|
Lähettäjä: Pena
Päivämäärä: 13.8.26 02:36:49
Mulla on sellanen kokemus et kinasteltiin leikkimielisesti 17 vuotiaan tytärpuoleni kanssa jostain pikkuasiasta. Heitin siinä sit huulena, että selkäänhän sulle pitäs antaa. Tyttö kuittas että taitaisit saada itse selkäsaunan jos alat mun kaa koettaa. En kuitenkaan ole ihan pieni mies, joten sanoin että puhetta kyllä piisaa. Yllätyin kun tyttö sanoin, et ok otetaan matsi niin nähdää miten käy. Pakkohan tuo haaste oli ottaa vastaan, verkkarit jalkaan ja t-paita päälle ja alakerran isoon huoneeseen raivattiin tila. Tiesin kyllä että tyttö on hyväkuntoinen ja lihaksikas, kun käy salilla ja ratsastaa. Niinpä taktiikkani oli lopettaa matsi lyhyeen ja selättää hänet nopeasti. Ensin sainkin hänet käännettyä alleni mut en saanu kääntymään niin et olis menny selälleen mattoon. Painiminen olikin rankkaa touhua ja aloin huomata väsyväni, siinä sitten jäin itse alimmaiseksi ja tyttö istui selässäni. Olinkin jo hyvilläni kun luulin saavani hiukan vetää henkeä matossa olessa, mutta väsyneenä olin varomaton ja tyttö kietaisi jalkansa minun kaulan ympärille ja silloin miestä vietiin. Pääni oli tiukasti reisien puristuksessa mut olin viel kyljellään en selällään. Tyttö kuitenkin tiesi että että siitä ei äijä lähde enää irti, joten piti siinä ja sanoi, et rimpuile siinä vaan ja puristus vaan tiukkeni. Mullahan alko sit siinä haarojen välissä ollessa seisomaan ihan sairaasti, enkä voinu sitä mitenkään piilotella. Tyttö varmaan huomasi seisokin ja väänsi mut sitten selälleen, piti siinä vielä ja kysy joko antaudut ja tuntuuko mukavalta. Pakko oli myöntää tappio ja antautua. Kysyin saako koettaa joskus revanssia, niin vastaus oli että millon vaan haluut. Pari kertaa on sen jälkeen otettu matsi ja niinku tässä on muutkin todenneet niin ei saa jäädä painissa naisen jalkojen puristukseen silloin on peli menetetty
|