Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  20 vuotta nuorempi mies

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   10.8.26 11:52:47

Löytyykö suhteessa olevia isolla ikäerolla? Ninenomaan nainen selvästi vanhempi. Missä tapasitte? Kauanko olette olleet yhdessä? Ikänne?
Millaista se elämä on sitten 70 vuotiaana, kun mies komeimmillaan 50 vuotiaana....
Jep, rakastuin 30 vuotiaaseen ihan vahingossa.

Re: 20 vuotta nuorempi mies

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.8.26 12:00:47

Miksi 30v mies olisi 50v naisen kanssa?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   10.8.26 12:15:20

että ihan vahingossa, kerro lisää.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   10.8.26 13:13:36

Millainen tilanne, onko ehkä lyhyempi suhde kyseessä vai onko tarkoitus olla pidempiaikainen juttu?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.8.26 15:54:53

No jollain Katri-Helenalla ja Marconeilla onnistunut mutta on melkoinen yhdistelmä. Itse en voisi olla 20 vuotta vanhemman papan kanssa. Naisilla vielä pahempi kun vaihdevuodet iskee ja halut vähenee ja nuorempi mies intoa täynnä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.26 15:55:51

Yllättävän moni mies tykkää itseään paljon vanhemmista naisista

Päivämäärä:   10.8.26 16:02:56

Itsehän pidän vain nuoremmista.

Lähettäjä: Gbk 
Päivämäärä:   10.8.26 16:12:24

Useimmilla naisilla on enemmän haluja vaihdevuosien aikana.

Päivämäärä:   10.8.26 16:12:38

Mitä väliä mistä sinä pidät, kun et ketää saa.

Päivämäärä:   10.8.26 16:22:15

Gbk et varmaan puhu omasta kokemuksesta ? No hormoneilla saa tietty vaikka mitä mutta syöpäriskikin kasvaa . Kun hormonitoiminta alkaa laskea niin halutkin vähenevät .

Päivämäärä:   10.8.26 18:23:50

"Gbk et varmaan puhu omasta kokemuksesta ? No hormoneilla saa tietty vaikka mitä mutta syöpäriskikin kasvaa . Kun hormonitoiminta alkaa laskea niin halutkin vähenevät "

Kun naisilla estrogeenitasot lähtevät laskuun, alkaa suhteellisesti suurempi testosteronimäärä tuoda potkua haluihin. Itse huomasin tämän 40+-iässä, kun libido karkasi ihan käsistä. Siinä määrin, että nuorempi mies oli hankittava panohommiin. Tässä on nyt sit viimeiset 7 vuotta pantu kuin kanit. Nuorempana ei seksi kiinnostanut tippaakaan.

Päivämäärä:   10.8.26 18:37:59

No itsellä kävi kyllä toisinpäin... Itsellä ollut nuoruudesta asti sopivan hyvä libido.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   10.8.26 19:35:09

"Useimmilla naisilla on enemmän haluja vaihdevuosien aikana."

Tämä oli kyllä vuosisadan vitsi, ei ainakaan kokemuksen syvä rintaääni puhu. Ja 40+ nyt ei ole mikään vaihdevuosi-ikä, katsotaan uudelleen 55 tienoilla. Itsellä lakkasi kyseiset hommat tasan kiinnostamasta siinä paikkeilla kun kuukautiset loppui, ja niin myös samanikäisillä kavereilla. Onneksi ollaan sinkkuja nykyään. Yksi tosin yrittää vanhasta tottumuksesta jotain jannuja iskeä, ja sitten kun on onnistunut, valittelee kun on limakalvot rikki.

Päivämäärä:   10.8.26 19:37:44

Ja aloittajalle, turha miettiä 20 vuoden päähän, useimmat suhteet eivät niin kauan kestä muutenkaan ja saati kun se nuorempi alkaakin kaivata perheenlisäystä. Ei muuta kuin kovaa ajoa, jos tällä hetkellä kumpaakin kiinnostaa.

Päivämäärä:   10.8.26 20:13:45

Testosteronit tuskin naisten intoa edes nostaa...

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   10.8.26 20:53:03

Tuo on olennaista että onko joku lyhyt (ja toivottavasti kuuma) suhde kyseessä vai joku loppuelämän homma.

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   10.8.26 23:37:17

Mulla 15 vuotta nuorempi mies. Ei käy ikäero enää mielessä, pian 5 v treffailtu. Jos karkaa kun täytän 60 niin sitten karkaa. Ketään ei voi omistaa.

Lähettäjä: pilosopi 
Päivämäärä:   11.8.26 02:41:22

Meistä kukaan ei voi tietää onko hengissä enää huomennakaan, joten joku "loppuelämän juttujen" miettiminen on täysin turhaa. Jos hyvältä tuntuu eikä kellekään aiheuteta mitään oikeaa harmia, niin antaa palaa vaan.

Päivämäärä:   11.8.26 09:07:47

"Testosteronit tuskin naisten intoa edes nostaa..."

Testosteronia kyllä käytetään naisten haluttomuuden hoidossa yleisesti. Voin luvata, että sitä mukaa, kun testotasot nousee, alkaa tuntea&käyttäytyä kuin teinipoika.

Päivämäärä:   11.8.26 09:16:59

Miksei kaikkiin naisiin sitten pumpata testoa?

Päivämäärä:   11.8.26 09:25:37

^ Koska alkaa mm. parta kasvaa. Toiseksi monikaan nainen ei pidä seksihalujen ylläpitoa niin tärkeänä, että lähtisi siihen lääkitystä käyttämään, jos ei luonnostaan pysy. Kai se jotain maksaakin.

Lähettäjä: vink 
Päivämäärä:   11.8.26 10:34:42

Mulla on reilusti nuorempi mies, ei tosin ihan 20 vuotta mutta kuitenkin. Tavattiin netin kautta kun etsin ihan vaan treffiseuraa. Mies vastasi ja emmin siinä aika kovasti ikäeron takia mutta ajattelin että kyllä sitä treffeillä boi käydä.

Olikin tosi kivaa ja miehellä jumalainen kroppa. Erityisesti seksissä kaikki vaan osui yhteen ilman että piti sanottaa kummankaan tarpeita.

Nyt vuosi ensitreffeistä asumme yhdessä ja yritämme lasta. Mies on "aina" halunnut lapsia ja itselläni on viimeiset hetket, niin päätimme kokeilla. Ymmärrän, että jos en raskaudu, mies tulee jossain vaiheessa etsimään lastensa äidin. Tämä tietnekin surettaa minua, mutta en voi olla kenenkään unelmien tiellä. Tästä on myös hänen kanssaan puhuttu ja se on selkeää meille molemmille. Hän on kuitenkin vielä sen verran nuori että voimme useamman vuoden yrittää lasta yhdessä ja hänellä on silti vielä elämä edessä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.8.26 10:49:32

Onhan Antyi Lindmannillakin huomattavasti vanhempi vaimo.

Päivämäärä:   11.8.26 10:50:38

Ei kai siinä – jos on mummofetissi.

Lähettäjä: Kivi 
Päivämäärä:   11.8.26 22:12:58

Suosittelen nimimerkeille Minä vaan ja B jotain ihan perus teosta vaihdevuosissa. Esim. v*tun vaihdevuodet on aika hyvä. Huolestuttavaa että tietämys vaihdevuosista on tuota tasoa.

Päivämäärä:   12.8.26 02:07:15

Pidän enemmän arvossa omakohtaista kokemusta kuin kirjoista lukemista. Kivi on vissiin joku kolmekymppinen joka kirjan luettuaan tietää kaiken vaihdevuosista?

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   12.8.26 12:53:59

Vahingossa kyllä. En etsiny, järki sanoi ei, kuten kaikki muutkin. Seksiä ei ole ollut, joten siitä ei nyt ole kyse.
Mutta vaihdevuosista olen hieman huolissani, sillä nythän niidenbjo alettua panettaa alvariinsa, kun ei lapsistakaan tarvi huolehtia.

Lähettäjä: Kivi 
Päivämäärä:   12.8.26 18:30:16

B,sieltä löytyy faktaa eli vastaus kysymykseesi on 'kyllä'.

Päivämäärä:   12.8.26 18:32:20

Moraalitonta jättää mies lapsettomaksi.

Päivämäärä:   12.8.26 19:27:09

Kivi: Arvasin. Saattaapa tulla kyllä yllätyksiä sitten kun itse sitä vaihetta elää, vaikka kuinka on kirjasta opiskellut. Hyvin yksilöllistä on miten kenelläkin menee, mutta laajahkon samanikäisen kaveripiirin perusteella löytää yhteisiä tekijöitä. Itse olen onneksi päässyt aika vähällä. Ja ilman hormonikorvausta, toki ne halutkin varmaan hyrrää jos niitä hormoneilla avittaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.