Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos mies ei laita estoon, onko se hyvä merkki?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.26 18:00:10

Tarkoittaako se sitä, että mies miettii ehkä vielä joskus ottavansa yhteyttä eikä halua siksi laittaa estoon? Että on mahdollista, että hän vielä ottaa yhteyttä? Kyse on tapailukumppanista. Hän ei ole pitkään aikaan ottanut yhteyttä, minä olen laittanut viestejä saamatta vastausta.

Re: Jos mies ei laita estoon, onko se hyvä merkki?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.26 18:00:40

XD

Lähettäjä: Yhj 
Päivämäärä:   11.8.26 18:06:17

Ei.
Miestä hivelee epätoivosi, muttei se siltikään ole kiinnostunut.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.8.26 18:08:44

Ei vaan ole sinusta kiinnostunut. Siirry elämässä eteenpäin.

Lähettäjä: lissu 
Päivämäärä:   11.8.26 18:46:34

Säälittävää

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.8.26 20:07:39

Mitä sinä yleensä teet kumppaniehdokkaille jos kaikkien on pitänyt laittaa sinulle estot päälle?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   11.8.26 21:27:36

Ei tuossa "merkissä" ole mitään hyvää, mutta ottaa kyllä yhteyttä jossain kohtaa kun kaipaa randomseuraa/vuoteenlämmittäjää/laastaria yhdeksi yöksi

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   11.8.26 21:50:30

Luoja, kaikkea ihmiset kysyvätkin.

Lähettäjä: ville 
Päivämäärä:   12.8.26 00:34:31

Se ei vois välittää susta vähempää. Olet sen silmissä niin epäkiinnostav että on unohtanut jopa estää sut.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.8.26 00:36:35

Miksi ketään sellaista pitäisi laittaa estoon, joka ei ole aktiivisesti aiheuttanut mitään harmia tai vainonnut tai stalkannut tms.? Enkä nyt harmilla edes tarkoita esim omaa mielipahaa suhteen tai tapailun loppumisesta, vaan jotain oikeaa häirintää, vttuilua tai vastaavaa.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   12.8.26 17:31:52

Anna olla ja siirry eteenpäin. Toki jollain miehillä on jostain syystä tapana ottaa yhteyttä seksin toivossa jopa vuosien kuluttua johonkin eksään, jonka numero sattuu olemaan tallessa. Mutta haluatko olla se, joka siinä kohtaa levittää jalkansa?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.8.26 17:38:29

Vuosia sitten mietin samaa asiaa.
Nyt tiedän ja ymmärrän, että kun toista oikeasti kiinnostaa niin näitä ei tarvii arvuutella.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.8.26 20:39:57

”Tarkoittaako se sitä, että mies miettii ehkä vielä joskus ottavansa yhteyttä eikä halua siksi laittaa estoon?”

Yksikään normaali ihminen ei koe tarvetta laittaa ketään estoon, vaikka ei olisi millään tavalla kiinnostunut ottamaan yhteyttä. Sinun on täytynyt HÄIRITÄ ja PIINATA, lopettamispyynnöistä huolimatta, henkilöä joka sinut estää.

Päivämäärä:   12.8.26 20:40:28

lol mitä.

Päivämäärä:   12.8.26 21:55:13

Olen miettinyt samaa kuin ?? En edes ole mikään boomeri enkä silti tajua miksi jotkut, yleensä nuoremmat ihmiset, ovat niin "dramaattisia" puhelinten ja erityisesti sosiaalisen median suhteen. Just tuo että blokataan joku heti jos menee välit, vaikka kyseinen henkilö ei mitenkään häiriköisi. Itse olen yhden ainoan kerran joutunut estämään erään henkilön joka soitteli kymmeniä kertoja päivässä. En näe mitään syytä estää ihmisiä joiden kanssa ei olla enää väleissä, kun ei heistä mitään haittakaan ole.

Samoin stalkkaamiselle on joillain ihmeellinen määritelmä. Olet hyväksynyt jonkun seuraajaksi, niin on ilmeisesti stalkkausta jos henkilö ei tykkää kuvista tai kommentoi, mutta pysyy seuraajana? Ja erityisesti jos katsoo tarinat, eikä reagoi niihin (opin muuten vasta että Instagramissa voi ylipäätään reagoida tarinoihin). Itse lasken stalkkaukseksi sellaisen, että tekee jatkuvasti uusia käyttäjiä joilla sitten häiritsee henkilöä, kun edellinen blokataan. Mutta jos joku seuraa eikä tykkää kuvista, tai jos joku sattuukin vilkaisemaan julkista profiiliasi, niin ei se mitään stalkkausta ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.26 23:30:29

Tää on kyllä hauska. Se että toinen ei vastaa, ei ole koskaan hyvä merkki. Erityisesti se, että laitat useita kertoja viestiä saamatta vastausta, ei ole hyvä merkki. Mun mielestä tuo, ettei hän laita sua edes estoon, kertoo siitä ettei hän aio antaa sulle edes sitä reaktiota.

Ja mietin ihan samaa kuin muut, mitä haittaa että joku laittaa viestejä. Ei niitä ole pakko lukea eikä niihin vastata. Ihan kuten tässä nähdään

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   12.8.26 23:34:18

Mulla oli aikanaan tommonen säätö.
Ei juurikaan vastaillut. Sitten laittoi viestiä kun piti saada seksiä.
Enää en lähtis siihen touhuun mukaan, jonkinlainen kunnioitus se pitää olla säädöissäkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.