Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä muualta kuin treffiapeista?

Lähettäjä: Pena10 
Päivämäärä:   7.8.26 15:32:58

Olen kyllä lopen kyllästynyt noihin deittiappeihin. Yli viisikymppisenä miehenä olen niiden avulla kyllä päässyt treffeille, mutta mitään pidempiaikaista ei ole oikein löytynyt. Etsin lähinnä aitoa parisuhdetta.

Noihin sovelluksiin menee paljon aikaa ja energiaa, ja vastaan tulee valitettavan usein myös huonoja käytöstapoja, kuten ghostaamista.

Missä muualla voisi tavata aitoja ihmisiä? 🙂

Perinteiset baarit eivät oikein ole minun juttuni.

Re: Mistä muualta kuin treffiapeista?

Lähettäjä: epätoivo 
Päivämäärä:   7.8.26 17:51:18

Et sä kellekään naiselle kelpaa kuitenkaan. Unohda.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.8.26 18:12:46

Perinteiset baarit ovat ihan kelpo paikkoja etsiä seuraa.
Ei niissä alkoholia tarvitse juoda, eikä se edes ole suotavaaksan jos kumppania etsii.

Sitten lavatanssit, erilaiset harrastukset, mukaan kavereiden illanviettoihin, vapaaehtoistöihin, lukupiireihin...
Mikä itseä nyt kiinnostaakaan.

Sika moni on löytänyt kumppanin ulkoiluttaessaan koiraansa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.8.26 18:19:35

Kavereiden kautta

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   7.8.26 20:23:08

Minä löysin työn kautta nyksän.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 21:00:11

Treffiapeista en tiedä

Itse löysin yhden existä mtv 3:n chatti-sivustolta (s.899)
Toinen exä löytyi sinkkutreffit.fi-sivustolta
Kolmas exä löytyi yhteisen kaverimme kautta
Neljäs eli nykyinen löytyi twoo.com-sivuston kautta

Jos tämmöiset ei kiinnosta (siis mtv 3:n chat, sinkkutreffit.fi, twoo.com), niin suosittelen kokeilemaan vaikkapa lavatansseja. Sieltä saattaisi löytyä aloittajalle nainen tai miksi ei jollekin naiselle se mies. Varmaksi en mene kuitenkaan sanomaan. Itse olen aikoinaan lavatansseissa käynyt, tosin en ole etsinyt sieltä ketään seurustelukumppania tai mitään muutakaan. Tai jonkun harrastuksen parista tms..

Kyllä sinä aloittaja vielä sen naisen elämääsi löydät. Ennemmin tai myöhemmin.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   7.8.26 21:21:24

Lukupiirissä olisi kiva tavata joku mukava miekkonen :) harmi vaan, meidän lukupiirissä käy vain naisia, joten itse en sieltä tule mitään säpinää löytämään.

Toinen paikka missä olisi kiva tavata tuleva puoliso, on kuntosali. Ei vaan taida olla kovin hyvä paikka lähestyä ketään.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.8.26 21:29:57

S, meidän lukupiirissä syntyi pari vuotta sitten pari.

Ainakin isompien kaupunkien lukupiireissä käy paljonkin miehiä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   7.8.26 21:34:40

Missäpäin Pena asustelet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.8.26 21:39:11

Hötöstä itse ajattelin iskeä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.26 22:13:56

Suomi24

Lähettäjä: MT 
Päivämäärä:   7.8.26 23:02:13

Lavatansseissa käy pitkälti pariskuntia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.26 23:06:39

Yksikään hötöläinen ei halua ylisviivan kaltaista käytöstavatonta mieslasta

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 23:23:17

Lähettäjä: MT
Päivämäärä: 7.8.26 23:02:13

En tiedä onko ajat sitten niin paljon muuttuneet siitä, kun itse olet niissä käynyt. Sillä silloin kun minä lavatansseissa kuljin, olin itse mm sinkku. Ja tiedän montakin, jotka siellä sinkkuna kävi.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.8.26 03:06:40

Olen löytänyt elämäni rakkauden Tinderistä. Sitä aiempi pitkä parisuhde alkoi Suomi24:sta. Yhden tosi kivan eronneen miehen löysin Mummotunnelista. Lavatansseista en ole löytänyt oikein ketään. Baarissa tutustuu paremmin, tai vaikka risteilyllä.

Päivämäärä:   10.8.26 11:32:51

up

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   10.8.26 12:03:23

Instagram ja Threads. Mutta koita tarjota niiden kautta muutakin kuin "kaunis oot" -heittoja!

Päivämäärä:   10.8.26 13:30:38

Onko penalla sosiaaliset taidot kunnossa? Oletko opiskellut mitään ammattia peruskoulun jälkeen ja oletko töissäkäyvä ja jos et ole niin miksi?

Lähettäjä: Sd 
Päivämäärä:   10.8.26 14:01:57

Minä löysin elämänkumppanin pienestä pubista, jossa oli musajamit. Baareissa voi tehdä muutakin, kuin dokata.

Päivämäärä:   10.8.26 15:00:07

Vastauksia kysymyksiin :-)
- Pääkaupunkiseudulta olen
- Koulutus ja tulostaso kunnossa
- Sosiaaliset taidot kunnossa
- No ei ylipainoa ja liikunnallinen. Ulkonäkökin ihan ok siis.

Haaste ei ole, että en saa ketään. Vaan ns. saman tyylistä ja näköistä. Treffeilläkin olen käynyt appien kautta kohtuullisesti tänä vuonna, mutta ei ole natsannut/puolin ja toisin.

Lähettäjä: +50n 
Päivämäärä:   10.8.26 16:13:31

Tuntuu että mistään ei löydä.
Pari eka sinkkuvuotta olin aktiivinen, suomi 24 . fb dating , fb sinkkuryhmät ja tinder. Pyrin myös olemaan sosiaalinen ja käymään tapahtumissa joissa voisi jonkun kohdata, mutta tahtoo ihmiset liikkua pariskunnittain ja ne harvat yksinäiset miehet ovat niin kännissä, että antaahan noiden olla.
Treffeilläkin kävin tinderin tai datingin kautta, mutta miehet hakee seksiseuraa tai jotain hyvin hyvin kevyttä tapailua, ilman mitään sitoumuksia seuraavasta tapaamisesta tai vaivannäköä treffien suunnittelusta. Minun luo oltiin kyllä valmiita tulemaan lakanoita tamppaamaan, mutta jos ehdotin ulkoilua yhdessä, kulttuuria, musakeikkaa, niin ei oikeen ehtinytkään.
Pelkkä seksin merkeissäkin tapailu olisi mennyt, jos hyvin natsaava partneri olisi löytynyt, mutta seksi oli huonoa verraten siihen mihin olen tottunut, miehillä tarve ponnekkaasti ja reippaasti pumpata homma loppuun sen kummempia kuuntelematta mitä minä haluaisin.
Olen poistanut profiilit äpeistä ja poistunut sinkkuryhmistä, ja alkanut hyväksymään, että olen yksin ellei joku ihme satu ja joku kiva tule vastaan ja ota käsivarresta kiinni.

Lähettäjä: ennenkaikkea 
Päivämäärä:   10.8.26 18:16:08

Onko lompakon paksuus kunnossa?

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   10.8.26 20:48:45

On täälläkin laadukasta mammaa tarjolla. Ei muuta kuin @pena10 laita se sähköposti tuohon tarjolle ja nostele kohtuudella omia ketjuja (itse viestin pari vuotta ellei enemmänkin) niin alkaa tarttumaan. Täällä kuitenkin hyvä "kattaus" varttuneempia naisia ja sitä kautta varmasti seuraa hakevia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.8.26 20:56:13

Tee asioita jotka sinua kiinnostaa, niiden parissa voi tavata samoista asioista kiinnostuneita naisia.

Itse koen lavatanssit huonona vaihtoehtona, niissä.pyörii samat naamat kuulemma vaan vuodesta toiseen.

Joku kansalaisopiston kurssi, vapaa-ajan harrasteleiri, toistuvat etenkin ryhmässä tehtävät harrastukset ja vapaaehtoistyö tarjoaa keskusteluja samanhenkisten kanssa ja ihmeempiä on ellei löydy potentiaalisia kumppaneitakin.

Mitä on lukupiirit ja missä sellaisia on?

Kavereille voi myös vinkata että voisivat tutustuttaa sinkkuystäviä toisiinsa. Tosin siinä ikävä riski että joku on toiveikas ja loukkaantuu ja seuraa kaikille kiusallinen tilanne.

Päivämäärä:   10.8.26 21:03:42

"Haaste ei ole, että en saa ketään. Vaan ns. saman tyylistä ja näköistä. Treffeilläkin olen käynyt appien kautta kohtuullisesti tänä vuonna, mutta ei ole natsannut/puolin ja toisin."

Kun haaste on saman tyylisen ihmisen löytäminen, niin tosiaankin harrastamaan jotakin itseäsi kiinnostavaa! Toivottavasti löytyy joku kiinnostava harrastus, jossa kävisi myös naisia. Jos olet Facebookissa, niin monille harrastuksille on siellä ryhmiä, joissa voi tiedustella esimerkiksi seuraa harrastuksen äärelle.

Päivämäärä:   13.8.26 16:54:07

"On täälläkin laadukasta mammaa tarjolla. Ei muuta kuin @pena10 laita se sähköposti tuohon tarjolle ja nostele kohtuudella omia ketjuja (itse viestin pari vuotta ellei enemmänkin) niin alkaa tarttumaan. Täällä kuitenkin hyvä "kattaus" varttuneempia naisia ja sitä kautta varmasti seuraa hakevia."

penttiperus@yahoo.com

Tuohon osoitteeseen :-)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   13.8.26 18:18:59

Pena10, sun pitää viestitellä täällä yhtä pieteetillä kuin kerma! Hän on tosiaan jo pari vuotta tarjoutunut auttamaan jokaikisessä topassa jossa kaipaillaan miestä tai seksiä :-D

Päivämäärä:   13.8.26 18:27:38

ylisviiva@gmail.com

Päivämäärä:   13.8.26 18:40:44

^ Kuumat hevosnaiset ottakaa yhteyttä.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   17.8.26 11:08:17

Päivitähän Pena tietoja millaisia romansseja on alkanut?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.