Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapuri ehti leikkaamaan nurmen

Lähettäjä: Yhteiseltä alueelt 
Päivämäärä:   13.8.26 14:28:00

Ai että pakko purkaa johonkin :D

Mulla oli tarkoitus lähteä leikkaamaan nurmikko, mutta päättelin katsoa jakson loppuun. Olen tosi tarkka nurmikon leikkausjäljestä ja tykkään leikata sen lyhimpään mahdolliseen mittaan.

Meillä on taloyhtiössä oman pihan lisäksi yhteistä nurmialuetta, joka näkyy varsinkin meidän ikkunasta.

Noh, nyt naapurin jäbä ehti leikkaamaan sen. Hän leikkaa terä korkealla ja harppoo kauheaa kyytiä menemään niin, ettei leikkausjäljestä tule tasaista. Saati, että leikkaisi pensaiden reunat siististi.Tekisi mieli leikata perässä uudestaan, mutta en kehtaa.. Pitää odottaa taas jonkun aikaa, että voi leikata.

Tosihan se on että asiat on hyvin kun tämä on se asia mikä minua nyt eniten rassaa :D mutta siis rassaa

Re: Naapuri ehti leikkaamaan nurmen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.26 14:28:53

Pienet on sulla ongelmat

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.8.26 14:30:46

Odotan että se lähtee jonnekin ja leikkaat perästä.

Päivämäärä:   13.8.26 14:31:08

Tai siis odota sinä! Minä en viitsi.

Lähettäjä: Yhteiseltä alueelt 
Päivämäärä:   13.8.26 14:33:35

Juu elä.sinä zäkä leikkaa, ei luultavasti kelpaisi leikkausjälki mulle ;)

Päivämäärä:   13.8.26 14:34:34

Ei varmasti, koska minä olen juuri tuollainen haukkiloija.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   13.8.26 20:04:43

No nyt on kyllä jo niin first world problems, että tuolla sinun problemsillakin on jo omia first world problemseja.

Lähettäjä: joku muu 
Päivämäärä:   13.8.26 20:11:04

Tuu meille leikkaamaan. Saat ajaa ihan niin hitaasti kuin haluat..ja lyhyeksi. Kesän jälkipuoliskolla alkaa itsellä into hiipua tuohon 0,5ha pihapiiriä. Kasvaispa laitumen heinä yhtä nopeasti kuin pihan nurmi prkl. Aina ajaessa mietin,että löytyiskös jostain nurkista polkutolppia sen verran ja lankaa,että aitaisin hummille lisää syötävää nurmea,huoh!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.26 20:24:04

Meillä taloyhtiössä huoltoukot leikkaa nurmen miten sattuu, huono terä tai osaamattomuus? Nurmi usein päin veetua leikattu kun osa pitkää ja osa lyhyttä. Olen kuitenkin suurimman osan päivästä töissä niin ihan sama miltä se nurmi siellä näyttää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.26 20:27:09

Miten se voi v tuttaa enemmän pitkäksi leikattuna kun ei v tuttanut pitkänäkään?

Lähettäjä: Leikkuri 
Päivämäärä:   13.8.26 20:47:32

Vähän tuo leikkuri rykii kun on metristä heinää. Keväällä ajoin mönkijällä rulla äkeellä ja hyvin kasvaa. Nyt nyrhin pieninä palasina ja jyrään päälle että saa maata vasten.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.