Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Typerimmät syyt potkuille?

Lähettäjä: lumikenkä 
Päivämäärä:   12.8.26 13:23:07

Onko joku saanut potkuja tai tiedättekö joitain jotka on saaneet niitä täysin järjettömästä syystä?

Re: Typerimmät syyt potkuille?

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   12.8.26 15:05:44

Sain potkun koska arvostelin esihenkilöä työvuorolistoista.. Olin priorisoinut listassa kolme työvuoroa, eli niihin ei saisi koskea, no just ne oli vaihdettu sellaisiksi kuin ei olisi pitänyt. Kun sanoin asiasta etten voi noita tehdä ja että olin lukinnut ne kolme vuoroa ja muita toiveita ei ollut niin sain varoituksen. Sitten hän kosti laittamalla ihan kamalia työvuoroputkia ja vuoroja joista taas sanoin ettei tämä ole reilua. Myös jos kävin vessassa niin johan tullaan vessan oven taakse koputtelemaan et pitäis tulla tekemään se ja tämä. Huomautin että mullakin on oikeus käydä pissalla. No potkut tuli esihenkilön arvostelemisesta. Vitutti, ois pitänyt ottaa liittoon yhteyttä, laiton irtisanominen kysymyksessä. Mutta en vaan sit viitsinyt.

Lähettäjä: tupsu 
Päivämäärä:   12.8.26 15:24:38

Sain potkut kun ahkerana ihmisenä kysyin tehtävän jälkeen että mitäs voisi tehdä seuraavaksi..vaihtuvat työtehtävät niin ei aina tiennyt mihin tarvitsee apua seuraavaksi. Olin sitten kai huono tekijä mutta sen jälkeen en ole töitä hakenut jos ei kelpaa ja nyt sairaseläkkeellä.

Lähettäjä: hidas 
Päivämäärä:   12.8.26 16:56:16

Myöhästyin 54 sekuntia töistä koska en löytänyt parkkipaikkaa. Telia oli TA.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.8.26 16:57:24

>esihenkilöä

Esimiestä*

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.8.26 17:30:29

Hidas: tuosta ei voi saada potkuja.

Lähettäjä: hidas 
Päivämäärä:   12.8.26 17:46:59

^ oli koeaika, vetosivat siihen.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   12.8.26 22:24:13

Esipellen mielestä pilasin ilmapiirin olemalla liian innostunut työstäni. Lähtö tuli koeajalla.

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   12.8.26 23:17:40

2vko ennen koeajan päättymistä ulos koska en suostunut esihenkilön vittuilun ja huudon kohteeksi.

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   12.8.26 23:42:45

Sain lähteä koeajalla, kun aluevastaava väritti raportoimaani tilannetta keksimällä siihen omiaan (mitä olisin muka sanonut), että kyseinen työntekijä näyttäisi vielä huonommalta.
Jäi tästä kiinni, soitteli meidän toimipisteelle ettei tästä saa puhua työkavereiden kesken edes vapaa-ajalla. Totesin ettei hän määritä mitä puhun ja kenelle. Seuraavaksi tuli vaihtoehdot: hiljene tai lähde. Totesin, että ennemmin otan potkut kun sotkeudun tälläiseen p*skatyöpaikkaan.

Tätä ennen kuitenkin suunniteltiin jo palkankorotusta ja nostoa paremmalle työtittelille eli olin mielestäni hyvä työntekijä.

No onneksi tämä aluepäällikkö sai lähteä kun isolle pomolle lähti Ruotsiin koko työporukalta valitus.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   13.8.26 00:26:51

Sain potkut kun aloin vaatia mulle kuuluvia bonuksia.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   13.8.26 00:29:57

Niin ja joskus juuri suunnilleen täysi-ikäisenä ilmoitin kesätyöpaikkaan että en tule 14 vuorokauteen töihin koska työvuorolistoja ei ole toimitettu ajoissa, tai siis ollenkaan. Ilmoitettiin ettei tarvitse tulla ollenkaan sitten. No ei kyllä kiinnostanut enää mennäkään.

Lähettäjä: yöyee 
Päivämäärä:   13.8.26 06:16:28

Sain potkut kun siivosin sellaisen hevosen tarhaa, jonka sopimuksessa luki, että omistaja siivoaa tarhan itse. En tiennyt, että se oli minulta ehdottomasti kiellettyä. Otin sieltä siis muutaman talikollisen lantaa kottareihin ohimennessä, kun kottareihin mahtui.

Huudot ja varoituksen olin saanut jo aiemmin, kun sama hevonen sai pahan ähkyn ja lösähti pihalle kitumaan ja kylmällä säällä hain sille väärän loimen päälle. Otin vahingossa tallinpitäjän hevosen samanlaisen loimen. En siis hevosen omaa loimea.

Hevosen oma loimi samanlainen, saman kokoinen, mutta pesty, kun tallinpitäjän hevosen loimi oli ihan likainen. Loimi oli hevosella päällä vain sen aikaa mitä se maassa makasi, se otettiin pois kun hevonen nousi ylös ja se saatiin kävelemään talliin.

Enpä ole kyllä tuonne kaivannut, kun tuo tallinpitäjä oli muutenkin vähän outo ja hullu... Sain kuulla aika mielenkiintoisia tarinoita muilta tallilla käyneiltä ja myöhemmin tajusin, että ehkä hänellä oli jonkin asteinen skitsofrenia, psykoosi, tms. En tiedä oliko hän osastohoidossa koskaan, mutta äitinsä ja veljensä olivat paljon hänen elämässään mukana, ilmeisesti vahtimassa, ettei hän ihan mahdottomaksi heittäydy...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.