, että mistä ja miten siivoaa. Hintansa väärtejä pelejä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.