Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turvaistuin tai koroke taksiin

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   12.8.26 15:19:41

Noniin, lapsi aloitti eskarin ja kulkee sinne taksilla. Tuli yllätyksenä, että taksissa ei ole turvaistuimia, vaan lapset istuvat siellä turvavyöt kaulalla. Oman istuimen saa kuulemma hankkia, mutta lapsen pitää itse kuljettaa se mukanaan eskariin ja muistaa ottaa se taksiin eskaripäivän päätyttyä.

Miten te olette ratkaisseet asian? Varmaan kevyt koroke olisi paras ratkaisu, kun lapsen pitää itse jaksaa se kantaa. Eihän koroke tuo mahdollisessa kolarissa muuta turvaa kuin että turvavyö sentään menisi oikeasta paikasta.

Re: Turvaistuin tai koroke taksiin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.26 15:45:27

Jos budjetti vaan antaa myöten, niin ostaisin tässä kohtaa Axkid upin. Antaa muutakin suojaa törmäyksessä, mutta saa nippuun ja helpompi kantaa. Turvaistuimen käyttövuosia on kuitenkin vielä monta vuotta jäljellä. Jos ei ole taloudellisesti mahdollista, niin sitten koroke. Ei toki ole ideaali noin pienelle, mutta edes tyhjää parempi. Korokkeet on monilla, kun lapsi ei saa muiden kamppeiden lisäksi sitä turvavyöistuinta raahattua.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.8.26 15:53:06

Koroke-ei lapsi voi raahata rurvaistuinta mukanaan.

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   12.8.26 16:16:00

Axkid up painaa näköjään melkein 10 kiloa. Lasta ei missään nimessä voi laittaa kantamaan repun lisäksi tuollaista. Rahasta ei ole kiinni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.26 19:18:57

Meillä lapsi jaksaa itse kantaa tuon Axkid upin itse, kun menee harrastuksiin kavereiden kyydissä. Siksi ehdotin. Ei toki ole joutunut mitään kauhean pitkiä matkoja kantamaan, mutta saa sen itse vietyä. On tosin aina ollut ahkera puuhaaja ja kantaa milloin mitäkin. Mutta jos lapsi ei jaksa kantaa, niin sitten se koroke.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.