Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletteko nähneet enneunia?

Lähettäjä: pilvi 
Päivämäärä:   8.8.26 21:48:58

Ky.

Re: Oletteko nähneet enneunia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.26 22:08:48

Olen, mutta en niin paljon kuin mummoni, äitini tai sisareni joilla on enemmän lahjoja siihen.

Lähettäjä: oppoppopopopopo 
Päivämäärä:   8.8.26 22:11:27

Kyllä, paljonkin. Näen muutenkin tosi paljon unia, ja ne ovat värikkäitä ja kauniita. Nautin nukkumisesta, unet ovat niin paljon kauniimpia kuin todellisuus. On suuri lahja ja etuoikeus nähdä unia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.8.26 22:12:23

Olen.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   8.8.26 22:20:44

Kerran olen nähnyt.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.8.26 22:40:35

En enne unia mutta aavistan paljon asioita etukäteen.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   8.8.26 23:28:26

Olen muutaman kerran nähnyt. Kaiken kammottavinta on, että olen pari kertaa nähnyt enneunet sukulaisten kuolemista. Sen jälkeen kuolemaa käsittelevät unet on olleet tosi säikäyttäviä. Onneksi eivät ole toteutuneet moniin vuosiin...

Kun mun hevonen lopetettiin ja samoihin aikoihin olin itse sairastunut vaikeasti (silloin luultiin vielä, että kesti toipua keuhkokuumeesta), niin näin kuukausia joka ikinen yö painajaisia. Se oli tosi rankkaa aikaa ja nukkuminen ahdisti kamalasti. Mutta onneksi eivät toteutuneet.

Päivämäärä:   8.8.26 23:37:49

Olen, mutta ne ei ole menneet aivan samalla tavalla kuten unessa. Ehkä 70% oikein.

Päivämäärä:   8.8.26 23:48:34

Olen.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   9.8.26 00:10:41

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 8.8.26 23:48:34

Olen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.8.26 00:11:39

Joka yö, olen melkoinen noita-akka.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   9.8.26 12:16:33

Näen unia paljon ja joka yö. En tykkää, harvoin ne on mitään ihania. Olen nähnyt unia, mitkä jäävät vaivaamaan pitkäksi aikaa, eivät onneksi ole toteutuneet. Mutta unien näkeminen ei ole lahja, antaisin tämän "taidon" pois milloin vain.

Lähettäjä: zzzz 
Päivämäärä:   9.8.26 12:47:00

Eikös kaikki näe unia mutta eivät muista niitä herätessä? Jotkut pitävät myös unipäiväkirjaa johon merkataan, millaista unta ovat nähneet, ja niitähän olisi jännä lukea jälkeen päin :)

Lähettäjä: Joku muu 
Päivämäärä:   10.8.26 00:53:57

Onneksi olen surkea ennusta ja jos jotain kuvittelen jollekin tapahtuvan niin voi olla huoletta sillä niin ei ainakaan tapahdu.
Mutta; olen unessani elänyt hetken joka johtanut kuolemaan. Äitini viimeisen henkäyksen koin omassa kehossani. Hän oli sairaalassa ja viimeisen viikon tiedottamaan. Koin omassa kehossani hänen kipunsa. Lääkäri soitti kuolinuutisen johon vastasin että heräsin tuohon hetkeen. Helpotus oli valtava.
Ystäväni hukkui kalreissulla. Meni useampi kuukausi ennen kuin löydettiin. Minä unessani katomisyönä olin hänenä sotkeutunut verkkoon enkä päässyt irti. Heräsin kauhuissani.
Onneksi ei ole vuosikausiin ollut noita läheisen kuolemia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.26 00:56:25

Arvatkaapa kuka pitää unipäiväkirjaa.

Päivämäärä:   10.8.26 02:05:27

En, mutta jonkinlaisia etiäisiä olen nähnyt muutaman kerran. Siis valveilla on äkkiä tullut voimakas mielikuva jostain asiasta, ja se asia on tapahtunut muutaman minuutin päästä. Asiat eivät onneksi ole olleet mitenkään traagisia, mutta emotionaalisesti merkityksellisiä ja odottamattomia kuitenkin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.8.26 12:46:18

En enneunia mutta viime yönä näin oudon unen; juttelin aatu-sedän kanssa, hän oli ajanut viiksensä ja toimi opettajana yliopistossa;DDDDD

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   10.8.26 14:11:39

Pari kertaa. Saan välillä myös jonkinlaisia ennakkoaavistuksia, esim. kerran puhelimen soidessa olin varma, että nyt äiti soittaa kertoakseen mummon kuolemasta, ja niinhän se olikin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.8.26 15:58:06

Olen nähnyt enneunia, mutta myös ihan hereillä ollessa on tullut paljon erilaisia etiäisiä, ja valitettavan moni on myös toteutunut.

Näitä on tullut paljon lapsesta saakka, mutta nyt ihan muutaman vuoden sisään on etiäiset voimistuneet.

Viimeisimpänä ihan nyt muutama viikko sitten tapasin erään henkilön viimeistä kertaa, jolloin tuli vahva tunne, että hän ei ole täällä enää kauaa. Hänen päällään tuntui olevan tumma harso.
Noin 2vkoa tämän kohtaamisen jälkeen hän menehtyi.

Lähettäjä: silja 
Päivämäärä:   10.8.26 18:46:59

En muista mikä sen ilmiön nimi on jossa vaimo on sairaalassa synnyttämässä ja mies kotona. Ja sitten mies jotenkin maagisesti tunsi vaimonsa synnytyskivut!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.