Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alusvaategallup

Lähettäjä: Niin mitenkä? 
Päivämäärä:   8.8.26 01:49:54

Ovatko alkkarisi ja rintsikkasi useimmiten eri paria ja ehkä eri värisiäkin vai pyritkö käyttämään saman värisiä tai jopa settejä niissä?

Re: Alusvaategallup

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.26 01:52:50

Oletko ollut baarissa ilman pikkareita?

Lähettäjä: Niin mitenkä? 
Päivämäärä:   8.8.26 01:59:06

En ole.

Päivämäärä:   8.8.26 03:54:14

Ei ole settejä. Eri väriä ovat. Eipä ne sieltä vaatteiden alta mihinkään julkisuuteen näy.

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   8.8.26 06:23:04

Minulla on periaatteessa kahdet rintsikat, joita vuorottelen. Toiset on mustat ja toiset beiget. Pikkareita taitaa olla kolmesta eri pakkauksesta, about 80 % mustia ja loput beigejä. Eivät ole samaa sarjaa mitkään. Mutta tällä värijakaumalla ja mustan suosimisella usein varmaan mustaa molemmat.

Päivämäärä:   8.8.26 08:55:51

Käytän korsettia enkä pikkareita ollenkaan.

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   8.8.26 08:58:33

Settejä, jos ehtii aamulla ajattelemaan sen verran.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.8.26 10:14:37

Minulla on vain yhdenlaisia rintsikoita ja pikkareita (sloggi zero feel), joten samaa sarjaa mutta yleensä eri väriset on päällä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.8.26 12:11:00

Aina samaa sarjaa.
Kun ostan rintsikat, ostan settiin kolmet pikkarit.
Kolmen päivän välein siis vaihtuu rintsikat aina.

Lähettäjä: En 
Päivämäärä:   8.8.26 14:19:09

Sen verran hankala löytää mukavia rintaliivejä ja alushousuja ettei ole mahdollista ostaa mitään settejä. En myöskään katso sopivatko alkkarit liiveihin, sillä valkoisia ja mustia alusvaatteita en käytä joten liivit ja pikkarit on väriltään mitä on. Valkoista inhoa herkkyyden vuoksi ja mustaa ei suositella herkällä iholle.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.8.26 16:42:45

Mitään samaa settiä eivät ole, mutta käytän pääosin vain mustia alusvaatteita, joten väri on aina sama.

Päivämäärä:   8.8.26 17:06:03

En omista ainuttakaan "settiä".

Lähettäjä: Pumpkinspice 
Päivämäärä:   8.8.26 17:14:50

Rakastan kauniita settejä ja pidän kotona aina mätsääviä alusasuja. Kaapista öytyy useita erilaisia settejä arkeen, urheiluun, kotona oleiluun jne
Tällä hetkellä elän kuitenkin elämänvaihetta, missä raskaudesta jäi mahaani sellainen roikkuva iso ihopoimu, että aina kun poistun kodin ulkopuolelle joudun vetämään jalkaan rumat vatsaa muotoilevat alkkarit, väljempienkin vaatteiden alle. Kauniit tai mukavat ne ei todellakaan ole, mutta tuo minulle itsevarmuuden rippeitä edes vähän, koska kehon muuttuminen on ollut minulle äärimmäisen vaikea asia. Olen muuten vielä tosi pienikokoinen ja hyvin kevyessä&kuivassa kuosissa, joten tuo vatsan ”nahkapussi” todellakin erottuu ikävästi ilman niitä :/
Kotiin tultuani sitten vaihdan jotkut nätit ja kivat aina päälle.

Lähettäjä: )( 
Päivämäärä:   8.8.26 19:45:34

Edelliselle suosittelisin terapiaa. Ihan hyvällä. Tuollainen kehosuhde ei ole hyväksi. Itsetunnon ei kuulu olla kiinni tuollaisista asioista.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   8.8.26 21:17:03

Mulla ei ole ikinä ollut mitään alusvaatesettejä.
Mulla on vain yhdet rintsikat, joita tykkään käyttää. Pyykkipäivänä täytyy sitten käyttää jotain toisia.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   8.8.26 21:21:57

En omista yhtäkään settiä, joten päällä on ihan mitä sattuu. Rintsikoihin olen vähän satsannut, ne on ostettu ihan liiviliikkeestä kunnolla sovitettuna, koska on iso kuppokoko, ni kunnolla istuvia ei tahdo mistään peruskaupasta löytää. Pikkupöksyt on sitten jotain tokmannin alelaarikamaa.
Eipä noita kukaan näe, ei siis mitään väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.