|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 15.8.26 01:54:22
Arkisin on joko töitä, vapaata tai koulujuttuja, luennot onneksi nauhoitetaan ja voi katsella muulloinkin ja lähipäiviä on aika vähän. Yleensä vapaata kertyy kahdesta kolmeen päivään viikossa, joskus neljäkin.
Käytännössä herään n klo 12, aamutoimet, koiran hoito (jos on meillä), syön kotona lounaan (joko jotain pikaisesti tehtävää, kuten munakas, pasta, edellisen päivän jämiä tms tai käyn matkalla töihin lounaalla. Töitä joko 8-9 h tai 10-12 h, arkipäivinä tulen kotiin viimeistään 1:30, viikonloppuvuoroista viimeistään 02:30. Jos on toisessa duunissa töitä, olen kotona noin klo 24. Saatan syödä jotain pientä (vaikka yleensä olen syönyt jo töissä), lueskelen kirjaa tai kirjoitan omiani/teen koulutehtäviä. Nukkumaan n. klo 05. Työpäivinä en oikeastaan ehdi hirveästi muuta.
Vastaavasti paljon tunteja tekevänä saan myös paljon vapaata. Jos olen tehnyt tällä viikolla vaikka 52 h töitä viitenä päivänä, niin seuraavalla viikolla voi olla töitä vaikka kolmena päivänä 32 h ja toisella viikolla kaksi, toisella neljä vapaata, jotka voi olla mahdollista pitää putkeenkin.
Koulun lähipäivät rikkoo vähän rytmiä, mutta niistäkin suuntaan yleensä illaksi töihin.
|