Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liian hyvä mies ollakseen totta? 2

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 12:17:22

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 7.8.26 11:37:15

Voisiko ylläpito antaa potilalle bannit tälle foorumille?

VOISITKO SINÄ S-A-A-T-A-N-A-N KEHITYSVAMMAINEN PITÄÄ SE PÄÄS P-E-R-K-E-L-E KIINNI !!!!

EN OLE V-I-T-T-U MIKÄÄN S-A-A-T-A-N-A-N POTILAS !!!!

JA SINULLE NE BANNIT KUULUISI ANTAA EI MINULLE !!!!

Lähettäjä: E
Päivämäärä: 7.8.26 12:02:49

"selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä"
Joo, tuo riittää. Juokse.

Ja kenelle tämä nyt sitten oli?

Re: Liian hyvä mies ollakseen totta? 2

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.26 13:28:18

Oho, luulin että tämä oli jatkoa edellisen ketjun aiheeseen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.8.26 13:30:23

XD

Lähettäjä: Topakka 
Päivämäärä:   7.8.26 13:38:19

Sanna, käytätkö jotain lääkkeitä? Itse käytän lääkitystä kohonneeseen verenpaineeseen ja kolesteroliin.

Päivämäärä:   7.8.26 13:47:18

"Lähettäjä: E

Ja kenelle tämä nyt sitten oli?"

Viestin kirjoittaja lainasi aloittajan myöhempää viestiä ja vastasi siihen. Kenelle muulle kuin aloittajalle viesti voisi olla?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   7.8.26 14:34:40

Sanna, rauhoitu. Kaikki ei todellakaan liity sinuun. Hyvin vähän liittyy.

Tuo "selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä" oli aloittajan kuvaus miehestä, josta puhui aloituksessaan. "Joo, tuo riittää. Juokse" oli kommentti aloittajalle. Ei niin mitään sinuun liittyvää

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   7.8.26 14:48:22

Joo minä jätän nämä viivat, topakat ja lopakat omaan arvoonsa ja puhun vain käsillä olevasta aiheesta.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 16:18:38

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 7.8.26 13:28:18

Oho, luulin että tämä oli jatkoa edellisen ketjun aiheeseen.

Vastaus : Kyllä oli / on. Siinä on tälle viivalle jo vastaus. Jos tämä ei ole mielestäsi sellainen niin sitten ei ole. Jos joku kirjoittaa minulle jotain ja ketju menee lukkoon niin aivan varmasti teen saman nimisen topan jonne vastaan minua koskevaan viestiin.

Lähettäjä: Topakka
Päivämäärä: 7.8.26 13:38:19

Sanna, käytätkö jotain lääkkeitä? Itse käytän lääkitystä kohonneeseen verenpaineeseen ja kolesteroliin.

Vastaus : Käytän. Astmalääkkeitä. Niitäkään en ole tosin tarvinnut käyttää vuosiin. Silloin tällöin joudun käyttämään kun henki menee ahtaalle. Kyseessä krooninen keuhkoastma. Muita lääkkeitä en käytä. Tai oikeastaan käytän ja se on allergialääke. Allergialääkettä käytän ympäri vuoden. Ja jos tarkoitat aloitustani niin tein siksi koska olen sellainen ihminen joka ei siedä huorittelua eikä potilaaksi nimittelemistä. Älä / älkää huoritelko minua taikka nimitelkö minua taikka jaelko muita nimityksiä / diagnooseja niin ei tarvitse ärähtää taikka tehä uutta topaa samalla nimellä ja sitten sinne ärähtää. Ja kyllä olen toisaalta potilas koska joudun välillä käymään syystä taikka x terveyskeskuksessa niin silloin olen potilas. Muutoin en ole mikään potilas (en mielenterveyspotilas tms..).

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 7.8.26 13:47:18

"Lähettäjä: E

Ja kenelle tämä nyt sitten oli?"

Viestin kirjoittaja lainasi aloittajan myöhempää viestiä ja vastasi siihen. Kenelle muulle kuin aloittajalle viesti voisi olla?

Vastaus : Mistä minä tiedän kuka kirjoittaa aloittajalle kuka jollekin muulle ja kuka minulle. Kuten tässä E nimimerkin viestistä en osaa päätellä kenelle se viesti on. Tuskin sinäkään tiedät kenelle tämä seuraava kirjoitus on vai tiedätkö?

On melko varmasti sellainen ihminen jota kannattaa välttää kun jo tuollaisia kirjoittaa. <- Tiedätkö siis kenelle tämän kirjoitin?

Lähettäjä: J
Päivämäärä: 7.8.26 14:34:40

Sanna, rauhoitu. Kaikki ei todellakaan liity sinuun. Hyvin vähän liittyy.

Tuo "selkeästi erilaisia traumoja ja pakkomielteitä" oli aloittajan kuvaus miehestä, josta puhui aloituksessaan. "Joo, tuo riittää. Juokse" oli kommentti aloittajalle. Ei niin mitään sinuun liittyvää

Vastaus : En rauhoitu. No tuon viivan kirjoitus nyt tasan tarkkaan liitty minuun. Tuskin hän nyt aloittajaakaan tarkoitti tai sitä aloittajan tapaamaa miestä.

KAIKILLE : Olisi SUOSITELTAVAA että lainaatte edes sen lähettäjän nimen kenelle kirjoitatte niin EI tulisi tämmöisiä sekaannuksia. Ja jos ette voi älkää sitten vaahdotko että minun pitää rauhoittua kun se ja tämä ja tuo ei liity minuun millään lailla. Miten voin tietää liittyykö vaiko ei? En niin mitenkään. Joten ....

Lähettäjä: E
Päivämäärä: 7.8.26 14:48:22

Joo minä jätän nämä viivat, topakat ja lopakat omaan arvoonsa ja puhun vain käsillä olevasta aiheesta.

Vastaus : Hyvä tietää.

Lähettäjä: i4 
Päivämäärä:   7.8.26 17:23:30

Miksi tämä Sanna luulee, että kaikki viestit on osoitettu hänelle? Jos lukisi ketjua, niin huomaisi kyllä, kuka viestit on kirjoittanut ja kenelle niihin osoitetut vastaukset on tarkoitettu. Eli jos joku lainaa pätkän kommentista, joka ei ole Sannan kirjoittama, ja vastaa siihen, niin se vastaus tuskin on osoitettu Sannalle... Ei tarvitsisi myöskään kysellä "kenelle tämä on tarkoitettu?" jos lukisi, kenen kommenttia on lainattu...

Jos Sanna käytät tietokoneta tai läppäriä, niin komennolla ctrl + F (etsi) voit vaikka maalata sen pätkän josta haluat tietää, kenen kommentista se on peräisi. Mutta kai sinä edes omista kommenteistasi sen verran perillä olet, että muistat mitä olet kirjoittanut?

Ihan vain elämääsi helpottaaksesi. Minä käytän aika paljonkin tuota ctrl + F -toimintoa monissa paikoissa ja suosittelen sitä muillekin, joilla on sille tarvetta.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 17:54:36

En luule että kaikki viestit olisi osoitettu minulle. Aika moni on viestinsä osoittanut minulle. Ja menee vähemmästäkin "sekaisin" kun ensin on minun viestin sitten on jonkun muun viesti ja sitten taas jonkun muun viesti. En jaksa aina lukea alusta loppuun. Luen yleensä siitä kohdasta mihin olen tavallaan jäänyt eli mikä on ollut viimeisin viesti ennen kuin lähden nukkumaan taikka asioille.

Käytän tietokonetta. Läppäriä en enää käytä. Meni tilttiin. Ja on nyt muualla sulatettuna.

Koskaan en ole kuullutkaan kyseisiä komentoja. Ja ei en ota siitä huolimatta noita komentoja käyttöön vaikka se olisikin sinun mielestäsi helppoa.

No mutta kun ette voi tehdä kuten pyysin niin älkää sitten märiskö kun tulee erehdyksiä.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   7.8.26 18:00:23

Lupsakka on taas vauhkoontunut :D

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 20:34:41

En tosiaankaan ole !

Onko oikeasti niin vaikeaa jättää minut rauhaan ?

Mikä siinä on että teidän pitää jatkuvalla syötöllä ärsyttää minua ja sitten syyttää minua riidan tms.. aloittamisesta kun itse sen olette tehneet ?

Jos ei ole elämässä mitään muuta kuin minun ärsyttäminen niin kannattaa suosiolla laittaa pöytäkone / kannettavatietokone / tabletti / puhelin kiinni ja hankkia sitä ammattiapua !

Ei ole terveellistä tämmöinen !

Ja lisäksi ei ole terveellistä nimittää ja haukkua sekä jakaa diagnooseja tuiki tuntemattomalle ihmiselle ! Ja kyllä olen teille tuiki tuntematon ! Ette tunne minua ! Tiedätte vain !

Ps : Tehän se tässä vauhkoontuneita olette ! En minä !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.26 22:22:16

Ei siinä nimimerkin lainaamisessa ole mitään järkeä, koska täällä joka toinen on piste tai viiva. Paljon fiksumpaa lainata ilman nimimerkkiä se osa viestistä johon vastaa, silloin kaikki pysyvät keskustelussa mukana eikä tarvitse lähteä arpomaan mitä joku . on kirjoittanut jolle joku tietty vastaus ehkä on osoitettu :D

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 22:45:37

Miten se on niin vaikee tehdä näin :

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 7.8.26 22:22:16

"Ei siinä nimimerkin lainaamisessa ole mitään järkeä, koska täällä joka toinen on piste tai viiva. Paljon fiksumpaa lainata ilman nimimerkkiä se osa viestistä johon vastaa, silloin kaikki pysyvät keskustelussa mukana eikä tarvitse lähteä arpomaan mitä joku . on kirjoittanut jolle joku tietty vastaus ehkä on osoitettu :D"

Ja sitten kirjoittaa viestiä

Tai näin :

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 7.8.26 22:22:16

Ja sitten kirjoittaa viestiä

Kumpikin vaihtoehto olisi järkevämpi niin minä ainakin tietäisin kenelle se viesti on tarkoitettu ja kenelle ei.

Jos vain on näin :

Ensimmäinen kirjoittaja on vaikkapa .
Sen jälkeen tulee kirjoittaja -
Sitten on kirjoittaja S
Ja sitten kirjoittaja Heh
Ja sitten minä Sanna Lopakka
Tähän väliin - kirjoittaa jotain
Sitten .
Jne.. joten mistä minä tiedän kenelle joku - on kirjoittanut tai . taikka Heh

Jos ei voi kirjoittaa jomminkummin niin ei tarvi sitten alkaa päkättämään jos otan jonkun kirjoitukseni itseeni kun en tiedä kenelle se kirjoitus alunperin edes oli.

Päivämäärä:   7.8.26 22:52:22

Mitä vaikeaa on ymmärtää lainausmerkeissä oleva teksti on se, mihin vastataan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.26 22:54:31

"Kumpikin vaihtoehto olisi järkevämpi niin minä ainakin tietäisin kenelle se viesti on tarkoitettu ja kenelle ei."

Ei, vaan tämä on järkevin tapa. Näin kaikki tietävät mistä puhutaan, ja lainauksen kirjoittaja yleensä kyllä tunnistaa oman tekstinsä vaikka siihen ei sitä nimimerkkiä lainaisikaan mukaan.

Jos kirjoitan vain vastaavani sannalle, kaikki keskustelua seuraavat joutuvat etsimään että mitä se sanna on kirjoittanut ja mistä tässä puhutaan. Ja se nimimerkin lainaaminen lainauksen mukaan on vain täysin turhaa ja typerän näköistä. Jos joku ei tunnista että lainaus on hänen kirjoittamansa, ei hän myöskään tunnista että vastaat hänelle kun kerrot vastaavasi pisteelle :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.8.26 23:10:04

"Mitä vaikeaa on ymmärtää lainausmerkeissä oleva teksti on se, mihin vastataan?"
Kun ei se ryssän trolli muista itse mitä on kirjoittanut.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   7.8.26 23:30:18

"Kun ei se ryssän trolli muista itse mitä on kirjoittanut."

Millä perusteella ja oikeudella nimittelet minua ryssäksi ja trolliksi?

Olen supi suomalainen ! Enkä ole siis ryssä enkä trolli ! Ja muistan kyllä mitä olen kirjoittanut ja minne !

Sinun N-E-E-K-E-R-I-N kannattaa nyt ihan oikeasti pitää se turpa kiinni ! Tai tule sanomaan minua ryssäksi ja trolliksi kasvotusten ! Katsotaan nimitteletkö minua sen jälkeen enää sillan alla huoraajaksi / ryssäksi / trolliksi sun muuksi ! VANNON että sinulla on K-U-S-E-T ja P-A-S-K-A-T sen jälkeen housuissasi !

Olen siis syntynyt SUOMESSA ja olen SUOMEN KANSALAINEN ! EN siis ole ryssä tms.. !

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.