Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Tämä uusi tuote on parempi kuin vanha"

Lähettäjä: mainostajat 
Päivämäärä:   13.8.26 12:20:55

Minua jaksaa kyllä aina ihmetyttää tämä, että joku mainostaa jotain tuotetta kertoen, että se on "parempi kuin vanha versio ja "tätä uutta versiota on parannettu". Mutta sitten ei kuitenkaan osaa kertoa ainuttakaan esimerkkiä siitä, MITEN sitä on parannettu ja millä tavoin se on parempi kuin aiempi versio.

Jos kerran itse käyttää sitä tuotetta ja vertaa uutta ja vanhaa ihan omassa käytössään, niin kai silloin osaisi kertoa eroja?

Aina kun pyytää esimerkkiä, niin vastaus on joka kerta "Kokeile itse :))".
No enkä kokeile, jos et osaa kertoa, miten tätä on vanhaan verrattuna parannettu.

Jos mainostaa esim. käsitiskiainetta, niin kai silloin osaisi sanoa jotain, kuten "tuoksu on miedompi kuin vanhassa versiossa, tämä on tuoksuton kun aiempi oli hajustettu, tämä vaahtoaa vähemmän tai ei kuivata käsiä kuten vanha versio, tämä huuhtoutuu paremmin pois kuin vanha versio eli vettä kuluu vähemmän", tms. Mutta jos vain lässyttää että tätä tuotetta tarvitsee kaikki ja tätä on ihana käyttää ja tämä on parempi kuin vanha versio ja eroja kysyttäessä osaa vastata vain "kokeile itse", niin hohhoi...

Minulle on nyt kevään ja kesän aikana soitettu useammasta vakutuusyhtiöstä ja koitettu saada minua vaihtamaan heille. Kaikista on sanottu, että vakuutusehtojamme on parannettu, muttei koskaan osata antaa ainuttakaan esimerkkiä siitä, MITEN niitä vakuutusehtoja on parannettu. Ei edes mitään ympäripyöreää esimerkkiä.

Minulla nimittäin tyssää vakuutusyhtiön vaihtaminen siihen, että esim. hoitokuluvakuutus kattaa nykyisessä vakuutusyhtiössä aivan kaiken mitä olen elämäni aikana sairastanut tai hoidattanut, mutta jos vaihtaisin vakuutusyhtiötä, ei yksikään vakuutusyhtiö suostu kattamaan mitään, mitä on hoidettu joskus aiemmin tai ainakaan sitä (tai mitään) ei ole saanut hoidattaa viimeiseen viiteen vuoteen. Ja uusi vakuutus joko ei kata kyseistä asiaa ollenkaan, kattaa sen vain rajatusti ja lisäksi hinta olisi niin korkea, ettei mitään järkeä olisi kyseisestä vakuutuksesta edes maksaa.

Esim. ADHD sulkee monia vakuutuksia pois, tästähän on ihan uutisoitukin. Tai sanotaan, että viimeiseen 5 vuoteen ei saa olla diagnosoitu tai hoidettu mitään. Tai jopa kehutaan sillä, että vaikka sinulla olisikin joku diagnoosi, niin saat silti meiltä vakutuuksen, jos et ole 5 vuoteen hoidattanut sitä. Moni syövän sairastanut ei saa terveysvakuutuksia tai jos saa, se ei kata mitään tai hinta on niin karsea, että vakuutuksen hinnalla menee jo itsemaksavana hoitoon...

Jos minulle soitetaan ja sanotaan, että "olemme parantaneet vakuutusehtoja", niin kertokaa edes, että MITEN.
"Aiemmin emme korvanneet tätä mutta nykyään korvaamme. Aiemmin omavastuu oli korkea, nykyään olematon tai ekan vuoden verran 0 euroa. Aiemmin ei saanut olla tai piti olla jotain, nykyään tuo ehto on poistettu."
Tai jotain. Joku esimerkki siitä, miten ne vakuutusehdot on nykyään paremmat.

Varsinkin somessa näitä näkee, että joku somevaikuttaja mainostaa jotain tuotetta lässynlää-puheilla, mutta mitään konkreettista ei sano eikä osaa edes suositella mitään, sanoa edes sen vertaa, että "koska olen itse pitkä ja hoikka niin nämä tuotteet / tämä mallisto ei varmasti lyhyelle ja pyöreälle sovi, mutta heille sopii sen sijaan mallisto XX, joka taas ei minulle sovi ollenkaan. Eli ilmeisesti ei ole edes sovittanut niitä itse mainostamiaan vaatteita, kun ei osaa sanoa miten ne edes hälle tai hänen malliselle istuu :D

Sen sijaan moni somevaikuttaja sanoo, etteivät he suostu mainostamaan tuotteita, joita eivät itse käytä ja ostaisi myös omalla rahalla ilman kaupallista yhteistyötä. He sentään osaavat kertoakin niistä mainostamistaan tuotteista/palveluista jotain, joten heidän mainostamiaan tuotteita voisi ehkä kokeillakin.

Re: "Tämä uusi tuote on parempi kuin vanha"

Lähettäjä: daasa 
Päivämäärä:   13.8.26 15:29:49

Olen miettinyt ihan samaa. Olen kysynytkin tuota että millä tavalla tämä on parempi, mutta koskaan siihen ei ole osattu vastata minullekaan. Aika noloa :)

Re: "Tämä uusi tuote on parempi kuin vanha"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.26 15:44:21

Itse teen työkseni myyntiä ja meillä kyllä aina kun tuote päivittyy uuteen versioon, käydään läpi koulutuspäivässä, miten tuote on parantunut.

Meillä toki pelkkää b2b myyntiä ja pääasiassa kasvokkain.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.